Staat nu op 101quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totaal aantal posts ook niet...
Je gaat het echt proberen, hè?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het moment.... Je moet sowieso op een knog drukken en van tab veranderen ... Echt geloof me het is moeilijker dan het lijkt ..
Morgen op pad? Snotbuisjes al weer vrij?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht nog even die mijlpaalpost af en dan ga ik de rest van mijn koffer inpakken.
oneerbaar voorstelquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen thuis en gegeten ... Lets FoK!!
plaatsje voor mij vrijhouden hèquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht nog even die mijlpaalpost af en dan ga ik de rest van mijn koffer inpakken.
146998620quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dit topic wel, maar het totaal totaal?
Meestal zie ik die aankondigingen niet op MEN, omdat ze gelijk weer onderin mn AT lijst staan, omdat er relatief weinig gepost wordt en Arcee elke keer een nieuwe aanmaakt.. Het kan ook zijn dat ik gewoon naar het toilet ben straks ...quote:
Hoe laat moet je op morgen ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen nog lopen niezen en snotteren en ineens was het over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen op pad? Snotbuisjes al weer vrij?
Goed vooruitzicht.
Gezellig naast elkaar aan het buro ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat je die nog krijgt op jouw leeftijd.
Hopen dat het niet slecht de zenuwen zijn en dat het echt over isquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen nog lopen niezen en snotteren en ineens was het over.
Vakantie modus aan dus...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen nog lopen niezen en snotteren en ineens was het over.
Ow., ongeveer elke maand is het raak met een nieuwe mijlpaal, dus volgende maand kun je weer meespelen!quote:
Iets met een crash ooit...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:29 schreef sig000 het volgende:
Dat totaal aantal posts op Fok klopt voor geen meter. Is hoger.
Aanbieding bij de mediamarktquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haal je die mobiel vandaan?
cool!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow., ongeveer elke maand is het raak met een nieuwe mijlpaal, dus volgende maand kun je weer meespelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |