abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71097965
Ik sta al ruim 11 jaar ingeschreven voor diverse woningen bij mijn huidige woningstichting, er is mij al 4 keer een woning aangeboden maar die had ik door de jaren heen allemaal geweigert omdat ze niet aan mijn eisen voldeden.
Een van de eisen die ik stel is dat ik een woning zoek waar geen kinderen zijn en medebewoners met honden, want ik kan niet tegen dit soort geluiden.
Helaas heb ik de afgelopen jaren vaker wat problemen gehad met spelende kinderen in mijn buurt die ik op mijn manier heb weggestuurd en daarbij ook vastgepakt. Nu hebben die ouders aangifte gedaan van kindermishandeling en zelfs van misbruik omdat ik hun kind aangeraakt had terwijl dat kind bij mij achterarom aan het spelen was. Er os ook politie bijgeweest en werd ik valselijk beschuldigd van betasting ed terwijl ik kinderen totaal niet moet!
Vandaag kreeg ik een brief van de woningstichting gekregen dat ze voor mij niet meer willen bemiddelen omdat ze van de wijkagent en enkele bewoners klachten hadden gekregen dat ik hun kinderen lastig viel.
Nou ik mag toch zeker wel een kind op zijn gedrag aanspreken als zo iemand in mijn gezamelijke achtertuin staat te rotzooien.
Vraag mag de woningstchting op grond van onjuiste klachten en vermoedens iemand weigeren een woning toe te wijzen?
pi_71098008
Oh leuk, een nieuwe reeks!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71098029
heb je toevallig wat psychische issues?
verder raad ik je aan in een hutje op de hei te gaan wonen, kennelijk kun je dat alleen aan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:40:46 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71098045
quote:
die ik op mijn manier heb weggestuurd en daarbij ook vastgepakt
Hmmm.
pi_71098055
count me in
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:41:24 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71098064
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef Biancavia het volgende:
Oh leuk, een nieuwe reeks!
Oh God, 't is de rijbewijsgast
pi_71098090
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:41 schreef TNA het volgende:

[..]

Oh God, 't is de rijbewijsgast
Maar dat is een aflopende zaak.
pi_71098091
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
verder raad ik je aan in een hutje op de hei te gaan wonen, kennelijk kun je dat alleen aan.
daar zijn krekels en mensen die een boswandeling doen... dat kan ook niet
No Guts, No Glory
pi_71098110
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
Ja maar Mirjam, hoe moet hij daar nou komen zonder rijbewijs?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:45:51 #10
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_71098213
Wat een naar leven moet je hebben als je jezelf al druk maakt om kinderen en honden .
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:47:14 #11
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_71098259
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:Een van de eisen die ik stel is dat ik een woning zoek waar geen kinderen zijn en medebewoners met honden, want ik kan niet tegen dit soort geluiden.
Ik raad je aan een deal te sluiten met een bejaardenhuis in een Chinese wijk. Of inderdaad psychische hulp zoeken want wat jij stelt gewoon onmogelijke eisen voor een sociale huurwoning.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:47:39 #12
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_71098278
oeps, mag weg (sorry, dubbel)
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:47:56 #13
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_71098289
En wat deden die vreselijke kinderen wel niet dat je ze maar vastgepakt hebt? Rommelen in een gezamenlijke achtertuin lijkt me nou niet iets ongewoon voor kinderen..

Maar goed.. Je wilt dus een woningbouw woning, geen kinderen, geen huisdieren in de buurt.. En hoeveel hutjes op de hei heeft de woningbouwstichting zoal beschikbaar denk je?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:48:48 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_71098314
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:47 schreef KwisatzHaderach het volgende:

[..]

Ik raad je aan een deal te sluiten met een bejaardenhuis in een Chinese wijk. Of inderdaad pysische hulp zoeken want wat jij stelt gewoon onmogelijke eisen voor een sociale huurwoning.
Dat of hij moet gaan kopen. Kun je alle eisen stellen die je wilt.
pi_71098337
heeft TS nou onderhand ze rijbewijs al gehaald?
pi_71098346
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja maar Mirjam, hoe moet hij daar nou komen zonder rijbewijs?
op de fiets, kan hij lekker z'n agressie kwijt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71098545
Lijkt mij niet. Je bent immers niet veroordeeld.

Als ik jou was zou ik iets in het duurdere segment zoeken. Ergens wat alleen hardwerkende mensen kunnen betalen. Waarschijnlijk hebben die het te druk voor kinderen. Hebben ze die wel zijn het meestal fatsoenlijke mensen (Anders zouden ze niet zo'n goedbetaalde baan hebben) die kinderen fatsoenlijk kunnen opvoeden. Voor honden hebben ze al helemaal geen tijd.

Een andere optie zijn kleine eenpersoonsfats. Daar woon ik ook. Precies goed voor 1 persoon. Helaas heb je daar ook wel tokkievolk die ondanks de kleine ruimtek nog best kan gaan fokken of die een balkon een prima plek vinden voor een roedel duitse herders maar de kans is igg veel kleiner dan met een rijtjeshuis.

Verder wil een goed hek wil nog wel eens helpen of een valse herder loslaten. Wel die herder goed opvoeden want ik haat het ook als ik last heb van blaffende honden.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:58:28 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71098582
Tsja, ik snap wel je ergernis over die kinderen, maar ik denk dat je niet zoveel kans hebt.
Ik snap niet dat die Wijkagent over jou geklaagd heeft trouwens bij die stichting. Zo'n wijkagent mag dat helemaal niet.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:05:10 #19
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_71098750
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik snap wel je ergernis over die kinderen, maar ik denk dat je niet zoveel kans hebt.
Ik snap niet dat die Wijkagent over jou geklaagd heeft trouwens bij die stichting. Zo'n wijkagent mag dat helemaal niet.
En waarom zou die dat niet mogen dan? Het lijkt me vrij normaal dat een wijkagent samenwerkt met de verschillende organisaties in een wijk zoals een woningbouwvereniging?
Gezamenlijke aanpak enzo...
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_71098755
leuk topic weer.
pi_71098763
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef Man_of_Aran het volgende:

Als ik jou was zou ik iets in het duurdere segment zoeken. Ergens wat alleen hardwerkende mensen kunnen betalen.
TS leeft van een uitkering.
pi_71098800
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:

Vraag mag de woningstchting op grond van onjuiste klachten en vermoedens iemand weigeren een woning toe te wijzen?
Schakel gewoon weer een advocaat, rechtswinkel en psycholoog in die verklaren dat jij normaal bent en de rest van de wereld gek. Dan moet het wel lukken, dit is immers ook al een succes met je strijd tegen het CBR.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:11:37 #23
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71098896
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:
Een woningstichting mag zelf kiezen wie ze wel of niet bemiddelen, ze hebben geen verplichting om je te bemiddelen. En als er aangiftes tegen je liggen en mensen geklaagd hebben dan lijkt me dat een aardige reden om je af te wijzen.

Verder zijn de eisen die je stelt vrijwel onmogelijk, je hebt overal kinderen en/of honden. Ik woon ook in een flat met kinderen en honden en heb er weinig last van. Tuurlijk hoor je wel eens wat, maar ze zullen mij ook wel eens horen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71098954
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:11 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Een woningstichting mag zelf kiezen wie ze wel of niet bemiddelen, ze hebben geen verplichting om je te bemiddelen. En als er aangiftes tegen je liggen en mensen geklaagd hebben dan lijkt me dat een aardige reden om je af te wijzen.

Verder zijn de eisen die je stelt vrijwel onmogelijk, je hebt overal kinderen en/of honden. Ik woon ook in een flat met kinderen en honden en heb er weinig last van. Tuurlijk hoor je wel eens wat, maar ze zullen mij ook wel eens horen.
Ja, blaf jij zo hard?
pi_71098960
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef Man_of_Aran het volgende:

Als ik jou was zou ik iets in het duurdere segment zoeken. Ergens wat alleen hardwerkende mensen kunnen betalen. Waarschijnlijk hebben die het te druk voor kinderen. Hebben ze die wel zijn het meestal fatsoenlijke mensen (Anders zouden ze niet zo'n goedbetaalde baan hebben) die kinderen fatsoenlijk kunnen opvoeden. Voor honden hebben ze al helemaal geen tijd.

Een andere optie zijn kleine eenpersoonsfats. Daar woon ik ook. Precies goed voor 1 persoon. Helaas heb je daar ook wel tokkievolk die ondanks de kleine ruimtek nog best kan gaan fokken of die een balkon een prima plek vinden voor een roedel duitse herders maar de kans is igg veel kleiner dan met een rijtjeshuis.

Verder wil een goed hek wil nog wel eens helpen of een valse herder loslaten. Wel die herder goed opvoeden want ik haat het ook als ik last heb van blaffende honden.
Wil ook iets gaan zoeken via een particuliere verhuurder, maar ik leef ook maar van een wajong uitkering en de meeste huisbazen willen mij niet eens (te laag inkomen) ondanks dat ik pas een goede verhuurders verklaring heb gekregen van mijn huidige woningstchting (heb nooit huurschulden gehad of overlast gemaakt). Het probleem is dat ik geen mensen om mij heen kan verdragen (ik vind alle geluiden te druk) en kom eigenlijk alleen snachts de deur uit en heel even overdags om snel naar de winkel te gaan.
Ik heb in mijn woonplaats diverse leegstande bovenwoningen gezien boven ook leegstaande winkels maar de eigenaar wil eerst die winkelruimtes verhuurt hebben voordat hij de bovenwong wilt verhuren. Daar was een grote poort en eigen binnenterrein die met een grote poort afgesloten kan worden (dus geen kinderen die zomaar erop kunnen komen)

Ik heb pas geleden wel de waslijnen weggeknipt bij mij achterom (kunnen ze niet meer klimmen) en tot nu toe zijn ze niet meer op mijn gedeelte gekomen. Maar ik wil het liefst een goede oplossing, want ik wil liever verhuizen ipv rijbewijs halen. Ik weet het het lijkt wel een taboe als je rust zoekt, van mij horen de buren nooit niks van geluiden of overlast, maar ik des te meer van hun waardoor ik voor de tweede keer om die reden moet gaan verhuizen. Ik zoek het liefst een seniorenwoning, maar daar heb ik de leeftijd nog niet voor en krijg ik dan ook niet en op zo'n 1 slaapkemerflatje tussen jongeren wil ik alhelemal niet wonen met hun luidruchtige leeftsijl, bonkende subwoofers en 24 uurs bezoek sta ik al helemaal niet op te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')