En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Zeetakje het volgende:
Nee dan beter bij Liekendiek aankloppen voor een betrouwbare automobiel

Dat begrijp ik dus wélquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet begrijpen dat het oplichters zijn
 Daarom vind ik het achterlijk dat ze nog steeds bestaan.
 Daarom vind ik het achterlijk dat ze nog steeds bestaan.

quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"

Niet meer, vervangen door een kei en kei harde Seicentoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
En had jij niet zo'n verneukte cinquecento?
 Lang leven mijn moeder en haar "Ja, maar.. Ik wil onder de 750 kilo blijven hoor qua gewichtklasse"
 Lang leven mijn moeder en haar "Ja, maar.. Ik wil onder de 750 kilo blijven hoor qua gewichtklasse"

http://www.klacht.nl/liekendiek-verkoopt-gevaarlijk-vieze-auto/quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"

quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef lulzy het volgende:
Alsof jij mag autorijden van de begeleiding op de groep.

Ik rij nog helemaal niksquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef john-hert het volgende:
TS zoekt op pauperbakken.
TS rijdt waarschijnlijk ook een pauperbak
 Want ik heb nog geen rijbewijs.
 Want ik heb nog geen rijbewijs. 

Dit is vast een FOK!kerquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Autodrop het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/liekendiek-verkoopt-gevaarlijk-vieze-auto/
Lolwat?

Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij nog helemaal niksWant ik heb nog geen rijbewijs.
Mijn eigen auto word iets in de trant van een Citroen BX.

In een BX? Jawelquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?
 Heeerrliiijjkkkkeee auto`s
 Heeerrliiijjkkkkeee auto`s  Die veering
 Die veering 

Ik wou net vragen wat je bezielde, toen zag ik je username en dat verklaard al veelquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij nog helemaal niksWant ik heb nog geen rijbewijs.
Mijn eigen auto word iets in de trant van een Citroen BX.

Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
En had jij niet zo'n verneukte cinquecento?

TS is de meest naïeve persoon op aardequote:Als je hem bij een particulier koopt betaal je 300-400 euro meer, maar dan weet je zeker dat hij WEL een fatsoenlijke APK heeft, en wél uit één auto bestaat.

Stel dat ik geen auto had en even eentje nodig heb voor korte woon-werkritjes ofzo. Uiteraard wel met goede proefrit om te kijken of er geen ernstige gebreken zijn. Soort uitdaging om de goedkoopst mogelijke auto te kopen die nog wel rijdt
 Stel dat ik geen auto had en even eentje nodig heb voor korte woon-werkritjes ofzo. Uiteraard wel met goede proefrit om te kijken of er geen ernstige gebreken zijn. Soort uitdaging om de goedkoopst mogelijke auto te kopen die nog wel rijdt  

Onur Torko?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Nikmans het volgende:
Liekendiek
Snackbar "De Fer"
Noem nog eens een paar beroemde FOK! spots?

de park?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Nikmans het volgende:
Liekendiek
Snackbar "De Fer"
Noem nog eens een paar beroemde FOK! spots?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |