Als hij haar door haar kop heeft geschoten?quote:
omg jaquote:
En dat niet accepteren omdat je het huis later hebt gekocht en meent recht er op te hebben. Vrouw staat nu wel sterk hoor, ik zou zeggen laat maar komen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Door verjaring je grond kwijtraken.
Dat...quote:
Zij gaat er aan onderdoor..quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Sangha het volgende:
Wat een vieze vuile teringlijer. Hij erkent de uistpraak en mr Visser niet eens. Kutvent. Als ik die vrouw was; lekker gaan verhuizen. Die stress heb je niets aan.
Eerst even de kadastrale grens aanpassen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef amaranta het volgende:
Ik zou bijna verhuizen als ik haar was
De uitspraak is bindend, maar je kunt hem wel aanvechten bij een kantonrechter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Sangha het volgende:
Wat een vieze vuile teringlijer. Hij erkend de uistpraak en mr Visser niet eens. Kutvent. Als ik die vrouw was; lekker gaan verhuizen. Die stress heb je niets aan.
Meneer krijgt de bedreigingen die hij verdient lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat...
Als ik meneer was en ik was zo op tv geweest, dan zou ik vanavond ook niet lekker gaan slapen
Hoger beroep waarschijnlijk. Dat kan vast wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Taks999 het volgende:
Hier moet ik gepost hebbenwat een zieke vent zeg... Echt medelijden met die vrouw. Kan dat zomaar, alsnog door een andere rechter een uitspraak laten doen, ondanks de uitspraak van de "rijdende" rechter?
Daarom kansloos. Mr Visser is zelf een kantonrechter. Moet je van goede huizen komen wil je een andere rechter ongelijk van Mr Visser bewijzen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef y8987 het volgende:
[..]
De uitspraak is bindend, maar je kunt hem wel aanvechten bij een kantonrechter.
Dat heeft slechts een deelnemer gedaan zonder resultaat.
Omdat het een soort Sharia rechtbank is. Je tekent beiden een contract waarin je belooft de uitspraak te accepteren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef y8987 het volgende:
[..]
De uitspraak is bindend, maar je kunt hem wel aanvechten bij een kantonrechter.
Dat heeft slechts een deelnemer gedaan zonder resultaat.
Mag hij ook gelijk alle proceskosten betalen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoger beroep waarschijnlijk. Dat kan vast wel ja.
Welke gek wil haar huis kopen na deze uitzending?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef amaranta het volgende:
Ik zou bijna verhuizen als ik haar was
Nee je kunt wel de uitspraak van meester visser laten beoordelen door een kantonrechter en opschorting eisenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Taks999 het volgende:
Hier moet ik gepost hebbenwat een zieke vent zeg... Echt medelijden met die vrouw. Kan dat zomaar, alsnog door een andere rechter een uitspraak laten doen, ondanks de uitspraak van de "rijdende" rechter?
De turk zelf...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Welke gek wil haar huis kopen na deze uitzending?
De buurman zelf, voor een habbekrats.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Welke gek wil haar huis kopen na deze uitzending?
Dan nog. Dit echt geen complexe zaak. Niks wijst er op dat die schuur er korter dan 20 jaar staat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoger beroep waarschijnlijk. Dat kan vast wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |