haha goeie manquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom zou je er op zitten? Geef het uit of zo.
/sylvesterrrrrr
Ben je net pas 18 jaar geworden?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef Landysh het volgende:
Ik ga dit jaar mijn zorgverzekering zelf betalen. Eindelijk.![]()
Nee, papa betaalde. :wquote:Op woensdag 19 november 2014 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je net pas 18 jaar geworden?
Deze reactiequote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1570719209818169
Busje komt zo jongen, busje komt zo.
Vandaar zoveel geld aan leuke dingen.quote:
Heb het een jaar soort van zelf betaald maar voor de rest papa.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaar zoveel geld aan leuke dingen.![]()
Zo lui, kleding besteld, net binnen em geen zin om te openen.
AHAHAHAHAHquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
jaa, ik betaal ook al vijf jaar collegegeld en boeken en bijbehorende reisjes, abonnementen, rijlessen etc.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb het een jaar soort van zelf betaald maar voor de rest papa.
En ik werk en woon thuis hee.
Is toch niet erg? Doe ik ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jaa, ik betaal ook al vijf jaar collegegeld en boeken en bijbehorende reisjes, abonnementen, rijlessen etc.
Ik heb nu Top Collectief & Uitgebreid Tandarts bij CZ. Van die aanvullende verzekeringen gebruik ik eigenlijk alleen fysio.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je zit hoog!! ik zit nu op 99 euro en met nieuwe polis op 103
Ik moest alles zelf betalen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jaa, ik betaal ook al vijf jaar collegegeld en boeken en bijbehorende reisjes, abonnementen, rijlessen etc.
Niet mijn dinggg wel zieke beatquote:
peu waz met jou eyyyquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
Ja maar weinig te besteden man.quote:
Die is zo hard hequote:
Mijn ouders kunnen het missen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent onafhankelijk en je hebt een waanzinnige woning. Wees trotsquote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moest alles zelf betalen.
Dat moment dat ik na mn stage fulltime kon werken daar. Weyooowww elke week shoppen, uitgaan, veel weg en geld spenderen als een malle. Ik mis die tijden. Nu ben ik skeer.
lol krijg niet eens slippers van familie (dus niet ouders)quote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar weinig te besteden man.
Ik merk toch vaak dat bij autochtonen, de grootouders zo een potje hebben voor kleinkinderen.
Hebben/hadden jullie dat ook?
Ze hadden het wel, maar ik nam het niet aan. Ik hoefde het niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik merk toch vaak dat bij autochtonen, de grootouders zo een potje hebben voor kleinkinderen.
Oma heeft voor mij gezorgd. Dat betekende vaak daar zijn, daar slapen, haar eten en aandacht was blijkbaar genoeg, want heb nooit geld van haar gekregenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |