Oh God, 't is de rijbewijsgastquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef Biancavia het volgende:
Oh leuk, een nieuwe reeks!
daar zijn krekels en mensen die een boswandeling doen... dat kan ook nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
heb je toevallig wat psychische issues?
verder raad ik je aan in een hutje op de hei te gaan wonen, kennelijk kun je dat alleen aan.
Ja maar Mirjam, hoe moet hij daar nou komen zonder rijbewijs?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
heb je toevallig wat psychische issues?
verder raad ik je aan in een hutje op de hei te gaan wonen, kennelijk kun je dat alleen aan.
Ik raad je aan een deal te sluiten met een bejaardenhuis in een Chinese wijk. Of inderdaad psychische hulp zoeken want wat jij stelt gewoon onmogelijke eisen voor een sociale huurwoning.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:Een van de eisen die ik stel is dat ik een woning zoek waar geen kinderen zijn en medebewoners met honden, want ik kan niet tegen dit soort geluiden.
Dat of hij moet gaan kopen. Kun je alle eisen stellen die je wilt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:47 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ik raad je aan een deal te sluiten met een bejaardenhuis in een Chinese wijk. Of inderdaad pysische hulp zoeken want wat jij stelt gewoon onmogelijke eisen voor een sociale huurwoning.
op de fiets, kan hij lekker z'n agressie kwijtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja maar Mirjam, hoe moet hij daar nou komen zonder rijbewijs?
En waarom zou die dat niet mogen dan? Het lijkt me vrij normaal dat een wijkagent samenwerkt met de verschillende organisaties in een wijk zoals een woningbouwvereniging?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik snap wel je ergernis over die kinderen, maar ik denk dat je niet zoveel kans hebt.
Ik snap niet dat die Wijkagent over jou geklaagd heeft trouwens bij die stichting. Zo'n wijkagent mag dat helemaal niet.
TS leeft van een uitkering.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef Man_of_Aran het volgende:
Lijkt mij niet. Je bent immers niet veroordeeld.
Als ik jou was zou ik iets in het duurdere segment zoeken. Ergens wat alleen hardwerkende mensen kunnen betalen.
Schakel gewoon weer een advocaat, rechtswinkel en psycholoog in die verklaren dat jij normaal bent en de rest van de wereld gek. Dan moet het wel lukken, dit is immers ook al een succes met je strijd tegen het CBR.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:
Vraag mag de woningstchting op grond van onjuiste klachten en vermoedens iemand weigeren een woning toe te wijzen?
Een woningstichting mag zelf kiezen wie ze wel of niet bemiddelen, ze hebben geen verplichting om je te bemiddelen. En als er aangiftes tegen je liggen en mensen geklaagd hebben dan lijkt me dat een aardige reden om je af te wijzen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:
Vraag mag de woningstchting op grond van onjuiste klachten en vermoedens iemand weigeren een woning toe te wijzen?
Ja, blaf jij zo hard?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een woningstichting mag zelf kiezen wie ze wel of niet bemiddelen, ze hebben geen verplichting om je te bemiddelen. En als er aangiftes tegen je liggen en mensen geklaagd hebben dan lijkt me dat een aardige reden om je af te wijzen.
Verder zijn de eisen die je stelt vrijwel onmogelijk, je hebt overal kinderen en/of honden. Ik woon ook in een flat met kinderen en honden en heb er weinig last van. Tuurlijk hoor je wel eens wat, maar ze zullen mij ook wel eens horen.
Wil ook iets gaan zoeken via een particuliere verhuurder, maar ik leef ook maar van een wajong uitkering en de meeste huisbazen willen mij niet eens (te laag inkomen) ondanks dat ik pas een goede verhuurders verklaring heb gekregen van mijn huidige woningstchting (heb nooit huurschulden gehad of overlast gemaakt). Het probleem is dat ik geen mensen om mij heen kan verdragen (ik vind alle geluiden te druk) en kom eigenlijk alleen snachts de deur uit en heel even overdags om snel naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef Man_of_Aran het volgende:
Lijkt mij niet. Je bent immers niet veroordeeld.
Als ik jou was zou ik iets in het duurdere segment zoeken. Ergens wat alleen hardwerkende mensen kunnen betalen. Waarschijnlijk hebben die het te druk voor kinderen. Hebben ze die wel zijn het meestal fatsoenlijke mensen (Anders zouden ze niet zo'n goedbetaalde baan hebben) die kinderen fatsoenlijk kunnen opvoeden. Voor honden hebben ze al helemaal geen tijd.
Een andere optie zijn kleine eenpersoonsfats. Daar woon ik ook. Precies goed voor 1 persoon. Helaas heb je daar ook wel tokkievolk die ondanks de kleine ruimtek nog best kan gaan fokken of die een balkon een prima plek vinden voor een roedel duitse herders maar de kans is igg veel kleiner dan met een rijtjeshuis.
Verder wil een goed hek wil nog wel eens helpen of een valse herder loslaten. Wel die herder goed opvoeden want ik haat het ook als ik last heb van blaffende honden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |