Natuurlijk boeit het wel als je er je best voor doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit verder toch niet.. Of je haalt 1 miljard of zo ..
65, 90, 109, 133
Sorry ben net op postdreef door die film.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaarne geen concurrrentie vanuit hier
Kutquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 2 en half uur te vroeg.
Tussen 7 en 8 schat ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 2 en half uur te vroeg.
Welke film?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry ben net op postdreef door die film.
watvoor tagje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
Je zal toch maar al een paar jaar met dat "vis een optie"-tagje rondlopen. Daar word je ook niet vrolijk van. Zo'n mijlpaal kan een groot trauma opleveren.
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?quote:
10 x herhalen doen we niet ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?
Zorg dan maar voor een leuke post chufi!
In haar geval wel , omdat het de 100-miljoenste post was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?
Zorg dan maar voor een leuke post chufi!
Op Facebook wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:58 schreef chufi het volgende:
Nee, niet dat ik weet .. Heb geen abo.. Kan ik taggen ?
Als Sig even gaat spammen met z'n 25 klonen, dan moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen we er niet even voor zorgen dat het allemaal wat sneller gaat?
Dawn of the dead, had zin in een simpele horror.quote:
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Sig even gaat spammen met z'n 25 klonen, dan moet dat wel lukken.
Ik geloof je, want jij bent de expert op dit gebied, maar je kunt het beter aan drakin uitleggen, want die is helemaal in haar element met dit spel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |