En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Zeetakje het volgende:
Nee dan beter bij Liekendiek aankloppen voor een betrouwbare automobiel
Dat begrijp ik dus wélquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet begrijpen dat het oplichters zijn
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"
Niet meer, vervangen door een kei en kei harde Seicentoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
En had jij niet zo'n verneukte cinquecento?
http://www.klacht.nl/liekendiek-verkoopt-gevaarlijk-vieze-auto/quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef lulzy het volgende:
Alsof jij mag autorijden van de begeleiding op de groep.
Ik rij nog helemaal niksquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef john-hert het volgende:
TS zoekt op pauperbakken.
TS rijdt waarschijnlijk ook een pauperbak
Dit is vast een FOK!kerquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Autodrop het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/liekendiek-verkoopt-gevaarlijk-vieze-auto/
Lolwat?
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij nog helemaal niksWant ik heb nog geen rijbewijs.
Mijn eigen auto word iets in de trant van een Citroen BX.
In een BX? Jawelquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?
Ik wou net vragen wat je bezielde, toen zag ik je username en dat verklaard al veelquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij nog helemaal niksWant ik heb nog geen rijbewijs.
Mijn eigen auto word iets in de trant van een Citroen BX.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
En had jij niet zo'n verneukte cinquecento?
TS is de meest naïeve persoon op aardequote:Als je hem bij een particulier koopt betaal je 300-400 euro meer, maar dan weet je zeker dat hij WEL een fatsoenlijke APK heeft, en wél uit één auto bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |