Toch niet die magnetronlikeovenshe? Haat die dingen zo erg.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo'n standaard geval wat je thuis hebt.
Scheelt mij weer minstens 300 eur
WOW DIE KEN IK. die zijn kk goor!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.
Soort Duits ontbijtkoek met chocolade.
[ afbeelding ]
Combi-oven? Dat noem ik geen oven. Dat is troepppppppquote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch niet die magnetronlikeovenshe? Haat die dingen zo erg.
Zulke koekjes zijn niet lekkerquote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.
Soort Duits ontbijtkoek met chocolade.
[ afbeelding ]
Heb maar weg gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom wil ik die troep niet in huis. Wanneer ik bij familie op bezoek ben zorg ik er ook voor dat die troep niet op tafel komt.
Echt niet man. Vet lekker.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WOW DIE KEN IK. die zijn kk goor!!!!!!!!
Emailtje ja. Nog niet gelezenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al nieuw verz. polis ontvangen?
wordt duurder.quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik net een negerzoen. Ik blijf 't lekker zo noemen, lekker puh...
#freezwartepiet
Je zit hoog!! ik zit nu op 99 euro en met nieuwe polis op 103quote:Op woensdag 19 november 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
¤ 160 per maand.![]()
Na tegemoetkoming (netto ¤ 38) voor aanvullende verzekering vanuit werkgever kom ik dus uit op een bedrag van ¤ 128 per maand.
Ik heb eens zitten rekenen... Ik ga overstappen.
Het is dat ik vaste klant bij de KNO-arts ben, anders was ik wel voor het maximale eigen risico gegaan.
Ik betaal nu 92 euro, maar gaat naar 98 euroquote:
Waarom zou je er op zitten? Geef het uit of zo.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
Volgensmij ga ik nu op 120 euro zitten..
#acabquote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |