Daar moet je blij mee zijn. Echt een van de meest overrated films aller tijdenquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:43 schreef summer2bird het volgende:
Hey de Noorse Netflix heeft gravity
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:22 schreef PeterRusso het volgende:
5 afleveringen geprobeerd van Orange is the new black. Kon mij niet echt bekoren.
breaking bad in het zuid afrikaans wil ik wel eens kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef KingRadler het volgende:
Jammer dat Netflix nog niet in Afrika is
Netflix kan je toch prima ontvangen met een proxy?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:48 schreef KingRadler het volgende:
Jammer dat Netflix nog niet in Afrika is
In de categorie 'minimale setting' zijn veel betere films te vinden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn. Echt een van de meest overrated films aller tijden(vind ik!)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bojack HorsemanIk hoop dat ze opschieten met het nieuwe seizoen.
quote:Available December 1st:
A Knight’s Tale (2001)
Almost Famous (2000)
American Beauty (1999)
Bewitched (2005)
Camp Takota (2014)
Crossroads (2002)
Jewtopia (2012)
Knights of Badassdom (2014)
Madison (2005)
Out of the Clear Blue Sky (2012)
Out of Time (2003)
The Out-of-Towners (1999)
Troop Beverly Hills (1989)
Turbo FAST: New Episodes (2014)
Available December 3rd-6th:
American Horror Story: Coven (2013)
Anchorman 2: The Legend Continues: Super Sized Version (2013)
Ava & Lala (2014)
Bill Burr: I’m Sorry You Feel That Way (2014)
Oculus (2014)
Sharknado 2: The Second One (2014)
Son of God (2014)
Available December 8th-11th:
Anthony Bourdain: Parts Unknown: Season Three (2013)
A Haunted House 2 (2014)
Drive Hard (2014)
I Am Ali (2014)
The Village (2004)
The Wolf of Wall Street (2013)
Available December 12th-15th:
Broadchurch: Season One (2013)
Don’t Blink (2014)
Jake Squared (2014)
Marco Polo (2014)
Nick Offerman: American Ham (2014)
Available December 18th-23rd:
All Hail King Julien (2014)
Dark Skies (2013)
The Honourable Woman: Season One (2013)
Paranormal Activity: The Marked Ones (2014)
Ragnarok (2014)
Romy and Michele’s High School Reunion (1997)
The Trip to Italy (2014)
Available December 24th-30th:
Behaving Badly (2014)
Child of God (2014)
Comedy Bang! Bang!: Season Three (2013)
Good People (2014)
I, Frankenstein (2014)
Jessie: Season Three (2013)
Labor Day (2013)
Last Weekend (2014)
Legends of Oz: Dorothy’s Return (2014)
Maron: Season 2 (2013)
Wolf of Wallstreet is al een tijdje beschikbaar in o.a. Canada iirc.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
The wolf of wall street al
En Jewtopia? Disturbed
www.unblock-us.comquote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef Solique het volgende:
Jemig, sommige films zijn net uit op blu-ray en dan al te zien op netflix daar.
Mag hier in NL op netflix ook wel eens
Ik kijk al geregeld op US en andere landen.quote:
Dan kan ik je niets anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kijk al geregeld op US en andere landen.
Maar dan nog zou Netflix in NL wel eens sneller nieuwe films mogen hebben
Er staan toch een aantal BBC mini series op?quote:Op woensdag 26 november 2014 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heeft iemand nog tips voor miniseries a la sense&sensibility en pride&prejudice op de NL netflix?
Mr selfridge?quote:Op woensdag 26 november 2014 08:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heeft iemand nog tips voor miniseries a la sense&sensibility en pride&prejudice op de NL netflix?
Ken je de app popcorntime? Daar staan ook allerlei nieuwe films op met Nederlandse ondertiteling als je wil! Dus films die net een poosje uit de bios zijn.. Ik ben een leek qua downloaden en op Netflix staat niet altijd alles compleet of nieuw, dus voor mij is dat best ideaal!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef Solique het volgende:
Jemig, sommige films zijn net uit op blu-ray hier en dan al te zien op netflix daar.
Mag hier in NL op netflix ook wel eens
Goeie serie, Aquarium for Your Home heeft meer diepgang, vind ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fireplace for your home is echt de tofste serie op Netflix ooit.
Ik heb juist Netflix omdat ik niet illegaal wil kijken...quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ken je de app popcorntime? Daar staan ook allerlei nieuwe films op met Nederlandse ondertiteling als je wil! Dus films die net een poosje uit de bios zijn.. Ik ben een leek qua downloaden en op Netflix staat niet altijd alles compleet of nieuw, dus voor mij is dat best ideaal!
aflevering 2 was wat minder vond ik, voor de rest topserie. Niet heel verrassend maar kijkt lekker wegquote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fireplace for your home is echt de tofste serie op Netflix ooit.
En hartstikke illegaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ken je de app popcorntime? Daar staan ook allerlei nieuwe films op met Nederlandse ondertiteling als je wil! Dus films die net een poosje uit de bios zijn.. Ik ben een leek qua downloaden en op Netflix staat niet altijd alles compleet of nieuw, dus voor mij is dat best ideaal!
Gaat mij meer om het principe dan dat ik mij er aan erger.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Roooske het volgende:
[..]
O ja, mij maakt dat eigenlijk niets uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 06:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb juist Netflix omdat ik niet illegaal wil kijken...
Een bank beroven ook. Nooit weer merkenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:15 schreef Roooske het volgende:
[..]
O ja, mij maakt dat eigenlijk niets uit.Ik kijk meestal via Netflix, maar popcorntime (heb ik sinds gisteren) is ook wel ideaal!
Goede vergelijking!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een bank beroven ook. Nooit weer merken
De kwaliteit is wel ondermaats in tegenstelling tot Netflixquote:Op donderdag 27 november 2014 13:15 schreef Roooske het volgende:
[..]
O ja, mij maakt dat eigenlijk niets uit.Ik kijk meestal via Netflix, maar popcorntime (heb ik sinds gisteren) is ook wel ideaal!
Dat kan hoor:quote:Op donderdag 27 november 2014 09:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het principe dan dat ik mij er aan erger.
Zou gewoon wat meer nieuwe films willen zien, that's it.
Het begint wat traag inderdaad maar wordt zeker wel spannend, in mijn ogen uiteraard.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef planethugo het volgende:
The Killing een tijdje geleden 3 afleveringen van gezien maar echt spannend of boeiend vond ik het niet. Misschien een over een tijdje eens proberen als de rits andere series die nog op de plank liggen 'afgewerkt' zijn
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een bank beroven ook. Nooit weer merken
moreflicks.com al gecheckt? misschien staat ie op een andere netflix-regio.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Hopelijk komt de film That Sugar Film ook op Netflix.
Bedankt voor de tip! Hij is pas gepresenteerd bij het IDFA, dus de kans is klein denk ik.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:02 schreef perro. het volgende:
[..]
moreflicks.com al gecheckt? misschien staat ie op een andere netflix-regio.
Forbrydelsen (The Killing).quote:Op woensdag 26 november 2014 23:46 schreef Roooske het volgende:
Hoi! Weet iemand nog een vergelijkbare serie zoals de Deense serie The Bridge?
Rest van zijn review hier: http://www.rogerebert.com/reviews/tucker-and-dale-vs-evil-2011quote:If ever there was a movie that seems prepared to follow an ancient formula, that movie is “Tucker & Dale vs. Evil.” Consider: A van filled with college kids speeds heedlessly down the back roads of hillbilly country. A bearded redneck scowls at them from a pickup truck. They stop at a store with the ominous sign “last gas.” The locals inside stare and snicker at them.
Arriving at their campsite in the woods, they pitch their tents, have beers and pot, and hear the story of the Memorial Day Massacre, during which a group of kids just like them were murdered by mountain men on — gasp! — that very spot! Twenty years ago today! So what do they decide to do? Go skinny-dipping, of course.
It probably won’t be a spoiler to mention how the movie unfolds, because the trailers have helpfully spelled it out for you. If you don’t happen to know, stop reading now.
Hoe kom je op de Amerikaanse Netflix?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een filmtip waarvan je de trailer vooral niet moet gaan kijken. Te vinden op de Amerikaanse Netflix.
Tucker & Dale vs Evil
Roger Ebert gaf het 3 sterren.
[..]
Rest van zijn review hier: http://www.rogerebert.com/reviews/tucker-and-dale-vs-evil-2011
Maar vooral de trailer niet kijkenDe film wel!
![]()
Was geweldig leuk.
Zie OP.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe kom je op de Amerikaanse Netflix?
Eerste seizoen beviel dus goed?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:56 schreef Copycat het volgende:
Op naar seizoen twee van Peaky Blinders.
Yep! Absoluut een aanrader, imo.quote:
Bedoel je nite gewoon The Dark Knight?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zag the dark knight rises op netflix (tablet) maar nu is het opeens niet meer te vinden?
Ik zeg, KIJKEN! Als standup is hij veel beter in zijn element.quote:Op zondag 30 november 2014 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh tof, ik ken hem alleen als acteur.Eens checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |