En daarom zei ik, mijn ouders kunnen het prima missen en dat zolang je je ouders niet extra laat strugglen voor jou, het geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil niemand laten strugglen voor mij. En tuurlijk springen zij ook vaak bij hoor, maar ik voel me dan schuldig.
Dit.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieverd, voel je niet schuldig. Ik verdien best goed, ben volwassen en nog ren ik naar mama en papa in moeilijke tijden.
Daar zijn het je ouders voor. Later kun je het terug doen.
Ik ga mijn kinderen gewoon lucht laten eten. "Wil je eten? DAN GA JE WERKEN, je bent al vier jaar man."quote:Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarom zei ik, mijn ouders kunnen het prima missen en dat zolang je je ouders niet extra laat strugglen voor jou, het geen probleem moeten zijn.
Zo zal ik het later met mijn kinderen ook doen.
Moeilijk man. Zij worden ook ouder enzo. Ik ben heel streng daarin. Als ik zo graag een rijbewijs of educatie wil, dan moet ik daar zelf voor zorgen. Als ik dit aan hun zou zeggen, zouden ze me een klap gevenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieverd, voel je niet schuldig. Ik verdien best goed, ben volwassen en nog ren ik naar mama en papa in moeilijke tijden.
Daar zijn het je ouders voor. Later kun je het terug doen.
En hoe, vooal met baard.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was daarmee dan? Lekker vent toch?
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beste van zulke plaatjes blijft dit:naar wie refereer jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunt u mij nog verstaan?quote:
En zelf lekker op vakantie gaan enzoooquote:Op woensdag 19 november 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga mijn kinderen gewoon lucht laten eten. "Wil je eten? DAN GA JE WERKEN, je bent al vier jaar man."
Oh hier wil ik ook nog even op inhaken.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit.
Ik merk overigens bij Nederlanders dat er twee soorten ouders zijn (kort door de bocht), die, die hun kinderen best veel steunen met geld (meer dan allochtone ouders). En de andere die hun kinderen door het stof laten gaan maar zelf wel drie/vier keer per jaar op vakantie gaan.
?quote:
Apart. Heb nooit zulke reacties gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh hier wil ik ook nog even op inhaken.
Ik werkte vorig jaar met een paar Nederlandse meiden, en zij vonden het HEEL raar dat ik niet aan het sparen was en aanbiedingen kocht voor mijn 'uitzet'. Zij hadden al servies en waterkokers en bestek enzo gekocht.
Ik heb geen uitzet. Of geld.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart. Heb nooit zulke reacties gehad eigenlijk.Maar like said, de Nederlanders in mijn omgeving verschillen zelf ook. Of heel weinig steun, of heel veel.
mjaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Is gewoon grappig
Voel je aangesproken dan?
oke oke bambinoquote:
Alles is beter met baard.quote:
Dacht dat je met uitzet trouwen bedoelde.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb geen uitzet. Of geld.
Nee is die shizzle die je nodig hebt voor wanneer je gaat trouwen/samenwonen etc.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dacht dat je met uitzet trouwen bedoelde.
even een hele serieuze vraag..Is het mogelijk bij Turken om op de uitnodiging van een bruiloft heeeel subtiel erop te zetten: kadotip *plaatje van een envelop*quote:Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft niks voor ons haha.
Maar als ik ooit ga trouwen verwacht ik tenminste een Vitamix & KitchenAid.
Oh, ceyiz. Hoorde het woord uitzet laatst pas voor het eerst, en nu van jou. Heb overigens ook geen uitzet of what so ever.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee is die shizzle die je nodig hebt voor wanneer je gaat trouwen/samenwonen etc.
Ik heb eigenlijk maar zelden gezien dat iemand iets anders gaf dan geld of goud op Turkse bruiloften. Ik denk dat het niet eens nodig is.quote:even een hele serieuze vraag..Is het mogelijk bij Turken om op de uitnodiging van een bruiloft heeeel subtiel erop te zetten: kadotip *plaatje van een envelop*
Of gaan ze dan kapot roddelen en haten.
En wat mag de man verwachtenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft niks voor ons haha.
Maar als ik ooit ga trouwen verwacht ik tenminste een Vitamix & KitchenAid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |