Dat dacht ik ook ja, als er een volslagen ontoerekeningsvatbaar overkomt... wat een eng figuur zeg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar even serieus: Zou die vrouw wel beveiliging hebben gekregen? Ik vind dit maar niks zo..
Of de familie heeft inmiddels maatregelen getroffen tegen turk...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dacht ik ook even aan. Het zal je ma of oma maar zijn...
Zelfs dat zal hem niet helpen, meester visser heeft een grote vrijheid en zolang hij beargumenteerd waarom hij van verjaring uitgaat kan een kantonrechter daar niks tegen beginnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet gezien, ging meteen opzoek naar de uitspraak. Maar zolang hij niet kan aantonen dat het schuurtje er later is aangebouwd, zal het resultaat hetzelfde blijven.
Zijn rechten staan niet ter discussie, het resultaat daarentegen zal tot hetzelfde leiden. Er zal altijd marginaal getoetst worden. Heeft de adviseur in alle redelijkheid de tot de door hem gegeven beslissing kunnen komen. Dit zal in deze programma (met een heel team aan juristen erachter) bijna altijd zo zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef y8987 het volgende:
[..]
Als je naar de uitspraak van die aannemer kijkt dan zie je dat de rechter de vaststellingsovereenkomst als zodanig niet behandeld heeft, hij heeft puur naar de inhoud gekeken.
Iemand die een vaststellingsovereenkomst heeft getekend heeft niet minder kans of minder rechten dan iemand die voor een kantonrechter is gedaagd voor hetzelfde feit.
Ancakquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef Maanvis het volgende:
ik heb deze aflevering niet gezien maar ik vraag me alvast af wat echter op zijn turks is!
Ben ik volkomen met je eens maar ik reageerde vooral hier op:quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zijn rechten staan niet ter discussie, het resultaat daarentegen zal tot hetzelfde leiden. Er zal altijd marginaal getoetst worden.
Mijn conclusie; was gericht op het programma ''De Rijdende Rechter''. Het lijkt mij sterk dat een heel team (wat feitelijk zo is) niet in redelijkheid tot een overwogen beslissing kan komen. Daarom de term ''vaak'', wat dus geen uitsluiting is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ben ik volkomen met je eens maar ik reageerde vooral hier op:
maar in deze maak je vaak geen kans omdat je er bewust voor gekozen hebt.
En da bestrijdde ik dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |