Ik minimaliseer alleen je post tot de kern van de zaak.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je nu weer quotes te editten ... Het houdt nooit op ...
Dat zit vast een leuk verhaal achter. Vertel eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan me gisteravond niet herinneren. Zal de alzheimer-light wel zijn.
Heb zelf ook nul komma niets met sterrenbeelden btw, alhoewel het wel traumatisch was om er pas na een jaar of 20 achter te komen dat ik een tweeling ben ipv een stier.
Mwoah....de mods hadden er geen probleem mee, maar er kwam een FA voorbij vanwege de TT die een voormalig FA vervelend vond.quote:
Ik denk inderdaad dat groen haar beter staat in plaats van dat rood...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat als er van Maja een foto genomen terwijl ze op een viskrukje zit de foto ineens een stuk minder mooi is.
[ afbeelding ]
Ik verwacht elk moment dat dat krukje verdwijnt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat groen haar beter staat in plaats van dat rood...
Feeder world, let them know it's Christmas time again...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment dat dat krukje verdwijnt.
Er waren wat wrevels ontstaan over die TT toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....de mods hadden er geen probleem mee, maar er kwam een FA voorbij vanwege de TT die een voormalig FA vervelend vond.
Op de grens idd zoals Sig zegt. Als kind altijd te horen gekregen dat ik een stier was en daar verder nooit bij stilgestaan. Totdat ik iemand leerde kennen die wel enorm met dat soort zaken bezig was en toen bleek ik op een paar uur na geen stier, maar een tweeling te zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Dat zit vast een leuk verhaal achter. Vertel eens.
Mooi op tijd gequote.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even zo uit de losse pols, kwak, op het doek?
Er ging iets mis.quote:
En dan is er geen balkje waar je sterrenbeeld in komt te staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de grens idd zoals Sig zegt. Als kind altijd te horen gekregen dat ik een stier was en daar verder nooit bij stilgestaan. Totdat ik iemand leerde kennen die wel enorm met dat soort zaken bezig was en toen bleek ik op een paar uur na geen stier, maar een tweeling te zijn.
Beetje zoals met die mijlpaal. Net wel, net niet.
Willem de Kooning (Rotterdam, 24 april 1904 – Springs (New York), 19 maart 1997) was een Nederlands-Amerikaans abstract expressionistisch kunstschilder. De kunstafdeling van de Academie van Beeldende Kunsten en Technische Wetenschappen in Rotterdam werd ter ere van hem in 1998 de Willem de Kooning Academie genoemd.quote:
Ja. Er waren tig TT's over mijn hol gemaakt (waarom weet ik nog steeds niet) en daar kwam iemand over zeuren in FB. Daar had ik een in mijn ogen grappige TT van gemaakt bij het volgende deel, maar de klager (een ex-FA) vond het niet grappig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef sig000 het volgende:
Er waren wat wrevels ontstaan over die TT toch?
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de grens idd zoals Sig zegt. Als kind altijd te horen gekregen dat ik een stier was en daar verder nooit bij stilgestaan. Totdat ik iemand leerde kennen die wel enorm met dat soort zaken bezig was en toen bleek ik op een paar uur na geen stier, maar een tweeling te zijn.
Beetje zoals met die mijlpaal. Net wel, net niet.
Niet? Klokken stonden stil of niemand heeft het tijdstip bij volle verstand kunnen noteren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.
Probleem is dat exacte tijdstip van mijn geboorte niet bekend is.
Het is sindsdien nooit meer goedgekomen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
En dan is er geen balkje waar je sterrenbeeld in komt te staan.
Maar het was geen aanleiding voor een identiteitscrisis?
Koop een taart en ga erop zitten!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Willem de Kooning (Rotterdam, 24 april 1904 – Springs (New York), 19 maart 1997) was een Nederlands-Amerikaans abstract expressionistisch kunstschilder. De kunstafdeling van de Academie van Beeldende Kunsten en Technische Wetenschappen in Rotterdam werd ter ere van hem in 1998 de Willem de Kooning Academie genoemd.
De klok stond stil, was een thuisbevalling bij opa en oma boven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet? Klokken stonden stil of niemand heeft het tijdstip bij volle verstand kunnen noteren?
Zit je nu te vertellen dat we beide op dezelfde dag jarig zijn of heb je het met tweeling en een ander sterrenbeeld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.
Probleem is dat exacte tijdstip van mijn geboorte niet bekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |