En wat vonden jullie van The Pacific dan? Dit gaat toch wat dieper in op de personages...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die mening delen velen met jou (en mijn vriend ook), maar mij wist die serie nauwelijks te raken. Visueel zag het er allemaal heel goed uit, maar daar bleef het een beetje bij vond ik.
Ben eerlijk gezegd niet zeker van of wij die serie al wel ooit gezien hebben... Zo niet, goede tip, dank jequote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En wat vonden jullie van The Pacific dan? Dit gaat toch wat dieper in op de personages...
Ik snap wel dat een compleet onrealistisch liefdes/vriendenverhaal het voor de gemiddelde vrouwelijke kijker beter maaktquote:Op donderdag 4 december 2014 15:38 schreef Forbry het volgende:
Vriendlief en ik zijn een paar dagen terug (eindelijk eens) aan "Unsere Mütter, unsere Väter" begonnen. Valt me geenszins tegen. Nu twee van de drie afleveringen gezien en vind het persoonlijk veel onderhoudender/ aangrijpender dan ik bijvoorbeeld Band of Brothers vond.
Dat liefdesverhaal doet me heel weinig. Dat vriendenverhaal vind ik nog wel aardig ja, maar als je het dan toch op die facetten gooit, boeit het verhaal t.a.v.die twee broers mij nog het meest. Ook daarbuiten vind ik het echter gewoon een goede/onderhoudende oorlogsserie.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een compleet onrealistisch liefdes/vriendenverhaal het voor de gemiddelde vrouwelijke kijker beter maakt
Je hebt nog maar 2 van de 3 gezien dus wil er verder niet teveel op ingaan vanwege spoilers, maar het einde was voor mij een constante stroom aanquote:Op donderdag 4 december 2014 16:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat liefdesverhaal doet me heel weinig. Dat vriendenverhaal vind ik nog wel aardig ja, maar als je het dan toch op die facetten gooit, boeit het verhaal t.a.v.die twee broers mij nog het meest. Ook daarbuiten vind ik het echter gewoon een goede/onderhoudende oorlogsserie.
Ja, da weet ik dan gewoon nog nie hè...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 van de 3 gezien dus wil er verder niet teveel op ingaan vanwege spoilers, maar het einde was voor mij een constante stroom aangezichten.
Soort van vervolg op Band of Brothers. Alleen speelt de gevechten zich nu met de Jappaners in de Pacific Ocean, rondom het eiland Guadaloupe. HBO zit achter de series en Tom Hanks geeft een aantal afleveringen geregisseerd.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd niet zeker van of wij die serie al wel ooit gezien hebben... Zo niet, goede tip, dank je
Wist van het bestaan van de serie af, weet alleen niet (meer) zeker of ik/wij die al heb(ben) gezien.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Soort van vervolg op Band of Brothers. Alleen speelt de gevechten zich nu met de Jappaners in de Pacific Ocean, rondom het eiland Guadaloupe. HBO zit achter de series en Tom Hanks geeft een aantal afleveringen geregisseerd.
The Pacific (TV Mini-Series 2010) - IMDb
Afgekeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 van de 3 gezien dus wil er verder niet teveel op ingaan vanwege spoilers, maar het einde was voor mij een constante stroom aangezichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In aflevering 3 werd één en ander nog wel een (heel) stuk onrealistischer dan in de eerste twee al het geval was (dat leverde op zich wel wat "'s" op), maar realisme is wat mij betreft niet altijd een must. De setting deed wél realistisch aan en het verhaal werd op het einde juist nog wat aangrijpender vond ik. Nee, ik heb wel genoten van deze serie. Ook visueel vond ik het erg sterk.
[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 04-12-2014 23:30:13 ]Tails tell tales
Heb net het vierde seizoen gezien, en al waren de eerste drie niet geweldig, was het vierde toch echt wel een aanrader.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hell on Wheels de eerste 2 seizoenen van gezien toen het uitgezonden was, had er ook meer van verwacht. Misschien ook door het superieure Deadwood maar dat niveau gaat het nooit halen. Wil seizoen 3 nog wel eens proberen want hoewel het niet erg goed was was het wel onderhoudend vond ik met een paar leuke karakters
Nice.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:08 schreef Aurelius het volgende:
https://amp.twimg.com/v/be4dc1df-732b-4a1c-aed5-d9a70d90cb06
House of Cards Season 3. 27-2-2015.
Ook het punt waar ik (nog steeds) ben blijven hangen, maar vond je seizoen 1 eigenlijk ook al niet zo denderend of...? Want dat seizoen vond ik echt fantastisch en ook niet (storend) traag.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Nice.
Nu nogSuits, dan volgende week Marco Polo en daarna dus alweer bijna House of Cards. Misschien dat ik tussendoor nog Deadwood afmaak, maar daar ben ik vlak voor het einde van seizoen 2 mee gekapt. Die serie is traaaag. Eigenlijk gewoon een period soap. Eentje waar ze in plaats van my lord, cocksucker zeggen, maar toch. Het interesseerde me allemaal maar weinig of die ene wel of niet buiten liefde om trouwde.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef Ciscus het volgende:
Is Marco Polo een beetje realistisch (en lekket hard) of net zoiets als Da Vinci?
Ziet er veelbelovend uitquote:
dat had ik ook zelf kunnen doen, maar kijk liever nooit trailers. Dit ziet er allemaal wel heel erg fijn uit verder.quote:
Ik hoop zo dat ze nog nieuwe seizoenen gaan maken!quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:43 schreef lily het volgende:
Lilyhammer afgekeken. Jammer eigenlijk![]()
Seizoen 3 was echt de beste tot nu toe, vond ik.
Wat van rol had hij dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze nog nieuwe seizoenen gaan maken!
En die rol van Bruce was ook erg klein.
kwam er jaren later pas achter dat Jimmy Fallon een kleine rol in had in die seriequote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Band of Brothers was zó fucking goed
Sherlockquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Welke Britse serie is nog meer aan te raden?
The Fall.quote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Lutherquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Geen subs zeker?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:17 schreef Copycat het volgende:
Begonnen met Top of the Lake via Netflix Finland. Intrigerende serie.
Top of the Lake (TV Mini-Series 2013) - IMDb
Teveel goede aanvullingen, niet genoeg tijd!quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Engelstalige subs.quote:
Homeland seizoen 3quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je op de belgische netflix alleen maar franse subtitels kan krijgen ?
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
staat je taal wel in nederlands ingesteld?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?
Antwerpen behoort toch ook tot Vlaanderen en niet tot Wallonië?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef redboyke het volgende:
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |