ik sliep nog liever op de A2 dan in een kamer van hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef Taks999 het volgende:
http://www.kamertje.nl/kamers/3686/deventer
Zou hij al iemand gevonden hebben?
In die achterlijke islam landen koop je iedere titel die je wil voor 8 dollar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'ingenieur' waarschijnlijk gewoon een keer een klus gedaan.
Klopt dat zei ik zelf ook al dat die zaak kansloos is verlopen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een bindend advies wat in wezen een vasttellingsovereenkomst is wordt zelden vernietigend. Ook die persoon waarnaar je verwees verloor die zaak kansloos bij de kantonrechter.
Moest ik ook al aan denken. Net zo belachelijk opgefoktquote:
Wie is "ze" ?quote:
Onnodige bash...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
In die achterlijke islam landen koop je iedere titel die je wil voor 8 dollar.
op twitter kwam het langs, denk niet dat dit hem is.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
http://www.deweekkrant.nl(...)er-adb_programma_gem
Ze bestaat niet meer...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar even serieus: Zou die vrouw wel beveiliging hebben gekregen? Ik vind dit maar niks zo..
Als je naar de uitspraak van die aannemer kijkt dan zie je dat de rechter de vaststellingsovereenkomst als zodanig niet behandeld heeft, hij heeft puur naar de inhoud gekeken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een bindend advies wat in wezen een vasttellingsovereenkomst is wordt zelden vernietigend. Ook de persoon waarnaar je verwees verloor die zaak kansloos bij de kantonrechter. Het kan wel, natuurlijk kan dat. Daarvoor zijn er rechtsmiddelen in het leven geroepen, maar in deze maak je vaak geen kans omdat je er bewust voor gekozen hebt.
Sterkte aan de nabestaandenquote:
Bron?quote:
Dat jij het kent maakt het geen feit. het blijft een mening...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Niet meer dan een feit, ik ken die regios redelijk goed.
Niet gezien, ging meteen opzoek naar de uitspraak. Maar zolang hij niet kan aantonen dat het schuurtje er later is aangebouwd, zal het resultaat hetzelfde blijven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef y8987 het volgende:
[..]
Klopt dat zei ik zelf ook al dat die zaak kansloos is verlopen.
Feit blijft dat een vastellingsovereenkomst vernietigd kan worden, als hij zo overtuigd is van zijn zaak kan hij vast ook wel aantonen dwt de uitspraak apert onredelijk is.
Dacht ik ook even aan. Het zal je ma of oma maar zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar even serieus: Zou die vrouw wel beveiliging hebben gekregen? Ik vind dit maar niks zo..
Bedankt, Hans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |