Niet mijn dinggg wel zieke beatquote:
peu waz met jou eyyyquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1570719209818169
Busje komt zo jongen, busje komt zo.
Ja maar weinig te besteden man.quote:
Die is zo hard hequote:
Mijn ouders kunnen het missen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jaa, ik betaal ook al vijf jaar collegegeld en boeken en bijbehorende reisjes, abonnementen, rijlessen etc.
Je bent onafhankelijk en je hebt een waanzinnige woning. Wees trotsquote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moest alles zelf betalen.
Dat moment dat ik na mn stage fulltime kon werken daar. Weyooowww elke week shoppen, uitgaan, veel weg en geld spenderen als een malle. Ik mis die tijden. Nu ben ik skeer.
lol krijg niet eens slippers van familie (dus niet ouders)quote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar weinig te besteden man.
Ik merk toch vaak dat bij autochtonen, de grootouders zo een potje hebben voor kleinkinderen.
Hebben/hadden jullie dat ook?
Ze hadden het wel, maar ik nam het niet aan. Ik hoefde het niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik merk toch vaak dat bij autochtonen, de grootouders zo een potje hebben voor kleinkinderen.
Oma heeft voor mij gezorgd. Dat betekende vaak daar zijn, daar slapen, haar eten en aandacht was blijkbaar genoeg, want heb nooit geld van haar gekregenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijne ook wel denk ik. Maar vind het ergens lullig als ik ze zou laten betalen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen het missen.
Wat heb je besteld btw?
Ja ik word gewoon agressief van al die domme kutbuitenlanders die dit liken en er positief op reageren en zo. "ja sait helmal gelaik man". IDIOTEN. Letterlijk alles wat hij zegt is of bullshit, of belachelijk.quote:
terecht jaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon agressief van al die domme kutbuitenlanders die dit liken en er positief op reageren en zo. "ja sait helmal gelaik man". IDIOTEN. Letterlijk alles wat hij zegt is of bullshit, of belachelijk.
Crown was geproduceerd door een 16 jarige meisjequote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Origineel van sizzla
jay z ook eentje gesampled
Doe ff normaal manquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terecht ja
ik neuk jullie allemaal de kanker anus
watquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terecht ja
Glijmiddel is je girlquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terecht ja
Yep. Na zo'n grap ben je gelijk binnen daarquote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Crown was geproduceerd door een 16 jarige meisje
#nuttelozefeiten
Waarom is het lullig? Ik vind het juist lullig om als student (ik ben een ander verhaal) zo te moeten strugglen als je ouders het prima kunnen missen. Wanneer je je ouders gaat laten strugglen is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijne ook wel denk ik. Maar vind het ergens lullig als ik ze zou laten betalen.
Twee lange tops, voorkant tot knie, achterkant enkels. Makkelijke kledij.
van nelly.com
quote:ulan sait abi nu iets voor jouw ik heb een dom foutje gemaakt nadat ik bij jullie ben geweest bij cbr ik ben gezakt heb me school niet afgemaakt verdien geen reet en ik heb nog iets leuks voor je herkezi sikiyon amk benide calistir yaninda adam olum bende lamburgini surum benim hayatim gitmis para yok pul yok daha hayla alamadim ben opgelicht voor 10duizend euro voor die kanker rijbewijs en nu nog steeds niet een theorie gehaald
Ik wil niemand laten strugglen voor mij. En tuurlijk springen zij ook vaak bij hoor, maar ik voel me dan schuldig.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom is het lullig? Ik vind het juist lullig om als student (ik ben een ander verhaal) zo te moeten strugglen als je ouders het prima kunnen missen. Wanneer je je ouders gaat laten strugglen is het een ander verhaal natuurlijk.
Heb overigens in mijn studententijd school enzo vaak ook deels zelf betaald.
Oh lieverd, voel je niet schuldig. Ik verdien best goed, ben volwassen en nog ren ik naar mama en papa in moeilijke tijden.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil niemand laten strugglen voor mij. En tuurlijk springen zij ook vaak bij hoor, maar ik voel me dan schuldig.
Beste van zulke plaatjes blijft dit:quote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken nu ook van die gare plaatjes met zijn uitspraken.
Beter drink je je thee en hou je je bek dicht voordat ik je 1 stomp geef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |