staat eropquote:
Het einde hebben ze anders gemaakt andere... Wil niks spoilen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben begonnen met de Amerikaanse Killing. De eerste aflevering van seizoen 1 is een exacte kopie van de Deense versie. Blijft dat zo? En de andere seizoenen?
quote:Bill Cosby stand-up uitgesteld na verkrachtingsgeruchten
Netflix heeft besloten de première datum van de nieuwe stand-up special van Bill Cosby uit te stellen. De show, die op 28 november online had moeten gaan, is uitgesteld nadat geruchten dat de populaire comedian meerdere vrouwen zou hebben verkracht de ronde doen.
Volgens de officieren van justitie zou Netflix de première datum niet mogen uitstellen, maar nadat er meerdere vrouwen aangifte deden tegen Cosby wegens verkrachting, heeft Netflix ervoor gekozen om te buigen voor de druk van meerdere vrouwen organisaties.
De vermeende verkrachtingen zouden hebben plaatsgevonden in de jaren 80, maar Cosby heeft via zijn advocaten alle beschuldigingen ontkent.
De meeste recente beschuldigingen kwamen afgelopen week van voormalig model Janice Dickinson. Zij beweert dat Cosby haar in 1982 heeft verkracht.
De nieuwe stand-up special van Bill Cosby die is opgenomen houd verband met zijn 77e verjaardag van afgelopen juli. In de special verteld hij private en vermakelijke verhalen over de kindertijd, eerste liefdes en de geneugten van het vaderschap.
Netflix heeft nog geen nieuwe release datum vrijgegeven voor de stand-up special.
Had hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef PM-girl het volgende:
Op aanraden van iemand begonnen aan Penny Dreadful. Goed gespeeld, maar ep1 pakte me nog niet echt.
Ah mooi, dan kijk ik het toch af. Bedankt.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het einde hebben ze anders gemaakt andere... Wil niks spoilen.
ik heb seizoen 1 afgekeken. Vond het erg mooi (met name de sfeerbeelden) allemaal, maar toch boeide het me niet voldoende om het iemand aan te raden.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef PM-girl het volgende:
Op aanraden van iemand begonnen aan Penny Dreadful. Goed gespeeld, maar ep1 pakte me nog niet echt.
klopt, en zeker in het begin is het even wennen wat voor type humor het is. Maar als je daar eenmaal aan gewend bent is het een heerlijke serie.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:15 schreef StretchingKoala het volgende:
Bijna klaar met laatste seizoen Arrested Development.
Ik bleef er toch naar kijken, seizoen 4 is wat anders van opzet (ook zoveel jaar later). Geniaal geschreven verhaallijnen, maar toch wel wat moeite gehad met doorkijken. Het is geen typische netflix serie welke je in 1 ruk uitkijken wilt.
It's hate it or love it...geen middenweg.
Hell on Wheels de eerste 2 seizoenen van gezien toen het uitgezonden was, had er ook meer van verwacht. Misschien ook door het superieure Deadwood maar dat niveau gaat het nooit halen. Wil seizoen 3 nog wel eens proberen want hoewel het niet erg goed was was het wel onderhoudend vond ik met een paar leuke karaktersquote:Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind Hell of Wheels trouwens niet zo interessant als ik had verwacht. Dit kan ook komen door het geweldige Deadwood..
Is HoW een serie waar je na 5 afleveringen opeens helemaal fan bent? (ik zit nu bij 4)
Met mijn meissie (die alleen films als De Verbouwing kijkt) kijk ik nu Orange is the new black...ik vind Piper erg leuk (en bij Red moest ik heel lang en diep nadenken wie die actrice nou was), maar ik ben denk ik te kritisch want er zit een boel onzinnigheid in. Sommige zaken kloppen echt totaal niet. Zijn hier mensen fan? (Ik kijk gewoon door omdat het vermakelijk genoeg is en ik dat nou eenmaal over heb voor een goed huwelijk)
TETTEN!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:04 schreef Apostrof het volgende:
OITNB is zeker vermakelijk maar verwacht niet diepgaande verhalen of een geniaal plot. Het was wel verfrissend om een serie te kijken met haast alleen maar vrouwen die niet draait om shoppen en roddelen. En had geen eens een vriendin die het mij dwong te kijken.
Oh, en al eerder genoemd in dit topic:
voor fans van scifi, de Twilight Zone en houden van om te fantaseren hoe opkomende technologie de maatschappij kan veranderen, zeker Black Mirror op USA checken. Houd de dosering wel in de gaten, want een aflevering levert al genoeg stof tot denken.
heb gisteren het eerste seizoen gekeken. ik moet toegeven dat enkel de pilot er met kop en schouders bovenuit stak. de andere 2 afleveringen waren ook wel goed, maar niet zoals de pilot.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:04 schreef Apostrof het volgende:
Oh, en al eerder genoemd in dit topic:
voor fans van scifi, de Twilight Zone en houden van om te fantaseren hoe opkomende technologie de maatschappij kan veranderen, zeker Black Mirror op USA checken. Houd de dosering wel in de gaten, want een aflevering levert al genoeg stof tot denken.
Band of Brothers was zó fucking goedquote:Op donderdag 4 december 2014 15:38 schreef Forbry het volgende:
Vriendlief en ik zijn een paar dagen terug (eindelijk eens) aan "Unsere Mütter, unsere Väter" begonnen. Valt me geenszins tegen. Nu twee van de drie afleveringen gezien en vind het persoonlijk veel onderhoudender/ aangrijpender dan ik bijvoorbeeld Band of Brothers vond.
60 miljoen omzet per jaar uit alleen Nederland, toch serious moneyquote:Op donderdag 4 december 2014 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Netjes!
700.000 betalende abonnees in Nederland in September.
http://androidworld.nl/ap(...)0-betalende-abonnees
En dat na 1 jaar op de markt zijn, ik vind het het een hele prestatiequote:Op donderdag 4 december 2014 16:03 schreef Blik het volgende:
[..]
60 miljoen omzet per jaar uit alleen Nederland, toch serious money
Die mening delen velen met jou (en mijn vriend ook), maar mij wist die serie nauwelijks te raken. Visueel zag het er allemaal heel goed uit, maar daar bleef het een beetje bij vond ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Band of Brothers was zó fucking goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |