Het geeft me in elk geval bewijsmateriaal dat het met mijn aankoopdrift nog niet zo triest is gesteldquote:
Zeker.quote:Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Ouwesok het volgende:
Het geeft me in elk geval bewijsmateriaal dat het met mijn aankoopdrift nog niet zo triest is gesteld
Ik heb me al een aardige tijd weten in te houden
Wat zou zo'n reden kunnen zijnquote:Op maandag 8 december 2014 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zeker.
Maar als er een reden voor komt bestel ik een 6D. Direct een Sigma 24-70mm erbij en op wat langere termijn de 70-200mm F/2.8 IS I met 2x extender. Dan zit ik wat mij betreft wel goed.![]()
![]()
Heb onlangs bij een bruiloft 's avonds ook wat geschoten. En moet je ISO flink omhoog wat pijnlijk duidelijk werd op de foto's (crop Canon).quote:
Doordat body's inderdaad hun waarde snel verliezen ga ik ook heus niet snel upgraden.quote:Op maandag 8 december 2014 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop pas een nieuwe Body als mijn huidige de geest geeft. Goed glas is waardevast, maar digitale body's verliezen hun waarde veel sneller dan hun kwaliteit.
¤1399 geworden; ¤600 goedkoper dan in Nederland.quote:Op maandag 8 december 2014 01:10 schreef Iemand91 het volgende:
de Sony Vario Sonnar T* 24-70 mm F2.8 ZA SSM langs, zie hier
Ik koop meestal pas een nieuwe camera als ie nieuwe mogelijkheden opent of iets aan de collectie toevoegt maar fotografeer net zo aangenaam met mijn ouwe DCS (bj 2005)quote:Op maandag 8 december 2014 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop pas een nieuwe Body als mijn huidige de geest geeft. Goed glas is waardevast, maar digitale body's verliezen hun waarde veel sneller dan hun kwaliteit.
Nope, auto start maar slaat niet aan, en ik zie een kerstboom aan foutmeldingen in mijn dashboard (o.a. remsysteem)quote:
Oh. Nou ja, dat remsysteem heb je toch niet nodig als de motor niet aanslaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nope, auto start maar slaat niet aan, en ik zie een kerstboom aan foutmeldingen in mijn dashboard (o.a. remsysteem).
Ach troost je.. Ik had vanochtend beter kunnen gaan lopen, was ik sneller op mijn werk geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nope, auto start maar slaat niet aan, en ik zie een kerstboom aan foutmeldingen in mijn dashboard (o.a. remsysteem).
quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, dat remsysteem heb je toch niet nodig als de motor niet aanslaat
Hmmm. Ik heb het ergens aangegeven. Kan er alleen zelf niet meer inquote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmmm. Ik heb het ergens aangegeven. Kan er alleen zelf niet meer in
Ben geen FOK! fotograaf meer, maar wil de einddatum weten.quote:
Is er een apart geheim subforum voor Fok!fotografen? Wow! Daar staat vast allemaal interessante top-secret informatie in. Zo van "de nieuwe Canon fullframe mirrorless schiet fijn man!" "Ja, maar hij haalt het niet bij de 5dIV"quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben geen FOK! fotograaf meer, maar wil de einddatum weten.
Wist je dat nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is er een apart geheim subforum voor Fok!fotografen? Wow! Daar staat vast allemaal interessante top-secret informatie in. Zo van "de nieuwe Canon fullframe mirrorless schiet fijn man!" "Ja, maar hij haalt het niet bij de 5dIV"
Kan je nog even in het beeldredactietopic kijken?quote:
Via jouw post geschiedenis kom ik niet op een vaarwel post...quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmmm. Ik heb het ergens aangegeven. Kan er alleen zelf niet meer in
Het is ook al een tijd terug. En die topics zullen niet meer in mijn pohi staan denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
Via jouw post geschiedenis kom ik niet op een vaarwel post...
Het is ook niet genote toen jouw rechten zijn ingetrokken, dus even een admin PB-en die kunnen dat vast nog wel ergens zien
We've got an answer! (ik dacht dat het korter geleden was)quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Maar even hier. Ik zie het niet gebeuren dat ik ooit nog een keer foto's voor FOK! ga maken.
....
Dus bij deze bedankt voor de samenwerking en misschien tot ooit.
Gorillapod voor je Canon 5DII?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:52 schreef Koelkastje het volgende:
Net een ND-Filter en Polarisatiefilter gekocht bij de chinezen. Even aangevuld met een Gorillapod en RC-6 afstandsbediening om het minimale bedrag voor gratis versneld verzenden te halen!
Wanneer hij binnen is ga ik eerst grondig testen met mijn 50D, die heeft iets meer gewicht dus als het een succes is vertrouw ik het met mijn 6D ook welquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die Gorillapod het gewicht kan hebben!
Nogal... goot vanochtend behoorlijk onderweg, wel apart om dan door je panoramadak naar de lucht te kijken... Inmiddels is het droog opgehouden met regenen.quote:Op woensdag 10 december 2014 05:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Spookt het bij jullie ook zo buiten?
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
OMG, een heel eskader UFO's
nooit geen files hier in mijn omgeving... heeeeerlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Puala het volgende:
2 uur en 15 minuten over 67 kmvanmorgen
Ze sturen mij langs Utrecht voor minimaal 3 maandquote:Op donderdag 11 december 2014 11:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
nooit geen files hier in mijn omgeving... heeeeerlijk
en hun reactie zeker...quote:Op donderdag 11 december 2014 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze sturen mij langs Utrecht voor minimaal 3 maand![]()
Vanmorgen al gebeld dat ik niet zo heel happy ben met 4 uur reizen per dag
Nee eigenlijk niet. Ze was overvallen door mijn telefoontje, want ze had dit niet verwacht. Ze komt dinsdag hier en dan gaan we kijken hoe/wat. En het ook de klant voorleggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
en hun reactie zeker...
tja, je zal er maar aan moeten wennen
Da's best snelquote:Op donderdag 11 december 2014 11:03 schreef Puala het volgende:
2 uur en 15 minuten over 67 kmvanmorgen
ah, dat is wel tof dat ze je belletje serieus nemenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ze was overvallen door mijn telefoontje, want ze had dit niet verwacht. Ze komt dinsdag hier en dan gaan we kijken hoe/wat. En het ook de klant voorleggen.
Ik zit er nu voor de 4e dag en bij alles word ook gezegd "ja volgende week". En ik hou wel van aanpakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ah, dat is wel tof dat ze je belletje serieus nemen
hmm dat schiet ook niet op danquote:Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit er nu voor de 4e dag en bij alles word ook gezegd "ja volgende week". En ik hou wel van aanpakken
Hopelijk vinden we elkaar (klant en ik) nogquote:Op donderdag 11 december 2014 11:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
hmm dat schiet ook niet op dan
dat je van aanpakken houd is wel duidelijk, aangezien je je hele toko verbouwd
Lekker, ik ookquote:Hier nog tot volgende week vrijdag werken, dan lekker 2 weken vrij
jij niet toch.. je moet aan de bak in je villaquote:Op donderdag 11 december 2014 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Hopelijk vinden we elkaar (klant en ik) nog
[..]
Lekker, ik ook
Mijn buren zijn gelovig, dus ik heb sowieso 2 verplichte rustdagen. En ik hoop stiekem dat het lukt om de boel klaar te krijgen voor de stucadoor en dat ik rust kan pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
jij niet toch.. je moet aan de bak in je villa
op de kerstdagen zou ik het zelf ook mooi laten liggenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gelovig, dus ik heb sowieso 2 verplichte rustdagen. En ik hoop stiekem dat het lukt om de boel klaar te krijgen voor de stucadoor en dat ik rust kan pakken![]()
Wat hebben je buren er mee te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gelovig, dus ik heb sowieso 2 verplichte rustdagen. En ik hoop stiekem dat het lukt om de boel klaar te krijgen voor de stucadoor en dat ik rust kan pakken![]()
Wellicht in het kader van "een goede buur is beter dan een verre vriend"quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat hebben je buren er mee te maken
Ik hou best rekening met m'n buren hoor, maar als mijn buren niet willen dat ik klus omdat het een rustdag is hebben ze mooi pechquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wellicht in het kader van "een goede buur is beter dan een verre vriend"
met kerst kan ik het me beste voorstellen dat ze het liever niet hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou best rekening met m'n buren hoor, maar als mijn buren niet willen dat ik klus omdat het een rustdag is hebben ze mooi pech
Ik kan er goed inkomen dat ze het niet fijn vinden als je met een sloophamer een beton muur gaat slopen, maar daar heeft geloof weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
met kerst kan ik het me beste voorstellen dat ze het liever niet hebben.
Beter zo de buren te vriend houden
slaap jij inmiddels al in je nieuwe toko?
de pasta had gesmaakt btw?
Als ze gelijk hebben zal God er vast wel een stokje voor steken moet je maar rekenenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou best rekening met m'n buren hoor, maar als mijn buren niet willen dat ik klus omdat het een rustdag is hebben ze mooi pech
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan er goed inkomen dat ze het niet fijn vinden als je met een sloophamer een beton muur gaat slopen, maar daar heeft geloof weinig mee te maken.
Ik slaap er al een weekPasta was lekker
Omdat ik geen nieuwbouw huis heb, maar een oud huis en dat is gehorig?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat hebben je buren er mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 15 december 2014 08:45 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat eerst afkoelen in een hoekje met een bak koffie...
Eerder weg gaan een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 1.5u over nog geen 40 km toch echt belachelijk. Ga niet *nog* eerder weg...quote:
Hoe laat kwam je aan?quote:Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind 1.5u over nog geen 40 km toch echt belachelijk. Ga niet *nog* eerder weg...
In die tijd ben ik van thuis bijna bij mijn ouders
6.45-8.30...quote:Op maandag 15 december 2014 09:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe laat kwam je aan?
Ik stap om 6 uur in de auto, ben om kwart voor 7 op bestemming.
Stap ik om half 7 in de auto ben ik er rond 8 uur
Ook een fijn stuk inderdaad...quote:Op maandag 15 december 2014 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Meh, zo zonde van je tijd![]()
Ik weet helaas hoe je je voelt. Leerdam - Almere is drama
Ik werk al twee dagen per week thuis... kan het niet maken om nog meer weg te blijven.quote:
Ik ga voor fietsen danquote:Op maandag 15 december 2014 12:05 schreef Koelkastje het volgende:
3,3 km, 40 minuten lopen.
3,7 km, 11 minuten fietsen.
4,7 km, 10 minuten rijden.
Ik ben een luiwammesquote:
Guilty as charged...quote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
90% van de tijd wel!
[..]
Luiwammes!
quote:Op maandag 15 december 2014 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie zichzelf/een andere een kerstcadeau wil doen; Amazon is goed bezig vandaag:
Sigma 105mm F2.8 EX DG Macro OS HSM (Nikon)
PW: ¤479.
Amazon.de: ¤431.
Vandaag om 12:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤359
Sony E18-200mm f3.5-6.3
PW: ¤729.
Amazon.de: ¤719.
Vandaag om 13:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤599
Sony Vario Sonnar T* E 16-70mm f/4 ZA OSS
PW: ¤890
Amazon.de: ¤799.
Vandaag om 17:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤666
Sony Alpha E PZ 18-105mm F4 G OSS
PW: ¤545
Amazon.de: ¤490
Vandaag om 17:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤449
Sigma 70-200mm f2.8 EX DG OS HSM (Canon)
PW: ¤999
Amazon.de: ¤890
Vandaag om 18:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤749![]()
Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Canon / Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Nikon
PW: ¤935 / ¤893
Amazon.de Canon / Nikon: ¤817 / ¤793
Vandaag om 18:00 uur in de aanbieding. (Gok dat deze 2 weer ¤699 worden zoals de vorige keren)
EDIT: nee beter, slechts ¤666
Blijven noemen hier of maar niet doen?quote:Op maandag 15 december 2014 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
Voor wie zichzelf/een andere een kerstcadeau wil doen; Amazon is goed bezig vandaag:
Vanaf het eerste gesprek tot het verlossende telefoontje dat het geregeld was 7 weken. Waarvan 4 weken wachten, documenten regelen etc.quote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor het wat hoort van een bank bij een hypotheek aanvraag?
Bedoelde meer vanaf het moment dat de offerte Is getekend en opgestuurd haha.quote:Op dinsdag 16 december 2014 07:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanaf het eerste gesprek tot het verlossende telefoontje dat het geregeld was 7 weken. Waarvan 4 weken wachten, documenten regelen etc.
Die offerte is getekend ergens begin juni en ik had 1 juli akkoord. Dus reken een goeie maand?quote:Op dinsdag 16 december 2014 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedoelde meer vanaf het moment dat de offerte Is getekend en opgestuurd haha.
Maar denk dat daar weinig over te zeggen is zeker.
Oh prachtig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 07:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Die offerte is getekend ergens begin juni en ik had 1 juli akkoord. Dus reken een goeie maand?
Voor een tas als dat zou ik dan ook even naar CaseLogic kijken, ik heb nu 4 jaar deze rugtas van hun en die heeft me nog nooit teleurgesteld.quote:Op maandag 15 december 2014 23:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Blijven noemen hier of maar niet doen?
Anywho; zou zo'n tas wat zijn?
Steeds vaker kom ik er achter dat een grotere tas toch wel handig zou zijn.
En dan ontkom je niet aan een rugzak vrees ik.
Helemaal als ik aan een grip zit te denken (deze of deze)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |