Nee maar de lijst en die stond vol met bekende merknamen zoals Hugo Boss etc, en als ik dan de prijzen zie dan moet het wel namaak zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:45 schreef TorroFernandes het volgende:
Heb je de flesjes gezien? Want mogelijk is het dezelfde geur van een ander merk. Dat is best een populaire handel. Gestolen geurtjes zijn dat ook trouwens, maar die vindt meestal niet op het werk plaats.
Ja, het is ongetwijfeld namaak. En ja, je wordt ook keihard afgezet. Niet per se door de Douglas, alswel door de fabrikant van het parfum. Hier is trouwens een leuke aflevering van De Rekenkamer over.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee maar de lijst en die stond vol met bekende merknamen zoals Hugo Boss etc, en als ik dan de prijzen zie dan moet het wel namaak zijn.
Of worden we eigenlijk gewoon afgezet bij de Douglas? En kost zo'n flesje elders maar de helft? Natuurlijk is het vreemd dat een schoonmaakster met zo'n lijstje aankomt zetten, vroeger was er op een stageplek een pool die ook van zulke lijstjes had. Ohja zou iemand zo beleeft kunnen zijn en even de namerk in namaak in de titel kunnen veranderen
Er zit natuurlijk een gigantische marge op parfum, net als op kleding. En wordt je dan afgezet? Tja, je betaald in elk geval heel veel meer dan de kale productiekosten, maar een parfum heeft natuurlijk ook veel marketing en ontwikkelingskosten.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee maar de lijst en die stond vol met bekende merknamen zoals Hugo Boss etc, en als ik dan de prijzen zie dan moet het wel namaak zijn.
Of worden we eigenlijk gewoon afgezet bij de Douglas? En kost zo'n flesje elders maar de helft? Natuurlijk is het vreemd dat een schoonmaakster met zo'n lijstje aankomt zetten, vroeger was er op een stageplek een pool die ook van zulke lijstjes had. Ohja zou iemand zo beleeft kunnen zijn en even de namerk in namaak in de titel kunnen veranderen
Heb je een URL naar die aflevering? Het lijkt mij wel interessant om die eens te kijken, ik weet namelijk wel dat er in de cosmetica industrie redelijk wat winst gemaakt word.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ja, het is ongetwijfeld namaak. En ja, je wordt ook keihard afgezet. Niet per se door de Douglas, alswel door de fabrikant van het parfum. Hier is trouwens een leuke aflevering van De Rekenkamer over.
Je kunt natuurlijk ook zelf even zoekenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Heb je een URL naar die aflevering? Het lijkt mij wel interessant om die eens te kijken, ik weet namelijk wel dat er in de cosmetica industrie redelijk wat winst gemaakt word.
Ik heb ook eens een aflevering over zonnebrandcrème gezien, dat was ook interessant om te zien.
Ben online via de smartphone, dan kost dat teveel dataquote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf even zoekenMaar vooruit: http://www.uitzendinggemi(...)8/De_Rekenkamer.html
Oh, en 'redelijk wat winst' is nog een understatement...Anyway; Veel kijkplezier!
Of gewoon allebei.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
en als ik dan de prijzen zie dan moet het wel namaak zijn.
Of worden we eigenlijk gewoon afgezet bij de Douglas?
Wat vooral interessant is om te weten of het luchtje is nagemaakt, of alleen het flesje. Want in het eerste geval kan het nog best een prima idee zijn om deze te kopen. Bij de echte luchtjes betaal je ook maar vooral voor de naam.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Maja als het luchtje dan inderdaad nagemaakt is dan is het nog maar de vraag of deze ook lang waarneembaar is, want daar zit vaak nogal grote verschillen in.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:35 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Wat vooral interessant is om te weten of het luchtje is nagemaakt, of alleen het flesje. Want in het eerste geval kan het nog best een prima idee zijn om deze te kopen. Bij de echte luchtjes betaal je ook maar vooral voor de naam.
Klopt, maar een hoge prijs en bekende naam is ook geenszins een garantie dat het luchtje niet snel vervliegt. Dat is altijd een beetje een gok.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Maja als het luchtje dan inderdaad nagemaakt is dan is het nog maar de vraag of deze ook lang waarneembaar is, want daar zit vaak nogal grote verschillen in.
Die aftershave van de Lidl is overigens ook eigenlijk namaak, maar dan wel een andere verpakking.
Helaas is dat ook waar, in Istanboel werd ik overigens doodgegooid met namaak perfum, en toen ik zo'n verkoper vroeg of hij ook Arko had begreep hij mij niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:47 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Klopt, maar een hoge prijs en bekende naam is ook geenszins een garantie dat het luchtje niet snel vervliegt. Dat is altijd een beetje een gok.
Als het van het merk FM is, is het echt goede kwaliteit. En nee ik heb geen aandelenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Maja als het luchtje dan inderdaad nagemaakt is dan is het nog maar de vraag of deze ook lang waarneembaar is, want daar zit vaak nogal grote verschillen in.
Die aftershave van de Lidl is overigens ook eigenlijk namaak, maar dan wel een andere verpakking.
Ik ga door dit topic denk ik eens bij de Lidl langs trouwens.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Helaas is dat ook waar, in Istanboel werd ik overigens doodgegooid met namaak perfum, en toen ik zo'n verkoper vroeg of hij ook Arko had begreep hij mij niet.
In Nederland bieden ze geloof wel niet de aftershave variant aan, maar wel de Edt en die lijkt wat betreft verpakking ook veel op Hugo Boss Botttled en de geur ookquote:Op donderdag 11 december 2014 13:11 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik ga door dit topic denk ik eens bij de Lidl langs trouwens.
Had ik inderdaad gezien, maar ik wil ook de edt hebben, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
In Nederland bieden ze geloof wel niet de aftershave variant aan, maar wel de Edt en die lijkt wat betreft verpakking ook veel op Hugo Boss Botttled en de geur ook.
Bij de Kruidvat heb je regelmatig parfum acties -zoals nu- en dan kosten de A-merk parfums in originele doos met plastic eromheen inderdaad maar de helft. En nee, het was geen lokactie; ik heb met me eigen ogen de hele wand vol met parfums stapels tot de plafond gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
Of worden we eigenlijk gewoon afgezet bij de Douglas? En kost zo'n flesje elders maar de helft?
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:37 schreef Burdie het volgende:
Is het FM? Dat is prima kwaliteit. Het gaat om de geur toch?
Bestellen jullie gelijk het nummer? Of eerst de samples om het uit te proberen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als het van het merk FM is, is het echt goede kwaliteit. En nee ik heb geen aandelen.
Nee het is geen FMquote:Op donderdag 11 december 2014 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als het van het merk FM is, is het echt goede kwaliteit. En nee ik heb geen aandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |