quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef pijltjegooien het volgende:
Blijft lachen met bolle Braddie
[..]
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan iemand een lijstje maken van al zijn 'ik stop met FOK!' topics?
Daar is geen beginnen aan, dat zijn er zoveel dat tegen de tijd dat ik klaar ben, Braddie alweer 40 nieuwe afscheidstopics gemaakt heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een lijstje van al zijn afscheidstopics toevallig?
Truequote:Op donderdag 20 november 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Daar is geen beginnen aan, dat zijn er zoveel dat tegen de tijd dat ik klaar ben, Braddie alweer 40 nieuwe afscheidstopics gemaakt heeft.![]()
Jij was snellerquote:Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Maar oké, omdat ik zoveel van jullie hou dan toch maar een bescheiden opsomming
GC / Fok verlaten
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
ONZ / Ik ga julie verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Braddie gaat alweer weg?
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Geef me maar een ban.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Na alle reacties in het R&P topic
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Mensen die
Toch een mooi lijstje Chaiquote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij was sneller
VBB:
KLB / Mensen die
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Ik ben Braddie
Braddie 2014:
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
KLB / Tijd voor een IP ban.
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
KLB / Doei
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Ik kom mijn belofte na
Braddie 2013:
GC / Zo, ik ga er vandoor mensen
KLB / Geef me maar een ban.
ONZ / IK GA.
KLB / Ja, hartstikke fijn allemaal dit.
KLB / Dag allen.
GC / Fok verlaten
GC / Berichtje aan Fok.
In 2012 heeft hij geen afscheidstopic gemaakt.
2011:
FB / Ik stop met fokken.
2010:
ONZ / Ik ga julie verlaten
Hoe zit het nu eigenlijk tussen jou en Brad? Jullie hadden toch een keer gemeet.quote:
Stiekem begin ik toch een beetje medelijden met hem te krijgenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Faalaars.
En braddie, heerlijk natuurlijk. Lopen zeiken over mensen die een jaar over hun rijbewijs doen maar zelf er nog minder van bakken. Genieten hoor.
FusionFreak? Links naar zijn falen? Ter leer ende vermaeck.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Sorry Bradmans, maar als je na 1,5 jaar en honderden rijlessen nog steeds niet kunt slagen, dan ben je gewoon niet geschikt. Pas maar op dat je geen FusionFreak2 wordt.
WGR / Rijlessen met 42 jaarquote:Op donderdag 20 november 2014 13:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk tussen jou en Brad? Jullie hadden toch een keer gemeet.
[..]
Stiekem begin ik toch een beetje medelijden met hem te krijgen
Is er nu wat mis met me?
[..]
FusionFreak? Links naar zijn falen? Ter leer ende vermaeck.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WGR / Rijlessen met 42 jaar
R&P / Psychiater moet rijgeschiktheid beoordelen.
WGR / Hoevaak bezwaar aantekenen?
WGR / Rechtzaak tegen CBR/Hoorzitting
WGR / Woningstichting wenst mij niet meer te bemiddelen.
LIF / Rode skinny jeans. Waar te koop?
WGR / Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?
WGR / Grote schuld hoe af te lossen??
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast (kloon van FF)
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
geen dank
Daar ging mijn koffie.quote:Helaas zijn mijn 2 theoriecertificaten niet meer geldig (uit 1988 en 1993)
2012 was zijn meest realistische jaar op FOK!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
In 2012 heeft hij geen afscheidstopic gemaakt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik geloof het niet meer. Dat kan gewoon niet
Goed topic was dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef zarGon het volgende:
Oudje: GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!..
Hij schrijft daar echt als een kind van zes.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef zarGon het volgende:
Oudje: GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!..
quote:Ik bied het volgende aan:
Zeldzame Gerard Joling (gesigneerd), samen met twerr boeken: € 100,-
Sony Video Camera met defect: € 50,-
Commodore 64 in doos: € 75,-
Een kapotte hometrainer: € 50,-
Queen - A Night at the Opera: € 5,-
Kapotte Goldstar televisie: € 25,-
Casio CTK100 in nieuwstaat: € 50,-
Ik heb snel geld nodig omdat ik met zes personen naar Ponypark Slagharen wil gaan. Mocht je de prijzen aan de hoge kant vinden, dan mag je uiteraard bieden.
Hoogachtend,
Bradley.
Kapotte hometrainerquote:Op donderdag 20 november 2014 14:24 schreef Chai het volgende:
http://www.queenforum.nl/(...)86272f9446bbdec99e7a
[..]
quote:Wat typte ik net.
Wat dacht je er van om met die grote bek van je tegen een 17jarige eens naar mijn pa te gaan en tegen hem zeggen wat je tegen mij hebt gezegd.
dan durf ik te wedden dat je nog geen 3 posts van jezelf kan voor lezen omdat je dan waarschijnlijk onder de grond ligt.
quote:TOPIC VAN HET JAAR
WTF DACHT JE VAN 17JARIGE JONGE MET HARTVERLAMING VAN HET JAAR,
STELLETJE ONGELOFELIJKE KK HONDE.
Jouw instructeur? Het cbr moet een plek vrij hebben. Wat heeft jouw rij instructeur daar mee te maken?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Omdat mijn instructeur pas weer examen plek heeft in Februari.. Tenzij ik bij een andere instructeur ga lessen, dan kan ik volgende maand weer, maar ik ga niet weer wisselen van instructeur, en er valt ook nog wel wat te verbeteren, en dat weet deze instructeur het beste want daar les ik al een tijd bij.
Die ook een FOK! account had?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand nog een linkje naar het braddie topic over die date met die chick, barbara volgens mij, dat was echt goud
echt, zit de braadslee al 7 jaar op fok?quote:
ja die heb ik welquote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand nog een linkje naar het braddie topic over die date met die chick, barbara volgens mij, dat was echt goud
quote:De Hilversumse politie heeft toegegeven dat ze op de hoogte waren van dreigementen jegens Jopie van D. Afgelopen zondag werd van D. op de Koninginneweg in Hilversum vermoord. De politie bevestigt verder dat Van D's familie een paar dagen voor de moord vechtpartijen heeft gemeld tussen de inmiddels aangehouden John V. en de vermoorde Jopie van D.
John V. zou volgens Jopies broers zelfs een vuurwapen hebben getrokken tijdens een van de vechtpartijen. De politie zegt niet te hebben ingegrepen omdat er geen aangifte was gedaan van de vechtpartijen.
"Als er geen aangifte is, volgen we de normale procedure en stellen we een onderzoek in. Maar voordat het onderzoek op gang kwam, was de moord reeds gepleegd. Het is allemaal te snel gegaan", aldus politiewoordvoerder Maarten van Weel. De politie wenst verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan. "Wat nou aangifte doen. Als wij met klinkklare bewijzen komen, moeten ze die gewoon serieus nemen. We hebben allerlei details naar het bureau doorgespeeld. Verteld over vechtpartijen die er zijn geweest, waarbij messen zijn getrokken, en gezegd uit welke hoek de bedreigingen kwamen", vertelde Tommy van D. Tommy en zijn broer Willem van D. vinden het dan ook onbegrijpelijk dat de politie nooit iets met hun waarschuwingen gedaan heeft.
Dat de broers gelijk hadden bleek een dag later toen John V, mede op basis van hun aanwijzingen door de politie kon worden aangehouden. Volgens een woordvoerder van het ministerie van justitie hoeft een politiekorps niet per se een aangifte te hebben om in te grijpen.
KLB / Amsterdams meisje die vandaag bij me was.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Nee zo'n chick uit Amsterdam ofzo, die op hyves werd gevonden door een alerte fokker, waardoor half KLB het topic naar haar doorstuurde.quote:
2010, maar in dat Slagharentopic zegt hij volgens mij ook wel zulke dingen.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, zit de braadslee al 7 jaar op fok?
hoe lang zegt hij al dat hij weg gaat? 6,75 jaar?
quote:De politie Gooi- en Vechtstreek heeft ingegrepen om een voorgenomen
liquidatie te doen stoppen. Volgens de recherche waren de beruchte
drugsbaron Greg R. en diens kompaan Fred R., beiden gedetineerd, van plan
binnen afzienbare tijd een moordaanslag uit te laten voeren op de
Hilversumse topcrimineel George van D.
De politie heeft Van D., een als zeer gewelddadig persoon bekendstaand lid
van de beruchte familie Van D. uit Hilversum, op het bureau ontboden en
verteld over de moordplannen. Ook gingen rechercheurs langs in de gevangenis
bij Fred en Greg R., om hen te zeggen dat men op de hoogte was van de
plannen.
Greg R., uit Amsterdam, zit vast wegens drugshandel en werd vorig jaar enige
tijd in verband gebracht met het beramen van een moordaanslag op officier
van justitie mr. Koos Plooy. Fred R. werd in 2003 verdacht van het in bezit
hebben van een partij wapens, die in de gehuurde woning van actrice Katja
Schuurman te Vinkenveen werd aangetroffen. Hij zit nu vast wegens
oplichting.
Tjee, die Jopie ging met z'n eigen nichtjequote:Hilversum, familie van Dijk
Het was altijd een hecht gezin tot een dodelijke schietpartij in 1983
waarbij 3 broers betrokken waren, en Joop zijn broer erbij naait met
een gevangenisstraf. Joop van Dijk kreeg ook een probleem met zijn
familie doordat hij een relatie begon met zijn nichtje, de familie
valt dan uiteen in voor en tegenstanders van Joop van Dijk
Resultaat is Braddie.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tjee, die Jopie ging met z'n eigen nichtje
Dit. Stop maar gewoon.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Kreator het volgende:
2 ingrepen, zijstraten vergeten, niets gecheckt. Ik ben blij dat je de weg niet op mag.
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus (2013, red) wel kan hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:31 schreef Rectum het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
was die al gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |