Soms.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
[..]
Minor?
Laat mij alles voor je doen bby.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Soms.
Okee mensen mijn luiheid heeft een nieuwe level bereikt. Ik vind water bij mijn noodles doen al te veel werk.
Bij ons heeft orgasme hetzelfde effectquote:
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Soms.
Okee mensen mijn luiheid heeft een nieuwe level bereikt. Ik vind water bij mijn noodles doen al te veel werk.
Plzzz kom. Ben een hoopje ellende momenteel.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat mij alles voor je doen bby.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn stress van alles en daar word ik boos van
Niet. Zou maandag al boodschappen gaan doen en nog steeds niets.quote:
Juist niet. Ben echt slecht met eten en koken na werk.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Che_ het volgende:
Landysh ze3ma keukenprinses ze3ma 24kitchen. Elke dag noodles gewoon
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook raar genoeg. Terwijl ik net ongesteld ben geweest, 1.5 week geledenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Plzzz kom. Ben een hoopje ellende momenteel.
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons heeft orgasme hetzelfde effect
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kb moet wel een queenbee zijn. Al deze steken.
Laatste sylvesterrrgrap
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.Gaat het nog door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je er één geven.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.
Een PMS
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.ik reis met 40% kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben net zo goed last van de PMS van vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.
Een PMS
Jij hebt ook het virus te pakken. En wij maar sylvesterrr uitlachen eerstquote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.
/che
/sylvesterrr
Water bij de wijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.
/che
/sylvesterrr
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij hebben net zo goed last van de PMS van vrouwen.
/sylvesterrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |