ja was een mop. antwerpen stad en al de rest is parkingquote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Antwerpen behoort toch ook tot Vlaanderen en niet tot Wallonië?
Anyhood, net mijn Unblock-abonnement omgezet van maand- naar jaarabonnement. Krijg je twee maanden gratis. En ook dat is weet is een mum gefikst.
Line of Duty is ook wel sterk, staat er sinds een kleine week op.quote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Welke Britse serie is nog meer aan te raden?
Grin ... Mijn hersenen vulden automatisch 'Parket' in.quote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef redboyke het volgende:
ja was een mop. antwerpen stad en al de rest is parking![]()
heb al tijdje geen netflix meer gekeken maar ben benieuwd naar die marco polo
ohhhh durf het bijna niet te melden. Maar die heb ik ook al gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 20:52 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Line of Duty is ook wel sterk, staat er sinds een kleine week op.
Hobbit 2 heeft hier echt nog niet opgestaan hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Kon opeens nergens hobbit 2 meer vinden, stond zeker op Canada en Nederland, uiteindelijk gevonden in UK
quote:Op maandag 8 december 2014 08:07 schreef Rijst het volgende:
Suits s3 staat erop. Dat hebben ze snel gedaan.
wat kan jou dat schelen dan stefanquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Kon opeens nergens hobbit 2 meer vinden, stond zeker op Canada en Nederland, uiteindelijk gevonden in UK
Ja maar leef met n fantasy liefhebber samenquote:Op maandag 8 december 2014 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat kan jou dat schelen dan stefan
Jij vindt toch die hobbit films allemaal ruk?
Niet, in USA al een half jaarquote:Op maandag 8 december 2014 00:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hobbit 2 heeft hier echt nog niet opgestaan hoor.
Hier hebben we al moeite om alle lotr films er in 1x op te krijgen.
Oh top, dankje. Ik meende dat ik ergens de 8e had gelezen namelijk. Hoe kom jij bij de 11e?quote:
Hm, maar ik wil hem denk ik wel kunnen verstaan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Copycat het volgende:
Hij staat al -uit mijn hoofd- op Mexico. Heb 'm een maand of drie geleden gekeken.
Is gewoon in het Engels.quote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef RingBewoner het volgende:
Hm, maar ik wil hem denk ik wel kunnen verstaan.
Wel heel hinderlijke ondertiteling die ik niet uit lijk te kunnen zetten.quote:
Volgens Moreflicks staat-ie ook op België, Brazilië, Argentinië, Colombia, Mexico en Canada.quote:Op maandag 8 december 2014 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
Wel heel hinderlijke ondertiteling die ik niet uit lijk te kunnen zetten.
Ga ik proberen, bedankt voor de site en de tips!quote:Op maandag 8 december 2014 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Moreflicks staat-ie ook op België, Brazilië, Argentinië, Colombia, Mexico en Canada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |