Ligt eraan hoe je het bekijkt. In andere landen kan de productie wel goedkoper zijn maar de kwaliteit is in Emmen het beste, productieaantallen zijn ook het hoogst van allemaal. Ik werk zelf bij deze vestiging en we draaien als een tierelier. Goedkoper is niet altijd beter.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, te duur.
waarom koopt de FNV zelf de fabriek niet als ze het beter weten.
Niets mis meequote:Op donderdag 11 december 2014 17:43 schreef betyar het volgende:
Mooi he, concurrenten opkopen en daarna de fabrieken sluiten. Wat een prachtig systeem.
Hier. Dit.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, te duur.
waarom koopt de FNV zelf de fabriek niet als ze het beter weten.
Dan ga jij toch een lampenfabriek beginnen. Of stopt het leven na Philipsquote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Totdat je enkel een lamp kunt kopen van Phillips en daar ¤ 25 voor moet neertellen.
blijkbaar zitten klanten niet te wachten op die lampen met betere kwaliteit.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:41 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. In andere landen kan de productie wel goedkoper zijn maar de kwaliteit is in Emmen het beste, productieaantallen zijn ook het hoogst van allemaal. Ik werk zelf bij deze vestiging en we draaien als een tierelier. Goedkoper is niet altijd beter.
Euh, nee, daarom sluiten ze nu ook deze vestiging om de kosten laag te houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Totdat je enkel een lamp kunt kopen van Phillips en daar ¤ 25 voor moet neertellen.
Hoe zie ja dat voor je? Kan ik uit de post opmaken dat je nog in de grote boze mensenwereld moet komen en nog lekker aan mama's tiet hangt?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dan ga jij toch een lampenfabriek beginnen. Of stopt het leven na Philips
Mooi he, de samenleving op laten draaien voor het winstbejag van de grote bedrijven. Weer 250 mensen in de WW.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euh, nee, daarom sluiten ze nu ook deze vestiging om de kosten laag te houden.
Neemt niet weg dat het kut is voor die 250 hypotheken en huren die betaald moeten worden.
onzin zoals in de OP te lezen is draaide deze fabriek gewoon goed en was het de best presterende fabriek onder de vroegere eigenaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier. Dit.
fnv weet altijd het beste hoe organisaties moeten draaien. Vraag me af waarom ze zich niet ontwikkelen tot een soort Dutch Company that Manufactures Everything. Overal komen ze als een soort Cpt. Hindsight en Mjr Opendoor vertellen hoe het geregeld moet worden.
Doe het dan ook. Kutvolk.
Eerlijk gezegd uit eindelijk wel. Als jij iedere maand een lampje moet vervangen a 1 euro ipv 2 jaar kunt doen met 1 van 10 euro.. Whats cheaper?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
blijkbaar zitten klanten niet te wachten op die lampen met betere kwaliteit.
Wat je mij in de schoenen probeert te schuiven is eigenlijk compleet van toepassing op al jouw posts in dit draadje.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe zie ja dat voor je? Kan ik uit de post opmaken dat je nog in de grote boze mensenwereld moet komen en nog lekker aan mama's tiet hangt?
Ja dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef kawotski het volgende:
[..]
Wat je mij in de schoenen probeert te schuiven is eigenlijk compleet van toepassing op al jouw posts in dit draadje.
Wel eens aan tafel gezeten met een fnv'ertje? Kortzichtig en vooringenomen kutvolk.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin zoals in de OP te lezen is draaide deze fabriek gewoon goed en was het de best presterende fabriek onder de vroegere eigenaar.
Onder Philips draaien we ook het beste.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin zoals in de OP te lezen is draaide deze fabriek gewoon goed en was het de best presterende fabriek onder de vroegere eigenaar.
Jammer voor je, maar het is onzin om te denken dat men in andere landen het niet net zo goed, zo niet beter kan. Het predicaat made in Germany moest er in de 19e op worden gezet om de consument in de UK er voor te waarschuwen dat dit geen hoogwaardige producten waren zoals de Britse.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:41 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. In andere landen kan de productie wel goedkoper zijn maar de kwaliteit is in Emmen het beste, productieaantallen zijn ook het hoogst van allemaal. Ik werk zelf bij deze vestiging en we draaien als een tierelier. Goedkoper is niet altijd beter.
En vooral dat de overheid degene is die nogal aan de knoppen draait en invloed heeft wat betreft de kosten van die hypotheken en huren. Dat kun je Philips niet verwijten.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het kut is voor die 250 hypotheken en huren die betaald moeten worden.
Die Chinese kinderhandjes zijn veel goedkoper.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Onder Philips draaien we ook het beste.
wat een onzin zeg. De vakbonden hebben gestreden voor goede rechten en plichten voor zowel de werknemers als de werkgevers. Daar hebben we vandaag de dag nog steeds heel veel plezier van.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd uit eindelijk wel. Als jij iedere maand een lampje moet vervangen a 1 euro ipv 2 jaar kunt doen met 1 van 10 euro.. Whats cheaper?
Maar wat mij irriteerd aan dit soort is dat vakbondliedjes altijd om de hoek komen zeuren dat ze het beter weten. Marlboro in zeeland, afhandeling en schoonmaak op Schiphol, hier weer. Flikker op met die lulletjes, ga een echte baan zoeken.
Alleen te duur, en dan worden de producten onverkoopbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |