wc koker of keukenrol koker?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:17 schreef just me het volgende:
In de bijrol, in de hoofdrol, iedereen heeft een rol
Dank je.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk motiefje MM. Staat je goed!
Je bent even helemaal losgegaan met inkopen ja?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Dank je.
Ik heb er ook jarretels bij...
ik ben weel heel benieuwd hoe dat staat, foto??quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
O waar? ik denk dat die mij ook wel goed staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
De donkere dagen voor Kerst zijn er weer en dan ga ik altijd even los.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent even helemaal losgegaan met inkopen ja?
Sorry, maar ik heb het nu niet aan en er ook geen foto van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben weel heel benieuwd hoe dat staat, foto??
In alle maten, kleuren en motieven verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
O waar? ik denk dat die mij ook wel goed staan.
En hebben ze ook zwart- geel gestreept of met rode schubbenpatroon? Moet wel een beetje mijn kleur zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb het nu niet aan en er ook geen foto van.
[..]
In alle maten, kleuren en motieven verkrijgbaar.
Je zuster op een houtvlot.quote:
Ik gebruik die uitdrukking best regelmatig, vooral als ik naar mijn zus die op een woonark woont refereer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot.![]()
Het zou zo een FOK!-uitdrukking kunnen zijn.
Ik heb hem hier in deze reeks nog wel eens gebruikt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot.![]()
Het zou zo een FOK!-uitdrukking kunnen zijn.
Ik heb wel een zusje ja, maar de enige van wie ik me houtvlot verhalen kan herinneren is Piet Sig die ergens in Z-Duitsland naar naakte vrouwen op een vlot stond te kijken. Relatie zus en houtvlout is me hier verder nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hem hier in deze reeks nog wel eens gebruikt.
Waarschijnlijk in relatie tot Fann d'r zus.
Of was het vanwege jouw houtvlot verhalen? Heb jij een zuster?
K*t, dementie is ingevallen bij me.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb wel een zusje ja, maar de enige van wie ik me houtvlot verhalen kan herinneren is Piet Sig die ergens in Z-Duitsland naar naakte vrouwen op een vlot stond te kijken. Relatie zus en houtvlout is me hier verder nooit opgevallen.
does it ring a bell?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
K*t, dementie is ingevallen bij me.
Klok en klepel, melk en tepel, de bellen gaan af in mijn hoofd...
Ledikantje had je nog staan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:56 schreef just me het volgende:
matrasje voor kleindochter is binnen
![]()
ik ga haar bedje opmaken
had ik van zolder gehaald en ik elkaar gezet maar er moest natuurlijk wel een nieuw matrasje in!quote:
ga je dan een feestje bouwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef chufi het volgende:
Oops, ah nog op tijd... Ik kan nog plassen voordat het menens wordt..
Toevallig 4 x lukt niet hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er serieus mensen die op mijlpaalpost hunten?
Tuurlijk, niks mis mee toch ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er serieus mensen die op mijlpaalpost hunten?
niet zo serieusquote:
die zie je dan ook van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef drakin het volgende:
mijlpaal. Daar sta je dan mooi voor paal mee.
1 fok-tabquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel tabbladen heb je open staan?
Ja, zo kom je er natuurlijk niet.quote:
MEN / Post-id 147.000.000 is bijna aan de beurt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:30 schreef drakin het volgende:
En is er een speciaal topic voor of over?
Tis me op een simpele manier al 4 x geluktquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, zo kom je er natuurlijk niet.
Minimaal 25 tabs open zetten waarin je al 25 antwoorden klaar hebt staan en alleen nog maar op "invoeren" hoeft te klikken.
Beetje professioneel aanpakken Chufi!
Daarom doe ik het ook niet hier ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
Een mijlpaal met jouw naam? Alsof we hier nog niet genoeg sjoef hebben
Nee, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, maar het is gewoon iets wat ik me af vroeg.quote:
Ja maar die is niet actueel meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Check Arcee's plaatje eerder in dit topic
Ja das waarquote:
Heb jij 5 mijlpalen op je naam staan? Welke dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis me op een simpele manier al 4 x gelukt
, straks nog 1 er bij en dat is het
Dat is 1 avond of 1 dag Fok zeker?quote:
mijl 1quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij 5 mijlpalen op je naam staan? Welke dan?
Die blijft actueel als je ververst. Anders de link aanklikken naar het topic wat k net voor je geplaatst heb.quote:
Nee zoveel heb ik nooit op een dag op Fok gedaan..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is 1 avond of 1 dag Fok zeker?
Simpele, ik snapte al dat als je voor mijlpaal 5 gaat je er al 4 op je naam hebt staan. Mijn vraag was welke mijlpalen dat dan waren. Of weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
mijl 1
mijl 2
mijl 3
mijl 4
... en straks ....
Dat staat wel ergens in het topic..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpele, ik snapte al dat als je voor mijlpaal 5 gaat je er al 4 op je naam hebt staan. Mijn vraag was welke mijlpalen dat dan waren. Of weet je dat niet meer?
Je weet het zelf dus niet meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat wel ergens in het topic..
Nou ja, er is natuurlijk van alles mis mee, maar ik heb zoiets van: als mensen mij m'n afwijkingen gunnen, dan gun ik het anderen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, maar het is gewoon iets wat ik me af vroeg.
Okdat verwachtte ik dus niet. Dacht dat het een normale afbeelding was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die blijft actueel als je ververst. Anders de link aanklikken naar het topic wat k net voor je geplaatst heb.
Dat is het fijne van Fok!quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk van alles mis mee, maar ik heb zoiets van: als mensen mij m'n afwijkingen gunnen, dan gun ik het anderen ook.
Ja. Is dit hem?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat één van jullie er speciale moeite voor doen om de 147.000.000e post te plaatsen?
Gaarne geen concurrrentie vanuit hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat één van jullie er speciale moeite voor doen om de 147.000.000e post te plaatsen?
Natuurlijk boeit het wel als je er je best voor doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit verder toch niet.. Of je haalt 1 miljard of zo ..
65, 90, 109, 133
Sorry ben net op postdreef door die film.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaarne geen concurrrentie vanuit hier
Kutquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 2 en half uur te vroeg.
Tussen 7 en 8 schat ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 2 en half uur te vroeg.
Welke film?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry ben net op postdreef door die film.
watvoor tagje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
Je zal toch maar al een paar jaar met dat "vis een optie"-tagje rondlopen. Daar word je ook niet vrolijk van. Zo'n mijlpaal kan een groot trauma opleveren.
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?quote:
10 x herhalen doen we niet ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?
Zorg dan maar voor een leuke post chufi!
In haar geval wel , omdat het de 100-miljoenste post was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?
Zorg dan maar voor een leuke post chufi!
Op Facebook wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:58 schreef chufi het volgende:
Nee, niet dat ik weet .. Heb geen abo.. Kan ik taggen ?
Als Sig even gaat spammen met z'n 25 klonen, dan moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen we er niet even voor zorgen dat het allemaal wat sneller gaat?
Dawn of the dead, had zin in een simpele horror.quote:
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Sig even gaat spammen met z'n 25 klonen, dan moet dat wel lukken.
Ik geloof je, want jij bent de expert op dit gebied, maar je kunt het beter aan drakin uitleggen, want die is helemaal in haar element met dit spel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..
Staat nu op 101quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totaal aantal posts ook niet...
Je gaat het echt proberen, hč?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..
Morgen op pad? Snotbuisjes al weer vrij?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht nog even die mijlpaalpost af en dan ga ik de rest van mijn koffer inpakken.
oneerbaar voorstelquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen thuis en gegeten ... Lets FoK!!
plaatsje voor mij vrijhouden hčquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht nog even die mijlpaalpost af en dan ga ik de rest van mijn koffer inpakken.
146998620quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dit topic wel, maar het totaal totaal?
Meestal zie ik die aankondigingen niet op MEN, omdat ze gelijk weer onderin mn AT lijst staan, omdat er relatief weinig gepost wordt en Arcee elke keer een nieuwe aanmaakt.. Het kan ook zijn dat ik gewoon naar het toilet ben straks ...quote:
Hoe laat moet je op morgen ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen nog lopen niezen en snotteren en ineens was het over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen op pad? Snotbuisjes al weer vrij?
Goed vooruitzicht.
Gezellig naast elkaar aan het buro ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat je die nog krijgt op jouw leeftijd.
Hopen dat het niet slecht de zenuwen zijn en dat het echt over isquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen nog lopen niezen en snotteren en ineens was het over.
Vakantie modus aan dus...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen nog lopen niezen en snotteren en ineens was het over.
Ow., ongeveer elke maand is het raak met een nieuwe mijlpaal, dus volgende maand kun je weer meespelen!quote:
Iets met een crash ooit...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:29 schreef sig000 het volgende:
Dat totaal aantal posts op Fok klopt voor geen meter. Is hoger.
Aanbieding bij de mediamarktquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haal je die mobiel vandaan?
cool!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow., ongeveer elke maand is het raak met een nieuwe mijlpaal, dus volgende maand kun je weer meespelen!
Was dat maar waarquote:
Post 146999999 wil ik wel proberen te halen. negens zijn veel mooier dan nullen.quote:
2 weken geleden 1 van de laatste Nokia's gekocht daar voor 25 Euro, kon het scherm van mijn oude bijna niet meer lezen.quote:
Ik heb nog wel een plekje voor je tussen mijn flippers en duikbril.quote:
Kwam ruim een jaar geleden toch iets van 175 euro bij. Is een Samsung advanced nogwat simlockvrij. En nog niet zoveel krassen op het scherm en batterij gaat nog steeds goed mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 weken geleden 1 van de laatste Nokia's gekocht daar voor 25 Euro, kon het scherm van mijn oude bijna niet meer lezen.
Zou er wel een leesbril bij nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
Kun je daar een beetje fatsoenlijk mee internetten?
Mijn wekker hoeft me pas om half 8 wakker te maken, nette tijd dus.quote:
Geen 4G, dus niet al te snelle verbinding.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
Nu alle experts hier trouwens zijn: Ik zit er aan te denken om ook wat mobiels te kopen (moet nog wel een hoop innerlijke bezwaren overwinnen) en wil uiteraard niet zo'n bloedmobieltje hebben, dus heb even gezocht en kwam dit tegen:
https://mobiel.kpn.com/fairphone/fairphone
Dat wordt navelstaren of daaromtrent...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekje voor je tussen mijn flippers en duikbril.
Mijn ogen doen het nog verrassend goed. Vraag was meer of het een beetje acceptabel is qua heersende normen.quote:
Als je wifi gaat wel denk ik .... Alhoewel 3G ook wel redelijk snel gaat .. 4G gaat dus nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
Nu alle experts hier trouwens zijn: Ik zit er aan te denken om ook wat mobiels te kopen (moet nog wel een hoop innerlijke bezwaren overwinnen) en wil uiteraard niet zo'n bloedmobieltje hebben, dus heb even gezocht en kwam dit tegen:
Heersende normen heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn ogen doen het nog verrassend goed. Vraag was meer of het een beetje acceptabel is qua heersende normen.
Jaar geleden kende ik zoiets nog niet maar bij mijn volgende aanschaf(en dat is niet eerder dan echt nodig) overweeg ik deze zeker. Wel simlockvrij dan. Wil eigen baas zijn en niet aan een abo vastzitten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
Ik ken hem niet, had er zelfs nog nooit van gehoord, maar er zijn toch wel reviews te vinden?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
Met 4 G ben je sneller door je datalimietquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen 4G, dus niet al te snelle verbinding.
Maar een fairphone?
Hoe langzaam moet ik me dat voorstellen? 1998 snelheid of gewoon iets langzamer als het snelste wat er nu is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Geen 4G, dus niet al te snelle verbinding.
Maar een fairphone?
Nee, snorkelenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt navelstaren of daaromtrent...
Je hebt alleen iets aan een 4G telefoon als je ook een 4G abo hebt, het verschil is niet giga groot hoor, al merk ik wel dat ik nu 4G heb.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe langzaam moet ik me dat voorstellen? 1998 snelheid of gewoon iets langzamer als het snelste wat er nu is.
Een fairphone geeft me iig het idee dat ik het met een gerust geweten kan kopen.
http://www.fairphone.com/
Langzaam als dat het een minimaal paar seconden duurt voordat je scherm is opgebouwd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe langzaam moet ik me dat voorstellen? 1998 snelheid of gewoon iets langzamer als het snelste wat er nu is.
Een fairphone geeft me iig het idee dat ik het met een gerust geweten kan kopen.
http://www.fairphone.com/
Reviews neem ik altijd met een enorme zak zout. Wat dat betreft zou ik wel in BNW passen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken hem niet, had er zelfs nog nooit van gehoord, maar er zijn toch wel reviews te vinden?
Je bent er maar druk mee...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:47 schreef drakin het volgende:
nog 4 minuten en dan een andere film opzetten.
Playa del Carmen, je schijnt er als excursie te kunnen zwemmen met walvishaaien, ik denk dat ik toch voor dolfijnen kies.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor haaien ? Waar ga je precies heen ?
Probeer jij nu dan ook al met die mijlpaal voor paal te staan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Langzaam als dat het een minimaal paar seconden duurt voordat je scherm is opgebouwd.
Vraag je af en toe wat info op, dan is dat OK.
Wil je meedoen aan post 200.000.000 dan ben je bij voorbaAt kansloos...
Ik ben blij dat ik geen geweten heb...
Ik niet, ik laat mij niet palen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Probeer jij nu dan ook al met die mijlpaal voor paal te staan?
Daar komen meer krokodillen voor dan haaien. Je kunt er dus gerust snorkelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Playa del Carmen, je schijnt er als excursie te kunnen zwemmen met walvishaaien, ik denk dat ik toch voor dolfijnen kies.
[ afbeelding ]
Daar ergens was mn dochter ook een half jaar geleden... Neem aan dat je ook het binnenlijk ouwe tempels gaat beklimmen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Playa del Carmen, je schijnt er als excursie te kunnen zwemmen met walvishaaien, ik denk dat ik toch voor dolfijnen kies.
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Langzaam als dat het een minimaal paar seconden duurt voordat je scherm is opgebouwd.
Vraag je af en toe wat info op, dan is dat OK.
Wil je meedoen aan post 200.000.000 dan ben je bij voorbaAt kansloos...
Ik ben blij dat ik geen geweten heb...
Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexicoquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben inderdaad wel het e.e.a. op ons to do-lijstje staan, waaronder de Maya-tempels.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ergens was mn dochter ook een half jaar geleden... Neem aan dat je ook het binnenlijk ouwe tempels gaat beklimmen?
Het ziet er altijd zo breekbaar uit daar, alsof het elk moment kan loslaten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou wel een mooie mijlpaalpost zijn!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:50 schreef drakin het volgende:
De aftiteling is het leukste aan de hele film. Blij dat ik hem niet afgezet heb.
Ik weet niet eens of ik dat heel erg zou vindenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het ziet er altijd zo breekbaar uit daar, alsof het elk moment kan loslaten.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben inderdaad wel het e.e.a. op ons to do-lijstje staan, waaronder de Maya-tempels.
Blijf je ons wel op de hoogte houden met dagelijkse updates over hete Duitse boys?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet eens of ik dat heel erg zou vinden
Elke post is toch een mijlpaal op zich?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zou wel een mooie mijlpaalpost zijn!
Ik denk dat er wat Duitse mannen betreft weinig te updaten valt als ik met mijn man op vakantie gaquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijf je ons wel op de hoogte houden met dagelijkse updates over hete Duitse boys?
Opschepperquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
MM wat een lange post
dat past niet op mijn mobiel.
Even eten opscheppen.
Komen er geen Duitse vrouwen mee?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat Duitse mannen betreft weinig te updaten valt als ik met mijn man op vakantie ga
Jaquote:
Heb je teveel gegeten?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
Soms heb je van die dagen dat ik het aan voel komen ... Zou het dan toch?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat er wat Duitse mannen betreft weinig te updaten valt als ik met mijn man op vakantie ga
Nope.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:01 schreef drakin het volgende:
Opgeschept. Is de mijlpaal inmiddels al gehaald?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Godver, valt mijn laptop uit op het moment supreme
Bij mij happerde het ook ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Godver, valt mijn laptop uit op het moment supreme
Ik zie ineens dat getal in de URL staan na mijn post, nooit op gelet dat dat daar stond...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was 1 seconde te vroeg, maar je hebt iig meester chufi verslagen.
Post hoeveel was dat dan? Ik wilde immers een post met 999999 er in.quote:
Had iemand vlak voor de mijlpaal 80 posts weggedaan.quote:
Pompoensoep was post 147000007.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:07 schreef drakin het volgende:
Post hoeveel was dat dan? Ik wilde immers een post met 999999 er in.
:,(quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pompoensoep was post 147000007.
Weinig negens.
Door een kutuser volgens ene bart. Ben blij dat bart het niet was. Altijd weer die 14 jarigen die balen dat ze het zelf niet warenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:08 schreef sig000 het volgende:
Kutpost in een kutforum, weer over tot de orde van de dag.
Het mooie is dat ik het niet eens probeerde, maar blijkbaar zat ik er maar één naastquote:
Als je post, zie je de URL van de forumpost in beeld en in mijn geval was datquote:
1 | http://forum.fok.nl/topic/2173097/4/50#146999998 |
De vrouw van Bart is de maitresse van MM.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef drakin het volgende:
Door een kutuser volgens ene bart. Ben blij dat bart het niet was. Altijd weer die 14 jarigen die balen dat ze het zelf niet waren
Kijk...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vrouw van Bart is de maitresse van MM.
Wel grappig dat drakin Bart hier zit te bashen en dat Bart zich verwonderd afvraagt wtf drakin is!quote:
die ken ik!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Maya-tempels stonden vroeger ook op mijn wishlist...
of meerderequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst een officiële partner hebben, Hut...
Had jij 999999quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik het niet eens probeerde, maar blijkbaar zat ik er maar één naast
Dat komt omdat hij nog niet oud en wijs genoeg is om hier te mogen posten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel grappig dat drakin Bart hier zit te bashen en dat Bart zich verwonderd afvraagt wtf drakin is!
Dus Bart is met een oud wijf getrouwd of valt zn vrouw op ouwe lullen..?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij nog niet oud en wijs genoeg is om hier te mogen posten.
MM weet gewoon beter te hosselen dan jij Sjoef.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Bart is met een oud wijf getrouwd of valt zn vrouw op ouwe lullen..?
Geen idee had hem nooit eerder gezien dus dacht dat hey een newbie was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:28 schreef sig000 het volgende:
Bart is toch die wijsneus die tijdje DIG Mod was?
Hij was ook niet lang mod daar, zijn arrogantie was iets te groot voor die nerds in DIGquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee had hem nooit eerder gezien dus dacht dat hey een newbie was.
Geen idee, maar ze zeiden in dat topic dat ik er eentje naast zatquote:
Klopt. Dat was je posting in dat topic. Zoals MM al zei: In je url kun je altijd zien welk postingnummer je hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Geen idee, maar ze zeiden in dat topic dat ik er eentje naast zat
Hij beweert met 14 jaar al een vrouw te hebben. En die arrogantie was na 1 post al duidelijk bij die bartje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij was ook niet lang mod daar, zijn arrogantie was iets te groot voor die nerds in DIG
Dus toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Dat was je posting in dat topic. Zoals MM al zei: In je url kun je altijd zien welk postingnummer je hebt.
Ik zou hem achter een spoiler zetten als ik jou was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Deze is trouwens wel het bekendst van Maya, die was als ansichtkaart te koop:
Groeten vanaf de Maya-tempels!
Oud maakt niet altijd wijs.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Kingstown het volgende:
Lol....dat mijlpaaltopic gekaapt door 40 plussers.
De rest is meteen pleitequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Kingstown het volgende:
Lol....dat mijlpaaltopic gekaapt door 40 plussers.
Ik copiëer die url's geregeld. Handig voor crossposten e.d.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Dus toch?
Ik weet in inderdaad waar ik het aantal posts kan zien, dat is mooi voor de volgende keer.
Heequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou hem achter een spoiler zetten als ik jou was.
In die eerste foto herkende ik Maja niet eens
Mooie foto eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Deze is trouwens wel het bekendst van Maya, die was als ansichtkaart te koop:
Groeten vanaf de Maya-tempels!
Waarom in een spoiler?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou hem achter een spoiler zetten als ik jou was.
In die eerste foto herkende ik Maja niet eens
Inderdaad, vooral omdat die post over de vergelijking met tussen de mijlpaalpost en autonieuw gingquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik copiëer die url's geregeld. Handig voor crossposten e.d.
Klik en was best een mooie mjlpaal geweest!
Die dame van de foto is een Majaquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeer is wel een verschil tussen Maya en Maja. Straks krijgen ze hier nog rare ideeen hoe Maja uit het samenvattingstopic eruit ziet.
Ja, dat viel mij ook op, je zou het niet verwachten, maar naakt is ze mooier dan aangekleed, al zal die naaktfoto wel geretoucheerd zijn.quote:
Omdat je op Fok! geen blote borsten mag posten van Danny.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler?
Er zijn tienduizenden ansichtkaarten met deze foto verkocht...
Of ben je al in je MOD modus?
Dan maken de fotoposters hierboven de fout dat ze de verkeerde Maya tempels aan het posten zijn.quote:
Dank je, ik dacht dat dat hier geen issue was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je op Fok! geen blote borsten mag posten van Danny.
Mij zal het om het even zijn of er boobies op Fok! te zien zijn.
Was een gratis tip van mij.
Ga gerust je gang als je mijn kennelijke fout wilt herstellen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maken de fotoposters hierboven de fout dat ze de verkeerde Maya tempels aan het posten zijn.
APK moet dit topic gewoon weer uit de google search halen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Mij zal het om het even zijn of er boobies op Fok! te zien zijn.
Wanneer kunstzinnig mag het wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet de randen van de vetrollen niet. Mooie houding. Best een mooie gladde huid. Goede gezichtsuitdrukking. Belichting mocht eigenlijk wel ieys minder of juist van 1 kant wat sterker komen en dat frutseltje bovenop haar hoofd hadden ze ookiets mooiers mee mogen doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op, je zou het niet verwachten, maar naakt is ze mooier dan aangekleed, al zal die naaktfoto wel geretoucheerd zijn.
En wat een mooie discussies krijg je dan over wat wel en niet kunstzinnig is.quote:
Jij gelooft in die sterrenbeeld onzin?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow. daar heb ik meestal niet zulke beste ervaringen mee.
Ze doet me denken aan de venus van Willendorf en dat is kunst, dus mag dit ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:52 schreef drakin het volgende:
Je ziet de randen van de vetrollen niet. Mooie houding. Best een mooie gladde huid. Goede gezichtsuitdrukking. Belichting mocht eigenlijk wel ieys minder of juist van 1 kant wat sterker komen en dat frutseltje bovenop haar hoofd hadden ze ookiets mooiers mee mogen doen.
Ik vind dat frutseltje juist wel passend in het geheel. Eenvoud.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je ziet de randen van de vetrollen niet. Mooie houding. Best een mooie gladde huid. Goede gezichtsuitdrukking. Belichting mocht eigenlijk wel ieys minder of juist van 1 kant wat sterker komen en dat frutseltje bovenop haar hoofd hadden ze ookiets mooiers mee mogen doen.
Nu ben je me aan het pesten en dat vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Jij gelooft in die sterrenbeeld onzin?
Ik ken Maja vanuit het uitgaansleven in Amsterdam tijdens mijn tienerjaren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Te makkelikk op hey hoofd gepropt. Ik vind zulke ftutsels niet mooi. Het is handig na het douchen, maar als kunstfoto?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat frutseltje juist wel passend in het geheel. Eenvoud.
Leuk voor in FB op een zondag.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat een mooie discussies krijg je dan over wat wel en niet kunstzinnig is.
quote:Maja van den Broecke (Amsterdam, 16 juni 1956) is een Nederlandse actrice.
In de eerste jaren van haar bekendheid schreef zij haar naam als Maya. Met haar rubensfiguur werd ze aanvankelijk bekend als naaktmodel op kunstzinnige foto’s
Ik heb er 2.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
Sterrenbeelden zijn een uiterst serieuze aangelegenheid.
Na gisteravond was dit wel het minste wat ik je aan kon doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu ben je me aan het pesten en dat vind ik niet leuk.
Sterrenbeelden zijn een uiterst serieuze aangelegenheid.
Exje van mn broer kende haar ook volgens mij.. Maar die heb ik ook al jaren niet meer gesproken ,,,quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Maja vanuit het uitgaansleven in Amsterdam tijdens mijn tienerjaren.
Niet zoals Sjoef haar zou kennen, maar gewoon dat we elkaar wel eens her en der toevallig tegenkwamen.
Ondanks haar omvang heb ik het altijd een mooie en leuke vrouw gevonden. Zo gek als een deur en een heerlijke flapuit...
LoL.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Exje van mn broer kende haar ook volgens mij.. Maar die heb ik ook al jaren niet meer gesproken ,,,
Exje, broer, volgens mij...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Exje van mn broer kende haar ook volgens mij.. Maar die heb ik ook al jaren niet meer gesproken ,,,
Ik vind zulke frutseltjes ook niet mooi, maar ik vind het wel bij de eenvoud van de foto passen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Te makkelikk op hey hoofd gepropt. Ik vind zulke ftutsels niet mooi. Het is handig na het douchen, maar als kunstfoto?
Je weet waar deze foto aan refereert, neem ik aan...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Te makkelikk op hey hoofd gepropt. Ik vind zulke ftutsels niet mooi. Het is handig na het douchen, maar als kunstfoto?
Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ze is eigenlijk. Waarom zitten we toch ook altijd met de slanke dames als zijnde mooi in gedachten? Of kunnen die gewoon beter fotosoepen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Maja vanuit het uitgaansleven in Amsterdam tijdens mijn tienerjaren.
Niet zoals Sjoef haar zou kennen, maar gewoon dat we elkaar wel eens her en der toevallig tegenkwamen.
Ondanks haar omvang heb ik het altijd een mooie en leuke vrouw gevonden. Zo gek als een deur en een heerlijke flapuit...
Kunst of niet, who cares?quote:
De sfeer in NWS is wat anders.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kunst of niet, who cares?![]()
Je merkt het vanzelf wel als er iets weggehaald wordt.
Mijn peen in kont pic heeft hier zonder problemen in de OP gestaan en leverde me ergens anders een ban op, want zou porno zijn.
Nee sorry. Wil je het me vertellen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet waar deze foto aan refereert, neem ik aan...
Dat wil ik wel, namelijk aan een Japanse sumo worstelaar...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee sorry. Wil je het me vertellen?
Ik denk dat als er van Maja een foto genomen terwijl ze op een viskrukje zit de foto ineens een stuk minder mooi is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ze is eigenlijk. Waarom zitten we toch ook altijd met de slanke dames als zijnde mooi in gedachten? Of kunnen die gewoon beter fotosoepen?
Ik kan me gisteravond niet herinneren. Zal de alzheimer-light wel zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Na gisteravond was dit wel het minste wat ik je aan kon doen.
Persoonlijk heb ik niets met sterrenbeelden, ik kan het ook niet serieus nemen, het heeft mijn interesse niet en ik vind het onzin.
Op de grens?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me gisteravond niet herinneren. Zal de alzheimer-light wel zijn.
Heb zelf ook nul komma niets met sterrenbeelden btw, alhoewel het wel traumatisch was om er pas na een jaar of 20 achter te komen dat ik een tweeling ben ipv een stier.
Ik minimaliseer alleen je post tot de kern van de zaak.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je nu weer quotes te editten ... Het houdt nooit op ...
Dat zit vast een leuk verhaal achter. Vertel eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me gisteravond niet herinneren. Zal de alzheimer-light wel zijn.
Heb zelf ook nul komma niets met sterrenbeelden btw, alhoewel het wel traumatisch was om er pas na een jaar of 20 achter te komen dat ik een tweeling ben ipv een stier.
Mwoah....de mods hadden er geen probleem mee, maar er kwam een FA voorbij vanwege de TT die een voormalig FA vervelend vond.quote:
Ik denk inderdaad dat groen haar beter staat in plaats van dat rood...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat als er van Maja een foto genomen terwijl ze op een viskrukje zit de foto ineens een stuk minder mooi is.
[ afbeelding ]
Ik verwacht elk moment dat dat krukje verdwijnt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat groen haar beter staat in plaats van dat rood...
Feeder world, let them know it's Christmas time again...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment dat dat krukje verdwijnt.
Er waren wat wrevels ontstaan over die TT toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....de mods hadden er geen probleem mee, maar er kwam een FA voorbij vanwege de TT die een voormalig FA vervelend vond.
Op de grens idd zoals Sig zegt. Als kind altijd te horen gekregen dat ik een stier was en daar verder nooit bij stilgestaan. Totdat ik iemand leerde kennen die wel enorm met dat soort zaken bezig was en toen bleek ik op een paar uur na geen stier, maar een tweeling te zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Dat zit vast een leuk verhaal achter. Vertel eens.
Mooi op tijd gequote.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even zo uit de losse pols, kwak, op het doek?
Er ging iets mis.quote:
En dan is er geen balkje waar je sterrenbeeld in komt te staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de grens idd zoals Sig zegt. Als kind altijd te horen gekregen dat ik een stier was en daar verder nooit bij stilgestaan. Totdat ik iemand leerde kennen die wel enorm met dat soort zaken bezig was en toen bleek ik op een paar uur na geen stier, maar een tweeling te zijn.
Beetje zoals met die mijlpaal. Net wel, net niet.
Willem de Kooning (Rotterdam, 24 april 1904 – Springs (New York), 19 maart 1997) was een Nederlands-Amerikaans abstract expressionistisch kunstschilder. De kunstafdeling van de Academie van Beeldende Kunsten en Technische Wetenschappen in Rotterdam werd ter ere van hem in 1998 de Willem de Kooning Academie genoemd.quote:
Ja. Er waren tig TT's over mijn hol gemaakt (waarom weet ik nog steeds niet) en daar kwam iemand over zeuren in FB. Daar had ik een in mijn ogen grappige TT van gemaakt bij het volgende deel, maar de klager (een ex-FA) vond het niet grappig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef sig000 het volgende:
Er waren wat wrevels ontstaan over die TT toch?
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de grens idd zoals Sig zegt. Als kind altijd te horen gekregen dat ik een stier was en daar verder nooit bij stilgestaan. Totdat ik iemand leerde kennen die wel enorm met dat soort zaken bezig was en toen bleek ik op een paar uur na geen stier, maar een tweeling te zijn.
Beetje zoals met die mijlpaal. Net wel, net niet.
Niet? Klokken stonden stil of niemand heeft het tijdstip bij volle verstand kunnen noteren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.
Probleem is dat exacte tijdstip van mijn geboorte niet bekend is.
Het is sindsdien nooit meer goedgekomen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
En dan is er geen balkje waar je sterrenbeeld in komt te staan.
Maar het was geen aanleiding voor een identiteitscrisis?
Koop een taart en ga erop zitten!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Willem de Kooning (Rotterdam, 24 april 1904 – Springs (New York), 19 maart 1997) was een Nederlands-Amerikaans abstract expressionistisch kunstschilder. De kunstafdeling van de Academie van Beeldende Kunsten en Technische Wetenschappen in Rotterdam werd ter ere van hem in 1998 de Willem de Kooning Academie genoemd.
De klok stond stil, was een thuisbevalling bij opa en oma boven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet? Klokken stonden stil of niemand heeft het tijdstip bij volle verstand kunnen noteren?
Zit je nu te vertellen dat we beide op dezelfde dag jarig zijn of heb je het met tweeling en een ander sterrenbeeld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.
Probleem is dat exacte tijdstip van mijn geboorte niet bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |