wc koker of keukenrol koker?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:17 schreef just me het volgende:
In de bijrol, in de hoofdrol, iedereen heeft een rol
Dank je.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk motiefje MM. Staat je goed!
Je bent even helemaal losgegaan met inkopen ja?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Dank je.
Ik heb er ook jarretels bij...
ik ben weel heel benieuwd hoe dat staat, foto??quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
O waar? ik denk dat die mij ook wel goed staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
De donkere dagen voor Kerst zijn er weer en dan ga ik altijd even los.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent even helemaal losgegaan met inkopen ja?
Sorry, maar ik heb het nu niet aan en er ook geen foto van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben weel heel benieuwd hoe dat staat, foto??
In alle maten, kleuren en motieven verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
O waar? ik denk dat die mij ook wel goed staan.
En hebben ze ook zwart- geel gestreept of met rode schubbenpatroon? Moet wel een beetje mijn kleur zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb het nu niet aan en er ook geen foto van.
[..]
In alle maten, kleuren en motieven verkrijgbaar.
Je zuster op een houtvlot.quote:
Ik gebruik die uitdrukking best regelmatig, vooral als ik naar mijn zus die op een woonark woont refereer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot.![]()
Het zou zo een FOK!-uitdrukking kunnen zijn.
Ik heb hem hier in deze reeks nog wel eens gebruikt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot.![]()
Het zou zo een FOK!-uitdrukking kunnen zijn.
Ik heb wel een zusje ja, maar de enige van wie ik me houtvlot verhalen kan herinneren is Piet Sig die ergens in Z-Duitsland naar naakte vrouwen op een vlot stond te kijken. Relatie zus en houtvlout is me hier verder nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hem hier in deze reeks nog wel eens gebruikt.
Waarschijnlijk in relatie tot Fann d'r zus.
Of was het vanwege jouw houtvlot verhalen? Heb jij een zuster?
K*t, dementie is ingevallen bij me.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb wel een zusje ja, maar de enige van wie ik me houtvlot verhalen kan herinneren is Piet Sig die ergens in Z-Duitsland naar naakte vrouwen op een vlot stond te kijken. Relatie zus en houtvlout is me hier verder nooit opgevallen.
does it ring a bell?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
K*t, dementie is ingevallen bij me.
Klok en klepel, melk en tepel, de bellen gaan af in mijn hoofd...
Ledikantje had je nog staan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:56 schreef just me het volgende:
matrasje voor kleindochter is binnen
![]()
ik ga haar bedje opmaken
had ik van zolder gehaald en ik elkaar gezet maar er moest natuurlijk wel een nieuw matrasje in!quote:
ga je dan een feestje bouwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef chufi het volgende:
Oops, ah nog op tijd... Ik kan nog plassen voordat het menens wordt..
Toevallig 4 x lukt niet hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er serieus mensen die op mijlpaalpost hunten?
Tuurlijk, niks mis mee toch ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er serieus mensen die op mijlpaalpost hunten?
niet zo serieusquote:
die zie je dan ook van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef drakin het volgende:
mijlpaal. Daar sta je dan mooi voor paal mee.
1 fok-tabquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel tabbladen heb je open staan?
Ja, zo kom je er natuurlijk niet.quote:
MEN / Post-id 147.000.000 is bijna aan de beurt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:30 schreef drakin het volgende:
En is er een speciaal topic voor of over?
Tis me op een simpele manier al 4 x geluktquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, zo kom je er natuurlijk niet.
Minimaal 25 tabs open zetten waarin je al 25 antwoorden klaar hebt staan en alleen nog maar op "invoeren" hoeft te klikken.
Beetje professioneel aanpakken Chufi!
Daarom doe ik het ook niet hier ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
Een mijlpaal met jouw naam? Alsof we hier nog niet genoeg sjoef hebben
Nee, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, maar het is gewoon iets wat ik me af vroeg.quote:
Ja maar die is niet actueel meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Check Arcee's plaatje eerder in dit topic
Ja das waarquote:
Heb jij 5 mijlpalen op je naam staan? Welke dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis me op een simpele manier al 4 x gelukt
, straks nog 1 er bij en dat is het
Dat is 1 avond of 1 dag Fok zeker?quote:
mijl 1quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij 5 mijlpalen op je naam staan? Welke dan?
Die blijft actueel als je ververst. Anders de link aanklikken naar het topic wat k net voor je geplaatst heb.quote:
Nee zoveel heb ik nooit op een dag op Fok gedaan..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is 1 avond of 1 dag Fok zeker?
Simpele, ik snapte al dat als je voor mijlpaal 5 gaat je er al 4 op je naam hebt staan. Mijn vraag was welke mijlpalen dat dan waren. Of weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
mijl 1
mijl 2
mijl 3
mijl 4
... en straks ....
Dat staat wel ergens in het topic..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpele, ik snapte al dat als je voor mijlpaal 5 gaat je er al 4 op je naam hebt staan. Mijn vraag was welke mijlpalen dat dan waren. Of weet je dat niet meer?
Je weet het zelf dus niet meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat wel ergens in het topic..
Nou ja, er is natuurlijk van alles mis mee, maar ik heb zoiets van: als mensen mij m'n afwijkingen gunnen, dan gun ik het anderen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, maar het is gewoon iets wat ik me af vroeg.
Okdat verwachtte ik dus niet. Dacht dat het een normale afbeelding was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die blijft actueel als je ververst. Anders de link aanklikken naar het topic wat k net voor je geplaatst heb.
Dat is het fijne van Fok!quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk van alles mis mee, maar ik heb zoiets van: als mensen mij m'n afwijkingen gunnen, dan gun ik het anderen ook.
Ja. Is dit hem?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat één van jullie er speciale moeite voor doen om de 147.000.000e post te plaatsen?
Gaarne geen concurrrentie vanuit hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat één van jullie er speciale moeite voor doen om de 147.000.000e post te plaatsen?
Natuurlijk boeit het wel als je er je best voor doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit verder toch niet.. Of je haalt 1 miljard of zo ..
65, 90, 109, 133
Sorry ben net op postdreef door die film.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaarne geen concurrrentie vanuit hier
Kutquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 2 en half uur te vroeg.
Tussen 7 en 8 schat ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 2 en half uur te vroeg.
Welke film?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry ben net op postdreef door die film.
watvoor tagje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
Je zal toch maar al een paar jaar met dat "vis een optie"-tagje rondlopen. Daar word je ook niet vrolijk van. Zo'n mijlpaal kan een groot trauma opleveren.
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?quote:
10 x herhalen doen we niet ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?
Zorg dan maar voor een leuke post chufi!
In haar geval wel , omdat het de 100-miljoenste post was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt dus de tekst van de mijlpaalpost als tagje?
Zorg dan maar voor een leuke post chufi!
Op Facebook wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:58 schreef chufi het volgende:
Nee, niet dat ik weet .. Heb geen abo.. Kan ik taggen ?
Als Sig even gaat spammen met z'n 25 klonen, dan moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen we er niet even voor zorgen dat het allemaal wat sneller gaat?
Dawn of the dead, had zin in een simpele horror.quote:
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Sig even gaat spammen met z'n 25 klonen, dan moet dat wel lukken.
Ik geloof je, want jij bent de expert op dit gebied, maar je kunt het beter aan drakin uitleggen, want die is helemaal in haar element met dit spel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |