SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben haar minus onequote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
Jan was KB's plus one. Snap hem wel hoor.
Nasiquote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Landysh het volgende:
Moet nog avondeten. Iemand suggesties?
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe kunnen jullie Kaki niet lekker vinden? Zeker alleen de hele harde gegeten zonder smaak?
Maar jij hebt nog een excuus(Sjiiet). Zij niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.
Ik had aardappelpuree met kip en groene pepers.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Landysh het volgende:
Moet nog avondeten. Iemand suggesties?
flikker opquote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog een excuus(Sjiiet). Zij niet.
Jij was kwaad op Zagros en niet mij. Rustig aanquote:
Zagrosquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij was kwaad op Zagros en niet mij. Rustig aan
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende: Jan was KB's plus one. Snap hem wel hoor.
Mensen die puree maken van aardappelpuree terwijl je ze ook lekker kunt roosteren in de oven.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had aardappelpuree met kip en groene pepers.
Ik vind spruitjes lekker. #tatta #greenisgoodquote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gewoon algemeen vies. Valt in hetzelfde schuitje als spruitjes.
Aardappelpuree roosteren in de oven?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen die puree maken van aardappelpuree terwijl je ze ook lekker kunt roosteren in de oven.
Heeeeuuuh. Ne diyo laquote:Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen die puree maken van aardappelpuree
Hahaha najaa ik werd op de man af gevraagd of ik zou komen door koning zargos en nu opeens een +1quote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathhquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij was zonder dat je het wist jouw +1.
Zargon klinkt zo World Of Warcraft achtig. Zagros is coolerquote:
Mathemaat?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathh
hahaha weenie wat jij denkt hoor, zie hem nog regelmatigquote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het was al heel lang duidelijk dat ik niet meer kwam, maar hij haakt pas af wanneer KB niet meer komt. You do the mathh
So seriousquote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha weenie wat jij denkt hoor, zie hem nog regelmatig
ik ben een boos meisjequote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat ben je boos op mij dan. [ afbeelding ]
*Zeiquote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
So serious
I know. Zij je laatst nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
doe dan geen roddels verspreiden bebequote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
So serious
I know. Zij je laatst nog.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
*ZeiOmg dit is wel heel erg. Terechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vraagt aan stimorol toch ook niet waarom ze labiel is als ze zegt dat ze labiel is? Of aan crip wanneer ze zich sexy voelt?quote:
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je vraagt aan stimorol toch ook niet waarom ze labiel is als ze zegt dat ze labiel is? Of aan crip wanneer ze zich sexy voelt?
Dus PMS?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je vraagt aan stimorol toch ook niet waarom ze labiel is als ze zegt dat ze labiel is? Of aan crip wanneer ze zich sexy voelt?
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
En ja ook aan Crip. Dat kwam door haar eisprong.
Maar ik geef om jou...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kb moet wel een queenbee zijn. Al deze steken.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A aaa ne kaa ayıp.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een orgasme helpt om het rotgevoel te verminderen
Nice. Ik wil ook PMSquote:Op woensdag 19 november 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een orgasme helpt om het rotgevoel te verminderen
Soms.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
[..]
Minor?
Laat mij alles voor je doen bby.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Soms.
Okee mensen mijn luiheid heeft een nieuwe level bereikt. Ik vind water bij mijn noodles doen al te veel werk.
Bij ons heeft orgasme hetzelfde effectquote:
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Soms.
Okee mensen mijn luiheid heeft een nieuwe level bereikt. Ik vind water bij mijn noodles doen al te veel werk.
Plzzz kom. Ben een hoopje ellende momenteel.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat mij alles voor je doen bby.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn stress van alles en daar word ik boos van
Niet. Zou maandag al boodschappen gaan doen en nog steeds niets.quote:
Juist niet. Ben echt slecht met eten en koken na werk.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Che_ het volgende:
Landysh ze3ma keukenprinses ze3ma 24kitchen. Elke dag noodles gewoon
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook raar genoeg. Terwijl ik net ongesteld ben geweest, 1.5 week geledenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Plzzz kom. Ben een hoopje ellende momenteel.
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons heeft orgasme hetzelfde effect
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kb moet wel een queenbee zijn. Al deze steken.
Laatste sylvesterrrgrap
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.Gaat het nog door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je er één geven.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.
Een PMS
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog een meereiskaartje van de NS... Ik neig ernaar om je gewoon op te halen en weer terug te brengen.ik reis met 40% kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben net zo goed last van de PMS van vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, heb er nooit één gehad.
Een PMS
Jij hebt ook het virus te pakken. En wij maar sylvesterrr uitlachen eerstquote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.
/che
/sylvesterrr
Water bij de wijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook water bij de wijn doen en bestellen.
/che
/sylvesterrr
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij hebben net zo goed last van de PMS van vrouwen.
/sylvesterrrr
Dan iets maken wat je echt lekker vindt.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Juist niet. Ben echt slecht met eten en koken na werk.
Wss door stress op werk en je naaldenangst.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook raar genoeg. Terwijl ik net ongesteld ben geweest, 1.5 week geledenMn lichaam doet zeer.
Incubatietijd van sylvesterritis humoritisch: 4 wekenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij hebt ook het virus te pakken. En wij maar sylvesterrr uitlachen eerst
Noodles.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan iets maken wat je echt lekker vindt.
Is het een zwarte?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een tracking nr van Fedex gekregen gisteren, maar hij werkt niet
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik reis met 40% korting
Eisprong perikelen my manquote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wss door stress op werk en je naaldenangst.
#hadpsycholoogmoetenworden#muchinzicht#sosmart
Moest wel lachen om dezequote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Incubatietijd van sylvesterritis humoritisch: 4 weken
Ik vind boze vrouwen juist engquote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Opwindend.
Volgens mij heb ik issues.![]()
Ik weenie of ik dat aanbod kan accepteren.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan vergoed ik liever je reiskosten dan dat ik je kom ophalen en weer ga wegbrengen. Als ik je daarmee over de streep kan trekken...
Ga bij Google of Facebook werkenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat feel.
Maar hey ben 31. Eisprong ° HOOP VOOR MIJ.
Wat ben je 31? Nou laat het meeten dan maar zitten. #HAHAHAHquote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat feel.
Jij valt op oudere vrouwen so hush baby.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je 31? Nou laat het meeten dan maar zitten. #HAHAHAH
Ouder dan 12 ja. #HEHEHEHEquote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij valt op oudere vrouwen so hush baby.
Ik dacht tot een tijdje terug dat je 35 ofzo was omdat je zo dramatisch doet over je leeftijdd. 31 is nog jong, na 36 moet je pas actief opzoek gaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat feel.
Ik sta bekend om mijn drama....quote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht tot een tijdje terug dat je 35 ofzo was omdat je zo dramatisch doet over je leeftijdd. 31 is nog jong, na 36 moet je pas actief opzoek gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |