quote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef iemand het volgende:
Nog een minuut voor ik uit huis ging had ik de hele reis uitgekiemd.
Er zit in ieder geval een spatiefout in.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 8 december 2014 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval een spatiefout in.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:49 schreef iemand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden ben. en het is niet mijn bedoeling om andere mensen voor het borst te stoten. en ik wil al helemaal niet populair zitten doen. ik vind het probleem en wil dat graag kwijt, misschien heeft iemand hier ervaring mee en heeft hij dit kunnen oplossen of iets in die zin.
maar als ik verkeerd overkom. mijn excuses daarvoor
Is dat een commando voor een hond?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:12 schreef iemand het volgende:
Ik heb hier niet echt een vrachtwagen/trucker topic gevonden. Ik had een vraag, aangezien ik alles met pak en beet 4 liter inhoudt heeft interessant vindt. Google had geen antwoord voor mij
Typfoutje, maar toch grappig.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef iemand het volgende:
Ik besluit door te lopen, ook omdat we ondertussen worden aangestaard door langlopende mensen.
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:40 schreef Dingflofbips het volgende:
Nogmaals leg mij geen woorden in de vingers.
Waarschijnlijk ironisch bedoeld op een forum waar je je woorden typt...quote:
Is vierkant tegenwoordig een stoffelijk bijvoeglijk naamwoordquote:Op woensdag 10 december 2014 16:18 schreef Iemand het volgende:
Dat is toch geen hoekbank? Gewone bank met een vierkanten deel ervoor gezet.
Autocorrect, hoop ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:38 schreef Alfamannetje het volgende:
(...)
Zowel in mijn familiezweer als in mijn vriendenkring. Ze wil samen sporten, zoveel mogelijk samen slapen, afspreken etc.
(...)
Om op het gebruik van die ter vervanging van hij terug te komen:quote:Op zaterdag 6 december 2014 03:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, had ik niet gezien.
Je hebt een punt.
Ik zou moeten nagaan of dit spreektaal of geregistreerde spreektaal of schrijftaal is.
Gezien de bron is dit geregistreerde spreektaal, maar dan kan ook nog de schrijver/schrijfster een minkukel zijn.
Vooral het eerste voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef Blik het volgende:
[..]
haha, jaren geleden al verbaasd over toen die een keer vertelde dat die een vrouw en kinderen had. Dat was nog in de periode dat die met roze haar rondliep en toen kon ik het nauwelijks geloven
Niet? Tss. Denk eens goed na. Out of the box. En neem de aangeboren luiheid van mensen mee in je overweging.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Om op het gebruik van die ter vervanging van hij terug te komen:
[..]
Vooral het eerste voorbeeld.
Ik heb nog steeds niemand gehoord die hier een serieuze verklaring voor kan geven.
Ach, laat ook maar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet? Tss. Denk eens goed na. Out of the box. En neem de aangeboren luiheid van mensen mee in je overweging.
Je stelt soms van die (in mijn ogen) rare vragenquote:Op zaterdag 13 december 2014 02:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar.
Ik heb ook wel eens navraag gedaan naar het schrijven van nieuwschierig en kreeg daar ook geen antwoord op. De daders hebben kennelijk geen flauw idee en weten zelfs niet waar ze de schrijfwijze geleerd hebben.
Zoals hij steld. Hij vondt. De ijskap is gesmeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door hugecooll op 13-12-2014 08:38:31 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |