SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
True that.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb niks gedropt, keek in de gymtopic nadat het hier gepost werd en zag die ironische post
Bitchboys will be bitchboys
lkkr voor jequote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat mezelf. Heb net 1 zonnebloempit op (alleen voor de smaak), maar wil nu de hele verpakking eten.
Omg, straks word je nog dik.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat mezelf. Heb net 1 zonnebloempit op (alleen voor de smaak), maar wil nu de hele verpakking eten.
Gember etenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Shit, ik proef opeens bijna geen zout meer?
Doe je tong in suiker. Neem water. En dan zout.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Shit, ik proef opeens bijna geen zout meer?
Aan jouw accounts kan ik gewoon zien wanneer je op PC of mobiel bentquote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij zit er gember in de schoko lebkuchen die ik nu eet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan jouw accounts kan ik gewoon zien wanneer je op PC of mobiel bent
Hetelucht?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
Yeah heb een gratis oven gescoord
#KB be jaloers
Wasda?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij zit er gember in de schoko lebkuchen die ik nu eet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.quote:
Toch niet die magnetronlikeovenshe? Haat die dingen zo erg.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo'n standaard geval wat je thuis hebt.
Scheelt mij weer minstens 300 eur
WOW DIE KEN IK. die zijn kk goor!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.
Soort Duits ontbijtkoek met chocolade.
[ afbeelding ]
Combi-oven? Dat noem ik geen oven. Dat is troepppppppquote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch niet die magnetronlikeovenshe? Haat die dingen zo erg.
Zulke koekjes zijn niet lekkerquote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ranstadder die niet weet wat schoko lebkucken zijn.
Soort Duits ontbijtkoek met chocolade.
[ afbeelding ]
Heb maar weg gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom wil ik die troep niet in huis. Wanneer ik bij familie op bezoek ben zorg ik er ook voor dat die troep niet op tafel komt.
Echt niet man. Vet lekker.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WOW DIE KEN IK. die zijn kk goor!!!!!!!!
Emailtje ja. Nog niet gelezenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al nieuw verz. polis ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |