Faalaars.quote:
Broeder, maar ga je deze auto niet meer kopen dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Ik ben gezakt.
Volgens mijn examinatrice zag ze dat ik heel erg geconcentreerd was en heel erg graag wilde maar er miste nog iets.
Er waren 2 puntjes waarop ik zakte:
Ik reed op de linkerstrook en wilde door de zenuwen in 1x doorsteken (Was op een kruising in een bocht) naar de rechterstrook, ingreep..
Er kwam 100 meter voor het CBR een Range Rover aanrijden, ik wacht netjes (hij komt tenslotte van rechts) en ik zie (zonder richting weliswaar) dat zijn neus afbuigt richting de snelweg, en op het moment dat ik er dus op wil veranderd hij blijkbaar en maakt opeens een vrij onlogische kronkel weer *mijn* weg op, ik zag het, maar was te laat met remmen, ingreep.
Daarbij kwam dat ik de na-check 2x niet heb gedaan, en ik ben een paar keer zijstraatjes vergeten, bijzondere verrichtingen gingen perfect, voertuig controle ging perfect, erg jammer.
En nou kan ik wel net als iedereen, KUT CBR, ACHTERLIJKE PRAKTIJKEN, TYFUSHONDEN, ONTERECHT GEZAKT, roepen.. Maar ik sta er wel achter, had hem graag dit weekend willen hebben, maar ik had natuurlijk die fout absoluut niet mogen maken op die kruising, dus zenuwen of niet, begrijp ik wel dat ik gezakt ben.
Nadeel is nu wel dat ik tot Februari moet wachten, voordeel is weer dat ik niet zo achterlijk veel hoef uit te geven aan lessen tot die tijd, mijn instructeur vind 1 les per week a 1 uurtje voldoende, hij kan mij namelijk niks meer leren, behalve wat rijden en heel veel focussen op de na-check en zijstraatjes.
Klacht: Praktijkexamen niet gehaald.
Jawel, want zie zijn reactie op zG.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, omdat hij het misschien niet over de spelling van dat woord heeft
waarover danquote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, omdat hij het misschien niet over de spelling van dat woord heeft
Ah ja, dan is ie gwn noobjequote:Op donderdag 20 november 2014 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want zie zijn reactie op zG.
Beetje faler ben je wel :0quote:Op donderdag 20 november 2014 12:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat kan niet want ik heb nog nooit examen/rijlessen gedaan/gehad
Alweer hequote:
haha supergrappig ditquote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef GhpH het volgende:
Nouja op mijn examen werd ook een ingreep gedaan. Na 5 keer werd het een beetje duidelijk dat ik alleen negers omver aan het rijden was
Een professor aan een universiteit kan jou ook niks meer leren. Dat betekent nog niet dat je nu dus doctorandus voor je naam mag zetten.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
hij kan mij namelijk niks meer leren,
140 uur? Ze moeten jou nooit een rijbewijs geven. Als je na 140 uur nog niet kan rijden is het onverantwoord om ooit alleen de weg op te gaan. Angst of geen angst, gewoon gevaarlijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb er nu... een kleine 140 les uur op zitten, dat is 4x het gemiddelde, maar ik heb er moeite mee, veel moeite, in het begin heel veel rijangst, toen een lange pauze, toen door instructeur 2 heel veel onzekerheid ontwikkeld, en nu pas vond mijn 3e instructeur het goed genoeg om examen te plannen (Na in totaal 18 maanden rijles.. Pauze van 8 maanden meegerekend) En zelfs dat was nog niet goed genoeg.
ahahahquote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef GhpH het volgende:
Nouja op mijn examen werd ook een ingreep gedaan. Na 5 keer werd het een beetje duidelijk dat ik alleen negers omver aan het rijden was
wel geslaagd?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef GhpH het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef pijltjegooien het volgende:
Blijft lachen met bolle Braddie
[..]
[..]
Moiraquote:Op donderdag 20 november 2014 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alweer he
Alsof het ook niet te verwachten was dat deze man zijn rijbewijs niet zou halen. Echt shocking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |