Daarom doe ik het ook niet hier ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
Een mijlpaal met jouw naam? Alsof we hier nog niet genoeg sjoef hebben
Nee, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, maar het is gewoon iets wat ik me af vroeg.quote:
Ja maar die is niet actueel meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Check Arcee's plaatje eerder in dit topic
Ja das waarquote:
Heb jij 5 mijlpalen op je naam staan? Welke dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis me op een simpele manier al 4 x gelukt
, straks nog 1 er bij en dat is het
Dat is 1 avond of 1 dag Fok zeker?quote:
mijl 1quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij 5 mijlpalen op je naam staan? Welke dan?
Die blijft actueel als je ververst. Anders de link aanklikken naar het topic wat k net voor je geplaatst heb.quote:
Nee zoveel heb ik nooit op een dag op Fok gedaan..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is 1 avond of 1 dag Fok zeker?
Simpele, ik snapte al dat als je voor mijlpaal 5 gaat je er al 4 op je naam hebt staan. Mijn vraag was welke mijlpalen dat dan waren. Of weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
mijl 1
mijl 2
mijl 3
mijl 4
... en straks ....
Dat staat wel ergens in het topic..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpele, ik snapte al dat als je voor mijlpaal 5 gaat je er al 4 op je naam hebt staan. Mijn vraag was welke mijlpalen dat dan waren. Of weet je dat niet meer?
Je weet het zelf dus niet meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat wel ergens in het topic..
Nou ja, er is natuurlijk van alles mis mee, maar ik heb zoiets van: als mensen mij m'n afwijkingen gunnen, dan gun ik het anderen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, maar het is gewoon iets wat ik me af vroeg.
Okdat verwachtte ik dus niet. Dacht dat het een normale afbeelding was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die blijft actueel als je ververst. Anders de link aanklikken naar het topic wat k net voor je geplaatst heb.
Dat is het fijne van Fok!quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk van alles mis mee, maar ik heb zoiets van: als mensen mij m'n afwijkingen gunnen, dan gun ik het anderen ook.
Ja. Is dit hem?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat één van jullie er speciale moeite voor doen om de 147.000.000e post te plaatsen?
Gaarne geen concurrrentie vanuit hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat één van jullie er speciale moeite voor doen om de 147.000.000e post te plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |