SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het ootje nemen klinkt leuker eerlijk gezegd.quote:Het Woordenboek der Nederlandsche Taal vermoedt dat maling hier iets als 'maalstroom, draaikolk' betekent. Het WNT vervolgt: "Gewoonlijk denkt men bij in de maling nemen aan het omringen van menschen op straat, waar men in een kring omheen zwiert om ze voor den gek te houden."
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:22 schreef PausNicolaas het volgende:
Verkapt "kijk mij eens hoer zijn"-topic
#proudtobewhore
#onlygodcanjudgemequote:
Hoe noem je het dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
"een getinte jongeheer"
TS is een smerige racist
Ik was gewoon netjes gekleed en lekker veel lagen en bedekt vanwege de kouquote:Op woensdag 10 december 2014 11:03 schreef Bami-Powner het volgende:
dan moet je je ook niet kleden als een hoer
met lagen vet?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:06 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik was gewoon netjes gekleed en lekker veel lagen en bedekt vanwege de kou
Ik dacht dat ook alquote:Op woensdag 10 december 2014 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ts: NoInspiration
jij: Inspireme
zijn jullie familie?
100 meterquote:Op woensdag 10 december 2014 12:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Hoe lang liepen die mensen al dan?
Voor het lapje houdenquote:Op woensdag 10 december 2014 11:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In het ootje nemen klinkt leuker eerlijk gezegd.
In de prehistorie had je tenminste nog echte mannen nie van die vieze metro flikkertjes als jijquote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Uit welke prehistorie kom jij gekropen?
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In de prehistorie had je tenminste nog echte mannen nie van die vieze metro flikkertjes als jij
Ok en wat nu?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als ik het zeg dan is het zo. En niet anders.
Kom me maar halen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nu elke week 250 euro overmaken naar NL38RABO0362888993 of ik kom je halen.
Dat heb ik inderdaad ook weleens, iemand die ik ooit een keer heb gesproken en die ik vervolgens niet meer herken, maar dit keer was het echt iemand die ik nooit eerder heb gezien.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:35 schreef Blackings het volgende:
Heb ik ook wel eens, maar dan is het wel oprechte herkenning, maar dat zijn vaak mensen die ik 1 keer heb gezien toen ik panja was bij een obsecure fissa van een willekeurige flikker.
Jeetje, dat je in dat geweldige moment van oplopende spanning, dat bijna zijn climax naderde, nog de rust vond om kalm te gaan concluderen. Wat een weergaloos gebeuren allemaal zeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:53 schreef NoInspiration het volgende:
Ik kijk hem even aan om te kijken of ik hem of zijn naam herinner en concludeer dat dat niet het geval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |