abonnement Unibet Coolblue
pi_66903759
Na geruime tijd afwezig te zijn geweest heb ik vandaag eindelijk een brief van mijn advocaat ontvangen waarin ik op 23 april as op de hoorzitting bij de rechtbank moet verschijnen. Op die datum wordt de zaak voor het eerst inhoudelijk behandeld waarbij nog geen uitspraak wordt gedaan. Zal komende tijd nog een afspraak moeten maken met mijn advocaat op kantoor om het een en ander door te nenen, tevens hab ik komende week een afspraak met mijn huisarts voor een doorverwijzing naar een andere psychiater (3e opinion) omdat ik mij totaal niet kan vinden in het medisch rapport van de tweede psychiater.

Het CBR maakt van mijn arbeidsongeschiktheid en dat ik vraag 3 van de eigen verklaring niet met ja had ingevuld een behoorlijk punt in hun verweerschrift. Mijn advocaat vond het ook vreemd dat ik ondanks mijn eerdere geschiktheid van 5 jaar (december 2007) alsnog een rijtest diende te ondergaan omdat de eerste CBR keuringsarts geen twijfels zag, was het CBR van mening dat ik toch een rijtest diende af te leggen omdat het CBR wel vond dat er twijfels waren.

Vraag 3 van de eigen verklaring luidt als volgt...

Bent u onder behandeling of onder behandeling geweest voor een psychische stoornis of andere hersenaandoening.

Omdat ik alleen maar een vrijblijvend intake gesprek had gehad in de jaren 80 bij het riagg, waarbij het nooit tot een behandeling of medicatie gebruikt is gekomen vind het CBR dat ik ondanks dat toch deze vraag met ja had moeten invullen. De vraag is is een intake gesprek bij het riagg of psychiater een behandeling?

Correctie hoorzitting op 23 april as.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 10-03-2009 18:05:27 ]
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:43:34 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66903804
Ik vind een intake geen behandeling. Je beslist op basis daarvan of en hoe een eventuele behandeling gaat starten. Wat een bullshit om je daarop te pakken.

Voordat ik met rijlessen startte moest ik ook invullen of ik "overmatig alcohol gebruik". Ja, ik ben student, maar dat bedoelen ze niet
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2009 @ 17:44:15 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66903827
Ah ik vroeg me al af waar je was TS Ga je ons weer compleet negeren en niet reageren op opmerkingen?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 17:46:39 #4
236264 crew  capricia
pi_66903898
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef TNA het volgende:
Ik vind een intake geen behandeling. Je beslist op basis daarvan of en hoe een eventuele behandeling gaat starten. Wat een bullshit om je daarop te pakken.
dat dus.
Definitely not CIA
pi_66903963
Let the show go on!
pi_66904020
Wordt het een openbare rechtszitting? Zoja, waar kan ik komen kijken en genieten?
deal with it
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:52:05 #7
167923 appelsjap
All the above
pi_66904107
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:49 schreef RTB het volgende:
Wordt het een openbare rechtszitting? Zoja, waar kan ik komen kijken en genieten?
Het is toch altijd openbaar, alleen bij grote criminelen soms niet.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_66904293
Er staat me iets bij dat een partij een verzoek in kan dienen om het binnen gesloten deuren te houden als het zijn/haar belang kan schaden. Daarnaast is jeugdstrafrecht volgens mij ook niet openbaar, maar pin me daar niet op vast.
deal with it
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:57:43 #9
167923 appelsjap
All the above
pi_66904327
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef RTB het volgende:
Er staat me iets bij dat een partij een verzoek in kan dienen om het binnen gesloten deuren te houden als het zijn/haar belang kan schaden. Daarnaast is jeugdstrafrecht volgens mij ook niet openbaar, maar pin me daar niet op vast.
Hoe zou het je kunnen schaden? Pers is sowieso welkom dacht ik.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2009 @ 17:57:50 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66904331
Ik zou, als ik jullie was, de geschiedenis van TS eens lezen De kans dat hij hier gaat vermelden wanneer en waar die hoorzitting is 0. Misschien zelfs wat kleiner dan dat
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_66904413
Ik zal es kijken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66904509
we volgen het weer!
pi_66904591
Fusionfreak, was jij die gestoorde die niet kan rijden volgens tig psychiaters en het CBR, maar die toch graag een rijbewijs wil zodat je onschuldige mensen die dood in kan jagen als onbekwaam bestuurder, en waarvan ik gezegd heb dat 'ie zichzelf wat mij betreft op rit één tegen een boom mag parkeren?

Of ben ik nou in de war met iemand anders?
pi_66904740
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Roy_T het volgende:
Fusionfreak, was jij die gestoorde die niet kan rijden volgens tig psychiaters en het CBR, maar die toch graag een rijbewijs wil zodat je onschuldige mensen die dood in kan jagen als onbekwaam bestuurder, en waarvan ik gezegd heb dat 'ie zichzelf wat mij betreft op rit één tegen een boom mag parkeren?

Of ben ik nou in de war met iemand anders?
nope it's the one and only!
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2009 @ 18:11:10 #15
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66904796
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Roy_T het volgende:
Fusionfreak, was jij die gestoorde die niet kan rijden volgens tig psychiaters en het CBR, maar die toch graag een rijbewijs wil zodat je onschuldige mensen die dood in kan jagen als onbekwaam bestuurder
Goede samenvatting
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:11:18 #16
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_66904805
Leuk leesvoer voor als ik mij weer eens verveel.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:12:08 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66904832
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef Fusionfreak het volgende:
Wil na ruim 15 jaar niet meer gereden te hebben opnieuw gaan rijlessen, is het waar dat het voor iemand van boven de 40 moeilijker is om het te halen dan voor een leerling van pakweg 20 jaar?

Heb al 2 keer theorie en 7 keer prakktijk gehad, maar voor de praktijk examens telkens gezakt. Helaas zijn mijn 2 theoriecertificaten niet meer geldig (uit 1988 en 1993)
Uhm...
pi_66904938
OMG! TS is back! Sociopath wil rijbewijs!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:16:38 #19
167923 appelsjap
All the above
pi_66904962
Kan iemand een uitgebreide samenvatting geven over TS. Beetje vaag nu allemaal.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:16:56 #21
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66904971
TS, ik heb je posthistory doorgelezen: neem alsjeblieft de rest van je leven gewoon het OV of de fiets
pi_66904993
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef appelsjap het volgende:
Kan iemand een uitgebreide samenvatting geven over TS. Beetje vaag nu allemaal.
quote:
Op maandag 21 januari 2008 04:07 schreef Fusionfreak het volgende:
Het zal velen hier niet ontgaan zijn dat ik in de medische procedure van het CBR beland bent, waarbij binnenkort beoordeeld gaat worden of ik nu wel of niet geschikt wordt verklaard om te mogen autorijden. Daar ik de eerste rijtest onvoldoende had gereden heb ik nog een kans om het met de lesauto met automaat beter te doen. Hierna kan ik bezwaar aantekenen.

Maar hoevaak kan iemand die ongeschikt wordt verklaard bezwaar aantekenen? Ik heb wel begrepen dat bestuurders die ongeschikt worden verklaard ivm drank of epilepsie 1 jaar alcohol vrij of aanvals vrij moeten zijn om weer geschikt verklaard te worden. Hoe zit dat met iemand die vanwege ADHD ongeschikt worden verklaard? De regeling geschiktheid 2000 van het CBR zegt hier maar heel weinig over.

Is het ook mogelijk dat als ik ongeschikt wordt verklaard een nieuwe eigen verklaring kan insturen, waardoor ik opnieuw gekeurd moet gaan worden?

Omdat ik van zowel veel rijscholen alsook het CBR niet veel wijzer wordt omtrent de regels en procedures, vraag ik het hier maar eens.

Als het CBR iemand ongeschikt verklaard is dat definitief, of kan de betrokkenen telkens een nieuwe bezwaar procedure starten dmv het insturen van een eigen verklaring waardoor de (medische) procedure telkens opnieuw doorgelopen dient te worden.
En dit is toen flink lang doorgegaan en het blijkt dat TS compleet apathisch is en zich vastklampt aan iets...
pi_66905087
TS is ooit een keer in het verleden geschikt verklaard voor het RBW. Inmiddels issie compleet doorgeflipt en vind het nu erg vreemd dat het CBR hem nu niet meer geschikt vind omdat ze 'm ooit wel geschikt vonden. Het is al even geleden, maar dat was een beetje de strekking van het verhaal volgens mij...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:21:51 #25
167923 appelsjap
All the above
pi_66905125
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef Sloper het volgende:
TS is ooit een keer in het verleden geschikt verklaard voor het RBW. Inmiddels issie compleet doorgeflipt en vind het nu erg vreemd dat het CBR hem nu niet meer geschikt vind omdat ze 'm ooit wel geschikt vonden. Het is al even geleden, maar dat was een beetje de strekking van het verhaal volgens mij...
Hij is geflipt, maar hoe dan precies? Waardoor zou het nu niet mogelijk zijn voor hem om te rijden? Ik geef hem geen gelijk hoor, probeer er alleen achter te komen wat er is gebeurd.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')