SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben haar minus onequote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
Jan was KB's plus one. Snap hem wel hoor.
Nasiquote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Landysh het volgende:
Moet nog avondeten. Iemand suggesties?
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe kunnen jullie Kaki niet lekker vinden? Zeker alleen de hele harde gegeten zonder smaak?
Maar jij hebt nog een excuus(Sjiiet). Zij niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.
Ik had aardappelpuree met kip en groene pepers.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Landysh het volgende:
Moet nog avondeten. Iemand suggesties?
flikker opquote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog een excuus(Sjiiet). Zij niet.
Jij was kwaad op Zagros en niet mij. Rustig aanquote:
Zagrosquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij was kwaad op Zagros en niet mij. Rustig aan
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende: Jan was KB's plus one. Snap hem wel hoor.
Mensen die puree maken van aardappelpuree terwijl je ze ook lekker kunt roosteren in de oven.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had aardappelpuree met kip en groene pepers.
Ik vind spruitjes lekker. #tatta #greenisgoodquote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.
Aardappelpuree roosteren in de oven?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen die puree maken van aardappelpuree terwijl je ze ook lekker kunt roosteren in de oven.
Heeeeuuuh. Ne diyo laquote:Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen die puree maken van aardappelpuree
Hahaha najaa ik werd op de man af gevraagd of ik zou komen door koning zargos en nu opeens een +1quote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathhquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.
Zargon klinkt zo World Of Warcraft achtig. Zagros is coolerquote:
Mathemaat?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathh
hahaha weenie wat jij denkt hoor, zie hem nog regelmatigquote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathh
So seriousquote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha weenie wat jij denkt hoor, zie hem nog regelmatig
ik ben een boos meisjequote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat ben je boos op mij dan. [ afbeelding ]
*Zeiquote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
So serious
I know. Zij je laatst nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
doe dan geen roddels verspreiden bebequote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
So serious
I know. Zij je laatst nog.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
*ZeiOmg dit is wel heel erg. Terechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vraagt aan stimorol toch ook niet waarom ze labiel is als ze zegt dat ze labiel is? Of aan crip wanneer ze zich sexy voelt?quote:
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je vraagt aan stimorol toch ook niet waarom ze labiel is als ze zegt dat ze labiel is? Of aan crip wanneer ze zich sexy voelt?
Dus PMS?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je vraagt aan stimorol toch ook niet waarom ze labiel is als ze zegt dat ze labiel is? Of aan crip wanneer ze zich sexy voelt?
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
En ja ook aan Crip. Dat kwam door haar eisprong.
Maar ik geef om jou...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kb moet wel een queenbee zijn. Al deze steken.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A aaa ne kaa ayıp.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een orgasme helpt om het rotgevoel te verminderen
Nice. Ik wil ook PMSquote:Op woensdag 19 november 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een orgasme helpt om het rotgevoel te verminderen
Soms.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
[..]
Minor?
Laat mij alles voor je doen bby.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Soms.
Okee mensen mijn luiheid heeft een nieuwe level bereikt. Ik vind water bij mijn noodles doen al te veel werk.
Bij ons heeft orgasme hetzelfde effectquote:
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Soms.
Okee mensen mijn luiheid heeft een nieuwe level bereikt. Ik vind water bij mijn noodles doen al te veel werk.
Plzzz kom. Ben een hoopje ellende momenteel.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat mij alles voor je doen bby.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn stress van alles en daar word ik boos van
Niet. Zou maandag al boodschappen gaan doen en nog steeds niets.quote:
Juist niet. Ben echt slecht met eten en koken na werk.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Che_ het volgende:
Landysh ze3ma keukenprinses ze3ma 24kitchen. Elke dag noodles gewoon
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook raar genoeg. Terwijl ik net ongesteld ben geweest, 1.5 week geledenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Plzzz kom. Ben een hoopje ellende momenteel.
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons heeft orgasme hetzelfde effect
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kb moet wel een queenbee zijn. Al deze steken.
Laatste sylvesterrrgrap
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.Gaat het nog door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je er één geven.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.
Een PMS
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.ik reis met 40% kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben net zo goed last van de PMS van vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.
Een PMS
Jij hebt ook het virus te pakken. En wij maar sylvesterrr uitlachen eerstquote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.
/che
/sylvesterrr
Water bij de wijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.
/che
/sylvesterrr
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij hebben net zo goed last van de PMS van vrouwen.
/sylvesterrrr
Dan iets maken wat je echt lekker vindt.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Juist niet. Ben echt slecht met eten en koken na werk.
Wss door stress op werk en je naaldenangst.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook raar genoeg. Terwijl ik net ongesteld ben geweest, 1.5 week geledenMn lichaam doet zeer.
Incubatietijd van sylvesterritis humoritisch: 4 wekenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij hebt ook het virus te pakken. En wij maar sylvesterrr uitlachen eerst
Noodles.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan iets maken wat je echt lekker vindt.
Is het een zwarte?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een tracking nr van Fedex gekregen gisteren, maar hij werkt niet
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik reis met 40% korting
Eisprong perikelen my manquote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wss door stress op werk en je naaldenangst.
#hadpsycholoogmoetenworden#muchinzicht#sosmart
Moest wel lachen om dezequote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Incubatietijd van sylvesterritis humoritisch: 4 weken
Ik vind boze vrouwen juist engquote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Opwindend.
Volgens mij heb ik issues.![]()
Ik weenie of ik dat aanbod kan accepteren.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan vergoed ik liever je reiskosten dan dat ik je kom ophalen en weer ga wegbrengen. Als ik je daarmee over de streep kan trekken...
Ga bij Google of Facebook werkenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat feel.
Maar hey ben 31. Eisprong ° HOOP VOOR MIJ.
Wat ben je 31? Nou laat het meeten dan maar zitten. #HAHAHAHquote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat feel.
Jij valt op oudere vrouwen so hush baby.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je 31? Nou laat het meeten dan maar zitten. #HAHAHAH
Ouder dan 12 ja. #HEHEHEHEquote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij valt op oudere vrouwen so hush baby.
Ik dacht tot een tijdje terug dat je 35 ofzo was omdat je zo dramatisch doet over je leeftijdd. 31 is nog jong, na 36 moet je pas actief opzoek gaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat feel.
Ik sta bekend om mijn drama....quote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht tot een tijdje terug dat je 35 ofzo was omdat je zo dramatisch doet over je leeftijdd. 31 is nog jong, na 36 moet je pas actief opzoek gaan.
Humpty Dumptyquote:Op woensdag 19 november 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WELK BOEK IS DIT DIT HERKEN IK NEDENSE
Serieus?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn drama....
En jij kon beter met vrouwen opschieten zei je?quote:
Ja wil je dat?quote:
Eerste post die ik tegenkom in gymquote:
Gezelliequote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Weissman het volgende:
wat doet die tyfushoer met hoofddoek hier? opgekankerd zulke figuren
zijn we net van stimorol af, laten jullie haar toe
mensen ff serieus
en deuce als je haar zo graag wil neuken DM haar even, deze reeks is je persoonlijke speeltuin niet
welkequote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb net Ben&Jerry's gekregen
Is echt niet zo lekker. Jullie vrouwen overdrijvenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wow... nice man die weissmanquote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerste post die ik tegenkom in gym
[..]
Gezellie
JA SINIR OLDUMquote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Doet die banner bij jullie ook zo irritant?
Ikke cheesecake van S********.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerste post die ik tegenkom in gym
[..]
Gezellie
iets met cookiequote:
Cookie Dough? Hmmquote:Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iets met cookieik weet niet meer, had gelijk in vriezer gegooid want ben kapotttt.
sharequote:Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iets met cookieik weet niet meer, had gelijk in vriezer gegooid want ben kapotttt.
Ik vind het grappig hoe serieus hij fok neemt..en zo defensief wordt. Overigens is zijn post best hypocriet en ironisch als je ziet wat voor wanhopige dm's hij naar sommige turkse dames heeft gestuurd.quote:
Hij was toch gay?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe serieus hij fok neemt..en zo defensief wordt. Overigens is zijn post best hypocriet en ironisch als je ziet wat voor wanhopige dm's hij naar sommige turkse dames heeft gestuurd.
Vind zulke acties wel triest bij mannen. Gedraag je als een man.
Nieuwe generatie tho
RTquote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe serieus hij fok neemt..en zo defensief wordt. Overigens is zijn post best hypocriet en ironisch als je ziet wat voor wanhopige dm's hij naar sommige turkse dames heeft gestuurd.
Vind zulke acties wel triest bij mannen. Gedraag je als een man.
Nieuwe generatie tho
Ik vind het juist grappig hoe serieus sommigen zijn gedrag op FOK! nemen...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm ik neem het niet serieus hoor. Overigens ook geen zin om mensen te ontmaskeren, maar vind het altijd opmerkelijk als mannen vrouwengedrag vertonen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het juist grappig hoe serieus sommigen zijn gedrag op FOK! nemen...
Huh. Montelly.......quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij flipte helemaal toen ik 'm maanden terug ook een uitnodiging had gestuurd voor de meet. ''Neem je me in de zeik; weet je niet hoe ik uit het topic ben vertrokken; dit, dat...''
Ik vind het juist grappig hoe serieus sommigen zijn reactie op zijn gedrag op FOK! nemen..quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
wat bbyquote:
DIT DUS. Wat een haters hier man man man. Millet ortaligi bos bulunca...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Unlabeled, even serieus. Soms spoor jij niet lijkt het wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
DIT DUS. Wat een haters hier man man man. Millet ortaligi bos bulunca...
ik haat hem nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sanaquote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Unlabeled, even serieus. Soms spoor jij niet lijkt het wel.
Op wie zit je nu weer laf atmak te doen
http://www.man-man-man.nl/quote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Als iemand mensen continu aanvalt en uitscheldt uit het niets, en dan ook nog eens woorden als 'tyfushoer' en weet ik veel wat gebruikt, dan is die persoon gewoon een mongool hoe serieus of niet-serieus hij ook is.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:12 schreef fathank het volgende:
Welke kwark hebben jullie? Danone knoflook?
Fuck outta herequote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Vertel ook gelijk wie die "pogingen" aan jou doorvertelt.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fuck outta here
Als weissman zo praat moet ie minstens z'n pogingen via dm erbij vertellen.
Oh ik doel niet op jou hoorquote:
Dat deed jij laatst ook. Ja, negeer mijn posts verder maar, maar je bent een beetje raar hoor hierin.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh ik doel niet op jou hoor![]()
Dat iedereen weer iemand moet hebben om aan de schandpaal te nagelen. Is niet leuk weetje.
je meent het nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij nice is met je hoofd.
ik ga trainen man, de climax is er alweer vanaf.quote:
Hoe weet je dat nou weer met je hoofd. Toevallig vind hem superaardig.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je meent het niet
kan zo niet op de woordje kome hoe je dat noemt
Joe!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ga trainen man, de climax is er alweer vanaf.
Laten wij deze discussie op Turks grondgebied voortzetten.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
propaganda, zijn geen mocro's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
De kleding van die mensen lijken op die van de Qashqai Turken in Zuid-Iran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best. Ik zeg ook niet dat ze Marokkanen zijn.quote:
Rijden ze allemaal in een Nissan?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De kleding van die mensen lijken op die van de Qashqai Turken in Zuid-Iran.
Ik hoop het niet hoor. Het is nou niet bepaald iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan best. Ik zeg ook niet dat ze Marokkanen zijn.
Eentje is in de ban van Lompehork.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
Che heeft wel eentje gedropt en snel weggegaan, de schavuit!
had em zelf nog geqoutequote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
Heb niks gedropt, keek in de gymtopic nadat het hier gepost werd en zag die ironische postquote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
True that.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb niks gedropt, keek in de gymtopic nadat het hier gepost werd en zag die ironische post
Bitchboys will be bitchboys
lkkr voor jequote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat mezelf. Heb net 1 zonnebloempit op (alleen voor de smaak), maar wil nu de hele verpakking eten.
Omg, straks word je nog dik.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat mezelf. Heb net 1 zonnebloempit op (alleen voor de smaak), maar wil nu de hele verpakking eten.
Gember etenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Shit, ik proef opeens bijna geen zout meer?
Doe je tong in suiker. Neem water. En dan zout.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Shit, ik proef opeens bijna geen zout meer?
Aan jouw accounts kan ik gewoon zien wanneer je op PC of mobiel bentquote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij zit er gember in de schoko lebkuchen die ik nu eet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan jouw accounts kan ik gewoon zien wanneer je op PC of mobiel bent
Hetelucht?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
Yeah heb een gratis oven gescoord
#KB be jaloers
Wasda?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij zit er gember in de schoko lebkuchen die ik nu eet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.quote:
Toch niet die magnetronlikeovenshe? Haat die dingen zo erg.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo'n standaard geval wat je thuis hebt.
Scheelt mij weer minstens 300 eur
WOW DIE KEN IK. die zijn kk goor!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.
Soort Duits ontbijtkoek met chocolade.
[ afbeelding ]
Combi-oven? Dat noem ik geen oven. Dat is troepppppppquote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch niet die magnetronlikeovenshe? Haat die dingen zo erg.
Zulke koekjes zijn niet lekkerquote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.
Soort Duits ontbijtkoek met chocolade.
[ afbeelding ]
Heb maar weg gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom wil ik die troep niet in huis. Wanneer ik bij familie op bezoek ben zorg ik er ook voor dat die troep niet op tafel komt.
Echt niet man. Vet lekker.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WOW DIE KEN IK. die zijn kk goor!!!!!!!!
Emailtje ja. Nog niet gelezenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al nieuw verz. polis ontvangen?
wordt duurder.quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik net een negerzoen. Ik blijf 't lekker zo noemen, lekker puh...
#freezwartepiet
Je zit hoog!! ik zit nu op 99 euro en met nieuwe polis op 103quote:Op woensdag 19 november 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
¤ 160 per maand.![]()
Na tegemoetkoming (netto ¤ 38) voor aanvullende verzekering vanuit werkgever kom ik dus uit op een bedrag van ¤ 128 per maand.
Ik heb eens zitten rekenen... Ik ga overstappen.
Het is dat ik vaste klant bij de KNO-arts ben, anders was ik wel voor het maximale eigen risico gegaan.
Ik betaal nu 92 euro, maar gaat naar 98 euroquote:
Waarom zou je er op zitten? Geef het uit of zo.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
Volgensmij ga ik nu op 120 euro zitten..
#acabquote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
haha goeie manquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom zou je er op zitten? Geef het uit of zo.
/sylvesterrrrrr
Ben je net pas 18 jaar geworden?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef Landysh het volgende:
Ik ga dit jaar mijn zorgverzekering zelf betalen. Eindelijk.![]()
Nee, papa betaalde. :wquote:Op woensdag 19 november 2014 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je net pas 18 jaar geworden?
Deze reactiequote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1570719209818169
Busje komt zo jongen, busje komt zo.
Vandaar zoveel geld aan leuke dingen.quote:
Heb het een jaar soort van zelf betaald maar voor de rest papa.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaar zoveel geld aan leuke dingen.![]()
Zo lui, kleding besteld, net binnen em geen zin om te openen.
AHAHAHAHAHquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
jaa, ik betaal ook al vijf jaar collegegeld en boeken en bijbehorende reisjes, abonnementen, rijlessen etc.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het een jaar soort van zelf betaald maar voor de rest papa.
En ik werk en woon thuis hee.
Is toch niet erg? Doe ik ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jaa, ik betaal ook al vijf jaar collegegeld en boeken en bijbehorende reisjes, abonnementen, rijlessen etc.
Ik heb nu Top Collectief & Uitgebreid Tandarts bij CZ. Van die aanvullende verzekeringen gebruik ik eigenlijk alleen fysio.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je zit hoog!! ik zit nu op 99 euro en met nieuwe polis op 103
Ik moest alles zelf betalen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jaa, ik betaal ook al vijf jaar collegegeld en boeken en bijbehorende reisjes, abonnementen, rijlessen etc.
Niet mijn dinggg wel zieke beatquote:
peu waz met jou eyyyquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
Ja maar weinig te besteden man.quote:
Die is zo hard hequote:
Mijn ouders kunnen het missen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent onafhankelijk en je hebt een waanzinnige woning. Wees trotsquote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moest alles zelf betalen.
Dat moment dat ik na mn stage fulltime kon werken daar. Weyooowww elke week shoppen, uitgaan, veel weg en geld spenderen als een malle. Ik mis die tijden. Nu ben ik skeer.
lol krijg niet eens slippers van familie (dus niet ouders)quote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar weinig te besteden man.
Ik merk toch vaak dat bij autochtonen, de grootouders zo een potje hebben voor kleinkinderen.
Hebben/hadden jullie dat ook?
Ze hadden het wel, maar ik nam het niet aan. Ik hoefde het niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik merk toch vaak dat bij autochtonen, de grootouders zo een potje hebben voor kleinkinderen.
Oma heeft voor mij gezorgd. Dat betekende vaak daar zijn, daar slapen, haar eten en aandacht was blijkbaar genoeg, want heb nooit geld van haar gekregenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijne ook wel denk ik. Maar vind het ergens lullig als ik ze zou laten betalen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen het missen.
Wat heb je besteld btw?
Ja ik word gewoon agressief van al die domme kutbuitenlanders die dit liken en er positief op reageren en zo. "ja sait helmal gelaik man". IDIOTEN. Letterlijk alles wat hij zegt is of bullshit, of belachelijk.quote:
terecht jaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon agressief van al die domme kutbuitenlanders die dit liken en er positief op reageren en zo. "ja sait helmal gelaik man". IDIOTEN. Letterlijk alles wat hij zegt is of bullshit, of belachelijk.
Crown was geproduceerd door een 16 jarige meisjequote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Origineel van sizzla
jay z ook eentje gesampled
Doe ff normaal manquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terecht ja
ik neuk jullie allemaal de kanker anus
watquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terecht ja
Glijmiddel is je girlquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terecht ja
Yep. Na zo'n grap ben je gelijk binnen daarquote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Crown was geproduceerd door een 16 jarige meisje
#nuttelozefeiten
Waarom is het lullig? Ik vind het juist lullig om als student (ik ben een ander verhaal) zo te moeten strugglen als je ouders het prima kunnen missen. Wanneer je je ouders gaat laten strugglen is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijne ook wel denk ik. Maar vind het ergens lullig als ik ze zou laten betalen.
Twee lange tops, voorkant tot knie, achterkant enkels. Makkelijke kledij.
van nelly.com
quote:ulan sait abi nu iets voor jouw ik heb een dom foutje gemaakt nadat ik bij jullie ben geweest bij cbr ik ben gezakt heb me school niet afgemaakt verdien geen reet en ik heb nog iets leuks voor je herkezi sikiyon amk benide calistir yaninda adam olum bende lamburgini surum benim hayatim gitmis para yok pul yok daha hayla alamadim ben opgelicht voor 10duizend euro voor die kanker rijbewijs en nu nog steeds niet een theorie gehaald
Ik wil niemand laten strugglen voor mij. En tuurlijk springen zij ook vaak bij hoor, maar ik voel me dan schuldig.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom is het lullig? Ik vind het juist lullig om als student (ik ben een ander verhaal) zo te moeten strugglen als je ouders het prima kunnen missen. Wanneer je je ouders gaat laten strugglen is het een ander verhaal natuurlijk.
Heb overigens in mijn studententijd school enzo vaak ook deels zelf betaald.
Oh lieverd, voel je niet schuldig. Ik verdien best goed, ben volwassen en nog ren ik naar mama en papa in moeilijke tijden.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil niemand laten strugglen voor mij. En tuurlijk springen zij ook vaak bij hoor, maar ik voel me dan schuldig.
Beste van zulke plaatjes blijft dit:quote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken nu ook van die gare plaatjes met zijn uitspraken.
Beter drink je je thee en hou je je bek dicht voordat ik je 1 stomp geef.
En daarom zei ik, mijn ouders kunnen het prima missen en dat zolang je je ouders niet extra laat strugglen voor jou, het geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil niemand laten strugglen voor mij. En tuurlijk springen zij ook vaak bij hoor, maar ik voel me dan schuldig.
Dit.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieverd, voel je niet schuldig. Ik verdien best goed, ben volwassen en nog ren ik naar mama en papa in moeilijke tijden.
Daar zijn het je ouders voor. Later kun je het terug doen.
Ik ga mijn kinderen gewoon lucht laten eten. "Wil je eten? DAN GA JE WERKEN, je bent al vier jaar man."quote:Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarom zei ik, mijn ouders kunnen het prima missen en dat zolang je je ouders niet extra laat strugglen voor jou, het geen probleem moeten zijn.
Zo zal ik het later met mijn kinderen ook doen.
Moeilijk man. Zij worden ook ouder enzo. Ik ben heel streng daarin. Als ik zo graag een rijbewijs of educatie wil, dan moet ik daar zelf voor zorgen. Als ik dit aan hun zou zeggen, zouden ze me een klap gevenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieverd, voel je niet schuldig. Ik verdien best goed, ben volwassen en nog ren ik naar mama en papa in moeilijke tijden.
Daar zijn het je ouders voor. Later kun je het terug doen.
En hoe, vooal met baard.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was daarmee dan? Lekker vent toch?
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beste van zulke plaatjes blijft dit:naar wie refereer jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunt u mij nog verstaan?quote:
En zelf lekker op vakantie gaan enzoooquote:Op woensdag 19 november 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga mijn kinderen gewoon lucht laten eten. "Wil je eten? DAN GA JE WERKEN, je bent al vier jaar man."
Oh hier wil ik ook nog even op inhaken.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit.
Ik merk overigens bij Nederlanders dat er twee soorten ouders zijn (kort door de bocht), die, die hun kinderen best veel steunen met geld (meer dan allochtone ouders). En de andere die hun kinderen door het stof laten gaan maar zelf wel drie/vier keer per jaar op vakantie gaan.
?quote:
Apart. Heb nooit zulke reacties gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh hier wil ik ook nog even op inhaken.
Ik werkte vorig jaar met een paar Nederlandse meiden, en zij vonden het HEEL raar dat ik niet aan het sparen was en aanbiedingen kocht voor mijn 'uitzet'. Zij hadden al servies en waterkokers en bestek enzo gekocht.
Ik heb geen uitzet. Of geld.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart. Heb nooit zulke reacties gehad eigenlijk.Maar like said, de Nederlanders in mijn omgeving verschillen zelf ook. Of heel weinig steun, of heel veel.
mjaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Is gewoon grappig
Voel je aangesproken dan?
oke oke bambinoquote:
Alles is beter met baard.quote:
Dacht dat je met uitzet trouwen bedoelde.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb geen uitzet. Of geld.
Nee is die shizzle die je nodig hebt voor wanneer je gaat trouwen/samenwonen etc.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dacht dat je met uitzet trouwen bedoelde.
even een hele serieuze vraag..Is het mogelijk bij Turken om op de uitnodiging van een bruiloft heeeel subtiel erop te zetten: kadotip *plaatje van een envelop*quote:Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft niks voor ons haha.
Maar als ik ooit ga trouwen verwacht ik tenminste een Vitamix & KitchenAid.
Oh, ceyiz. Hoorde het woord uitzet laatst pas voor het eerst, en nu van jou. Heb overigens ook geen uitzet of what so ever.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee is die shizzle die je nodig hebt voor wanneer je gaat trouwen/samenwonen etc.
Ik heb eigenlijk maar zelden gezien dat iemand iets anders gaf dan geld of goud op Turkse bruiloften. Ik denk dat het niet eens nodig is.quote:even een hele serieuze vraag..Is het mogelijk bij Turken om op de uitnodiging van een bruiloft heeeel subtiel erop te zetten: kadotip *plaatje van een envelop*
Of gaan ze dan kapot roddelen en haten.
En wat mag de man verwachtenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft niks voor ons haha.
Maar als ik ooit ga trouwen verwacht ik tenminste een Vitamix & KitchenAid.
Ja, ik vind het nu echt te ver gaan. Ze wilde mij nu helpen met geld voor het nieuwe huis. Ik heb nee gezegd. Nu doe ik alles alleen al moet ik in dat nieuwe huis 3 maanden pap etenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga mijn kinderen gewoon lucht laten eten. "Wil je eten? DAN GA JE WERKEN, je bent al vier jaar man."
[..]
Moeilijk man. Zij worden ook ouder enzo. Ik ben heel streng daarin. Als ik zo graag een rijbewijs of educatie wil, dan moet ik daar zelf voor zorgen. Als ik dit aan hun zou zeggen, zouden ze me een klap gevenen dan zeggen ze: " zijn wij dood ofzo?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |