Vertel ook gelijk wie die "pogingen" aan jou doorvertelt.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fuck outta here
Als weissman zo praat moet ie minstens z'n pogingen via dm erbij vertellen.
Oh ik doel niet op jou hoorquote:
Dat deed jij laatst ook. Ja, negeer mijn posts verder maar, maar je bent een beetje raar hoor hierin.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh ik doel niet op jou hoor![]()
Dat iedereen weer iemand moet hebben om aan de schandpaal te nagelen. Is niet leuk weetje.
je meent het nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij nice is met je hoofd.
ik ga trainen man, de climax is er alweer vanaf.quote:
Hoe weet je dat nou weer met je hoofd. Toevallig vind hem superaardig.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je meent het niet
kan zo niet op de woordje kome hoe je dat noemt
Joe!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ga trainen man, de climax is er alweer vanaf.
Laten wij deze discussie op Turks grondgebied voortzetten.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk mij, ik ben anders dan de balzak waar ik uit geschoten ben kwam toevallig uit Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
propaganda, zijn geen mocro's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
De kleding van die mensen lijken op die van de Qashqai Turken in Zuid-Iran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best. Ik zeg ook niet dat ze Marokkanen zijn.quote:
Rijden ze allemaal in een Nissan?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De kleding van die mensen lijken op die van de Qashqai Turken in Zuid-Iran.
Ik hoop het niet hoor. Het is nou niet bepaald iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan best. Ik zeg ook niet dat ze Marokkanen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |