Sherlockquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Welke Britse serie is nog meer aan te raden?
The Fall.quote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Lutherquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Geen subs zeker?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:17 schreef Copycat het volgende:
Begonnen met Top of the Lake via Netflix Finland. Intrigerende serie.
Top of the Lake (TV Mini-Series 2013) - IMDb
Teveel goede aanvullingen, niet genoeg tijd!quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Engelstalige subs.quote:
Homeland seizoen 3quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je op de belgische netflix alleen maar franse subtitels kan krijgen ?
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
staat je taal wel in nederlands ingesteld?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?
Antwerpen behoort toch ook tot Vlaanderen en niet tot Wallonië?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef redboyke het volgende:
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.
ja was een mop. antwerpen stad en al de rest is parkingquote:Op zondag 7 december 2014 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Antwerpen behoort toch ook tot Vlaanderen en niet tot Wallonië?
Anyhood, net mijn Unblock-abonnement omgezet van maand- naar jaarabonnement. Krijg je twee maanden gratis. En ook dat is weet is een mum gefikst.
Line of Duty is ook wel sterk, staat er sinds een kleine week op.quote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Grin ... Mijn hersenen vulden automatisch 'Parket' in.quote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef redboyke het volgende:
ja was een mop. antwerpen stad en al de rest is parking![]()
heb al tijdje geen netflix meer gekeken maar ben benieuwd naar die marco polo
ohhhh durf het bijna niet te melden. Maar die heb ik ook al gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 20:52 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Line of Duty is ook wel sterk, staat er sinds een kleine week op.
Hobbit 2 heeft hier echt nog niet opgestaan hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Kon opeens nergens hobbit 2 meer vinden, stond zeker op Canada en Nederland, uiteindelijk gevonden in UK
quote:Op maandag 8 december 2014 08:07 schreef Rijst het volgende:
Suits s3 staat erop. Dat hebben ze snel gedaan.
wat kan jou dat schelen dan stefanquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Kon opeens nergens hobbit 2 meer vinden, stond zeker op Canada en Nederland, uiteindelijk gevonden in UK
Ja maar leef met n fantasy liefhebber samenquote:Op maandag 8 december 2014 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat kan jou dat schelen dan stefan
Jij vindt toch die hobbit films allemaal ruk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |