Dat duurt niet zolang meer dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Die nadruk van die man "Zolang ze leeft" wordt best eng met die intensiteit
Gvdquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef matthijst het volgende:
Morgen ff opbellen
Stinkturk. En ophangen.
Zonder camera had ie het ook gedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
Ik dacht dat hij haar een knal zou verkopen
ojee, welke?quote:
Neequote:
Die jongen linksquote:
xDquote:
dacht ik ook na 3 seconden op tv gezien te hebben. Komop zegquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:53 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n vaag figuur die Turk maar die vrouw die meteen vanaf het eerste moment dat ze hem zag 'm al niet mocht ja dat is natuurlijk ook niet echt heel aardig.
nu moet ik terugspoelenquote:
Oke bedankt Hans.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:53 schreef waxmask het volgende:
Alors Frenk is tegen om het tegen zijn.... recalcitrant kutventje, net als Frenk....
Die met dat platte gelkapselquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
dacht ik ook na 3 seconden op tv gezien te hebben. Komop zeg
quote:
Ik weet het. Zaterdag herkansing.quote:
moet ik er eentje uitzoekenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Zaterdag herkansing.
quote:
Als hij haar door haar kop heeft geschoten?quote:
omg jaquote:
En dat niet accepteren omdat je het huis later hebt gekocht en meent recht er op te hebben. Vrouw staat nu wel sterk hoor, ik zou zeggen laat maar komen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Door verjaring je grond kwijtraken.
Dat...quote:
Zij gaat er aan onderdoor..quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Sangha het volgende:
Wat een vieze vuile teringlijer. Hij erkent de uistpraak en mr Visser niet eens. Kutvent. Als ik die vrouw was; lekker gaan verhuizen. Die stress heb je niets aan.
Eerst even de kadastrale grens aanpassen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef amaranta het volgende:
Ik zou bijna verhuizen als ik haar was
De uitspraak is bindend, maar je kunt hem wel aanvechten bij een kantonrechter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Sangha het volgende:
Wat een vieze vuile teringlijer. Hij erkend de uistpraak en mr Visser niet eens. Kutvent. Als ik die vrouw was; lekker gaan verhuizen. Die stress heb je niets aan.
Meneer krijgt de bedreigingen die hij verdient lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat...
Als ik meneer was en ik was zo op tv geweest, dan zou ik vanavond ook niet lekker gaan slapen
Hoger beroep waarschijnlijk. Dat kan vast wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Taks999 het volgende:
Hier moet ik gepost hebbenwat een zieke vent zeg... Echt medelijden met die vrouw. Kan dat zomaar, alsnog door een andere rechter een uitspraak laten doen, ondanks de uitspraak van de "rijdende" rechter?
Daarom kansloos. Mr Visser is zelf een kantonrechter. Moet je van goede huizen komen wil je een andere rechter ongelijk van Mr Visser bewijzen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef y8987 het volgende:
[..]
De uitspraak is bindend, maar je kunt hem wel aanvechten bij een kantonrechter.
Dat heeft slechts een deelnemer gedaan zonder resultaat.
Omdat het een soort Sharia rechtbank is. Je tekent beiden een contract waarin je belooft de uitspraak te accepteren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef y8987 het volgende:
[..]
De uitspraak is bindend, maar je kunt hem wel aanvechten bij een kantonrechter.
Dat heeft slechts een deelnemer gedaan zonder resultaat.
Mag hij ook gelijk alle proceskosten betalen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoger beroep waarschijnlijk. Dat kan vast wel ja.
Welke gek wil haar huis kopen na deze uitzending?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef amaranta het volgende:
Ik zou bijna verhuizen als ik haar was
Nee je kunt wel de uitspraak van meester visser laten beoordelen door een kantonrechter en opschorting eisenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Taks999 het volgende:
Hier moet ik gepost hebbenwat een zieke vent zeg... Echt medelijden met die vrouw. Kan dat zomaar, alsnog door een andere rechter een uitspraak laten doen, ondanks de uitspraak van de "rijdende" rechter?
De turk zelf...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Welke gek wil haar huis kopen na deze uitzending?
De buurman zelf, voor een habbekrats.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dan nog. Dit echt geen complexe zaak. Niks wijst er op dat die schuur er korter dan 20 jaar staat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoger beroep waarschijnlijk. Dat kan vast wel ja.
Het gaat hierom om een vorm van arbitragebeslechting. Hij heeft hiervoor een overeenkomst getekend om de uitspraak te accepteren. Mevrouw heeft inderdaad een sterke zaak. De tenuitvoerlegging kan via een verlof bij de voorzieningsrechter ten uitvoer worden gelegd. Of te wel hij heeft geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dat niet accepteren omdat je het huis later hebt gekocht en meent recht er op te hebben. Vrouw staat nu wel sterk hoor, ik zou zeggen laat maar komen.
Van Selim Isitan ?quote:
Satudaraquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Arme mevrouwquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De buurman zelf, voor een habbekrats.
Ze had hem NSBer moeten noemen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef deprimist het volgende:
Die vrouw bleef zo rustig. Ik zou gek worden. Waarschijnlijk de boel in de fik zetten.
Nee meester visser wil de wet nog wel eens breed en creatief uitleggen echter heeft de juridisch persoon bij een vaststellingsovereenkomst veel meer ruimte om van de wet af te wijken dan bij een rechtzaak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom kansloos. Mr Visser is zelf een kantonrechter. Moet je van goede huizen komen wil je een andere rechter ongelijk van Mr Visser bewijzen.
Denk ik ook. Redelijk recht zo die gaat en weinig twijfel. Ik denk dat meneer geen poot heeft om op te staan, maar hij kan wat moeilijk tegen zijn verlies geloof ik...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan nog. Dit echt geen complexe zaak. Niks wijst er op dat die schuur er korter dan 20 jaar staat.
Ben ik met je eens maar maak dat maar eens wijs aan zulke figuren. Wat ik al zei zit totaal geen medeleven in richting die vrouw.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan nog. Dit echt geen complexe zaak. Niks wijst er op dat die schuur er korter dan 20 jaar staat.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef StephanL het volgende:
Twitter ook goed? Iedereen effe stinkturk roepen naar hem
https://twitter.com/turistselim
Nee de wet stelt dat een kantonrechter de uitspraak en argumentatie moet beoordelen, dat er een vaststellingsovereenkomst is gebruikt doet niet ter zake.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat het een soort Sharia rechtbank is. Je tekent beiden een contract waarin je belooft de uitspraak te accepteren.
Middelvinger?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier was ie nog liev:
[ afbeelding ]
Ow is hij zo'n vervelende roosverkopende zigeuner?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier was ie nog liev:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef StephanL het volgende:
Is al verhuurd, jammer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Taks999 het volgende:
http://www.kamertje.nl/kamers/3686/deventer
Zou hij al iemand gevonden hebben?
Een vastellingsovereenkomst en ook die kun jeblaten vernietigen bij een kantonrechter ondanks dat je beide tekentquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat hierom om een vorm van arbitragebeslechting. Hij heeft hiervoor een overeenkomst getekend om de uitspraak te accepteren. Mevrouw heeft inderdaad een sterke zaak. De tenuitvoerlegging kan via een verlof bij de voorzieningsrechter ten uitvoer worden gelegd. Of te wel hij heeft geen poot om op te staan.
Ik ken geen Turks maar die posts zien er wel eng pro Erdogan uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
hier kan je met hem twitteren
Ook met z'n middelvinger in z'n profiel foto.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef StephanL het volgende:
Compensatiegedrag van een ezelquote:
22 juni 2006 00:57 (3071 dagen oud)quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Taks999 het volgende:
Gek héquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
22 juni 2006 00:57 (3071 dagen oud)
Nee die klinkt echt anders!quote:
Onverstelbaar, hoop dat ze hem snel ontslaan daar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hij is inderdaad ingenieur bij het ministerie van Financien volgens linkedin.
'ingenieur' waarschijnlijk gewoon een keer een klus gedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hij is inderdaad ingenieur bij het ministerie van Financien volgens linkedin.
bij voorkeur een vrouwquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Taks999 het volgende:
Een bindend advies wat in wezen een vasttellingsovereenkomst is wordt zelden vernietigend. Ook de persoon waarnaar je verwees verloor die zaak kansloos bij de kantonrechter. Het kan wel, natuurlijk kan dat. Daarvoor zijn er rechtsmiddelen in het leven geroepen, maar in deze maak je vaak geen kans omdat je er bewust voor gekozen hebt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef y8987 het volgende:
[..]
Een vastellingsovereenkomst en ook die kun jeblaten vernietigen bij een kantonrechter ondanks dat je beide tekent
ik sliep nog liever op de A2 dan in een kamer van hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Taks999 het volgende:
In die achterlijke islam landen koop je iedere titel die je wil voor 8 dollar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'ingenieur' waarschijnlijk gewoon een keer een klus gedaan.
Klopt dat zei ik zelf ook al dat die zaak kansloos is verlopen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een bindend advies wat in wezen een vasttellingsovereenkomst is wordt zelden vernietigend. Ook die persoon waarnaar je verwees verloor die zaak kansloos bij de kantonrechter.
Moest ik ook al aan denken. Net zo belachelijk opgefoktquote:
Wie is "ze" ?quote:
Onnodige bash...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
In die achterlijke islam landen koop je iedere titel die je wil voor 8 dollar.
op twitter kwam het langs, denk niet dat dit hem is.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
http://www.deweekkrant.nl(...)er-adb_programma_gem
Ze bestaat niet meer...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar even serieus: Zou die vrouw wel beveiliging hebben gekregen? Ik vind dit maar niks zo..
Als je naar de uitspraak van die aannemer kijkt dan zie je dat de rechter de vaststellingsovereenkomst als zodanig niet behandeld heeft, hij heeft puur naar de inhoud gekeken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een bindend advies wat in wezen een vasttellingsovereenkomst is wordt zelden vernietigend. Ook de persoon waarnaar je verwees verloor die zaak kansloos bij de kantonrechter. Het kan wel, natuurlijk kan dat. Daarvoor zijn er rechtsmiddelen in het leven geroepen, maar in deze maak je vaak geen kans omdat je er bewust voor gekozen hebt.
Sterkte aan de nabestaandenquote:
Bron?quote:
Dat jij het kent maakt het geen feit. het blijft een mening...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Niet meer dan een feit, ik ken die regios redelijk goed.
Niet gezien, ging meteen opzoek naar de uitspraak. Maar zolang hij niet kan aantonen dat het schuurtje er later is aangebouwd, zal het resultaat hetzelfde blijven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef y8987 het volgende:
[..]
Klopt dat zei ik zelf ook al dat die zaak kansloos is verlopen.
Feit blijft dat een vastellingsovereenkomst vernietigd kan worden, als hij zo overtuigd is van zijn zaak kan hij vast ook wel aantonen dwt de uitspraak apert onredelijk is.
Dacht ik ook even aan. Het zal je ma of oma maar zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar even serieus: Zou die vrouw wel beveiliging hebben gekregen? Ik vind dit maar niks zo..
Bedankt, Hans.quote:
Dat dacht ik ook ja, als er een volslagen ontoerekeningsvatbaar overkomt... wat een eng figuur zeg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Of de familie heeft inmiddels maatregelen getroffen tegen turk...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dacht ik ook even aan. Het zal je ma of oma maar zijn...
Zelfs dat zal hem niet helpen, meester visser heeft een grote vrijheid en zolang hij beargumenteerd waarom hij van verjaring uitgaat kan een kantonrechter daar niks tegen beginnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet gezien, ging meteen opzoek naar de uitspraak. Maar zolang hij niet kan aantonen dat het schuurtje er later is aangebouwd, zal het resultaat hetzelfde blijven.
Zijn rechten staan niet ter discussie, het resultaat daarentegen zal tot hetzelfde leiden. Er zal altijd marginaal getoetst worden. Heeft de adviseur in alle redelijkheid de tot de door hem gegeven beslissing kunnen komen. Dit zal in deze programma (met een heel team aan juristen erachter) bijna altijd zo zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef y8987 het volgende:
[..]
Als je naar de uitspraak van die aannemer kijkt dan zie je dat de rechter de vaststellingsovereenkomst als zodanig niet behandeld heeft, hij heeft puur naar de inhoud gekeken.
Iemand die een vaststellingsovereenkomst heeft getekend heeft niet minder kans of minder rechten dan iemand die voor een kantonrechter is gedaagd voor hetzelfde feit.
Ancakquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef Maanvis het volgende:
ik heb deze aflevering niet gezien maar ik vraag me alvast af wat echter op zijn turks is!
Ben ik volkomen met je eens maar ik reageerde vooral hier op:quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zijn rechten staan niet ter discussie, het resultaat daarentegen zal tot hetzelfde leiden. Er zal altijd marginaal getoetst worden.
Mijn conclusie; was gericht op het programma ''De Rijdende Rechter''. Het lijkt mij sterk dat een heel team (wat feitelijk zo is) niet in redelijkheid tot een overwogen beslissing kan komen. Daarom de term ''vaak'', wat dus geen uitsluiting is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ben ik volkomen met je eens maar ik reageerde vooral hier op:
maar in deze maak je vaak geen kans omdat je er bewust voor gekozen hebt.
En da bestrijdde ik dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |