JA SINIR OLDUMquote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Doet die banner bij jullie ook zo irritant?
Ikke cheesecake van S********.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb net Ben&Jerry's gekregen
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerste post die ik tegenkom in gym
[..]
Gezellie
iets met cookiequote:
Cookie Dough? Hmmquote:Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iets met cookieik weet niet meer, had gelijk in vriezer gegooid want ben kapotttt.
sharequote:Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iets met cookieik weet niet meer, had gelijk in vriezer gegooid want ben kapotttt.
Ik vind het grappig hoe serieus hij fok neemt..en zo defensief wordt. Overigens is zijn post best hypocriet en ironisch als je ziet wat voor wanhopige dm's hij naar sommige turkse dames heeft gestuurd.quote:
Hij was toch gay?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe serieus hij fok neemt..en zo defensief wordt. Overigens is zijn post best hypocriet en ironisch als je ziet wat voor wanhopige dm's hij naar sommige turkse dames heeft gestuurd.
Vind zulke acties wel triest bij mannen. Gedraag je als een man.
Nieuwe generatie tho
RTquote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe serieus hij fok neemt..en zo defensief wordt. Overigens is zijn post best hypocriet en ironisch als je ziet wat voor wanhopige dm's hij naar sommige turkse dames heeft gestuurd.
Vind zulke acties wel triest bij mannen. Gedraag je als een man.
Nieuwe generatie tho
Ik vind het juist grappig hoe serieus sommigen zijn gedrag op FOK! nemen...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm ik neem het niet serieus hoor. Overigens ook geen zin om mensen te ontmaskeren, maar vind het altijd opmerkelijk als mannen vrouwengedrag vertonen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het juist grappig hoe serieus sommigen zijn gedrag op FOK! nemen...
Huh. Montelly.......quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij flipte helemaal toen ik 'm maanden terug ook een uitnodiging had gestuurd voor de meet. ''Neem je me in de zeik; weet je niet hoe ik uit het topic ben vertrokken; dit, dat...''
Ik vind het juist grappig hoe serieus sommigen zijn reactie op zijn gedrag op FOK! nemen..quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
wat bbyquote:
DIT DUS. Wat een haters hier man man man. Millet ortaligi bos bulunca...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Unlabeled, even serieus. Soms spoor jij niet lijkt het wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
DIT DUS. Wat een haters hier man man man. Millet ortaligi bos bulunca...
ik haat hem nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sanaquote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Unlabeled, even serieus. Soms spoor jij niet lijkt het wel.
Op wie zit je nu weer laf atmak te doen
http://www.man-man-man.nl/quote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Als iemand mensen continu aanvalt en uitscheldt uit het niets, en dan ook nog eens woorden als 'tyfushoer' en weet ik veel wat gebruikt, dan is die persoon gewoon een mongool hoe serieus of niet-serieus hij ook is.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:12 schreef fathank het volgende:
Welke kwark hebben jullie? Danone knoflook?
Fuck outta herequote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |