Morgen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Spiritsoul het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het nieuwe seizoen van suits, ik dacht dat die vandaag al uit zou zijn :$
Hm, aardig maar niet meer. Als je nog veel alternatieven hebt zou ik er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:19 schreef yvonne het volgende:
Is Justified nog de moeite om te gaan bingen?
Peaky Blinders al gezien?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:31 schreef yvonne het volgende:
Ah,thanks,dan ga ik verder met Life on Mars.
Goed om te weten! Ik vond seizoen 1 erg sterk (hoewel ik wel vrij snel door had wie de dader was, maar dat komt misschien omdat ik vaak crimeseries kijk en je daar langzaamaan een soort 'antenne' voor krijgt).quote:Op maandag 1 december 2014 22:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Broadchurch is wel de moeite waard idd. Sterke Britse serie weer, komt komende maanden ook een seizoen twee van.
Jup, lekker!quote:
House of Cards 3 te zien vanaf 27 februariquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:08 schreef Aurelius het volgende:
https://amp.twimg.com/v/be4dc1df-732b-4a1c-aed5-d9a70d90cb06
House of Cards Season 3. 27-2-2015.
Staat er nu op. Netflix zei zelf 1 december, maar externe sites berichtten dat het 2 december zou zijn, wat dus blijkbaar klopte.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Spiritsoul het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het nieuwe seizoen van suits, ik dacht dat die vandaag al uit zou zijn :$
vind ik wel. Begint beetje case of the week maar halverwege seizoen 1 wordt het 1 groot verhaal. Vooral de zeer scherpe dialogen zijn heerlijk. En heerlijke chemie tussen Timothy Olyphant en Walton Goggins. Aanraderquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:19 schreef yvonne het volgende:
Is Justified nog de moeite om te gaan bingen?
Eens. Prima serie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind ik wel. Begint beetje case of the week maar halverwege seizoen 1 wordt het 1 groot verhaal. Vooral de zeer scherpe dialogen zijn heerlijk. En heerlijke chemie tussen Timothy Olyphant en Walton Goggins. Aanrader
ohja en rednecks, altijd lache
staat eropquote:
Het einde hebben ze anders gemaakt andere... Wil niks spoilen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben begonnen met de Amerikaanse Killing. De eerste aflevering van seizoen 1 is een exacte kopie van de Deense versie. Blijft dat zo? En de andere seizoenen?
quote:Bill Cosby stand-up uitgesteld na verkrachtingsgeruchten
Netflix heeft besloten de première datum van de nieuwe stand-up special van Bill Cosby uit te stellen. De show, die op 28 november online had moeten gaan, is uitgesteld nadat geruchten dat de populaire comedian meerdere vrouwen zou hebben verkracht de ronde doen.
Volgens de officieren van justitie zou Netflix de première datum niet mogen uitstellen, maar nadat er meerdere vrouwen aangifte deden tegen Cosby wegens verkrachting, heeft Netflix ervoor gekozen om te buigen voor de druk van meerdere vrouwen organisaties.
De vermeende verkrachtingen zouden hebben plaatsgevonden in de jaren 80, maar Cosby heeft via zijn advocaten alle beschuldigingen ontkent.
De meeste recente beschuldigingen kwamen afgelopen week van voormalig model Janice Dickinson. Zij beweert dat Cosby haar in 1982 heeft verkracht.
De nieuwe stand-up special van Bill Cosby die is opgenomen houd verband met zijn 77e verjaardag van afgelopen juli. In de special verteld hij private en vermakelijke verhalen over de kindertijd, eerste liefdes en de geneugten van het vaderschap.
Netflix heeft nog geen nieuwe release datum vrijgegeven voor de stand-up special.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |