Gelukkig nietquote:
Ik kom met randstadrail :Squote:
Pleonasme.quote:
Klinkt goed! Galapagos om zelfde reden ook niet gedaan. Achteraf wel jammer ergens, maar goed het is onmogelijk alles te zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:41 schreef Mortaxx het volgende: [..] Argentinië chili peru De rest is voor volgend jaar :p wilde galapagos eigenlijk ook erbij doen maar dat is toch wat duur. Ook qua tijd
Ik kan vanaf hier de metro en de RR zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die stopt srs 150meter van mijn huis.
Homo maagdjequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef wickedmen het volgende:
Ik vind Gridlok wel lief en schattig, hoe hij telkens tegen mijn beentjes probeert aan te schoppen.
Of zn moeder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja heeft je zus ook van die grote?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef LudoSanders het volgende:
Kan wickedmen mooi je blauwe kleurtje overnemen.
Gezichtsuitdrukking en lichaamshouding.quote:
Je kan altijd nog bij het circus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook machinist worden, maar ik ben te klein.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook machinist worden, maar ik ben te klein.
Ik wilde vroeger altijd zo'n cockpit en dan Flight Simulator spelen. Net als die piloot van Malasian Airlines.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vroeger op school zeiden ze dat ik nooit mijn geld zou verdienen met uit het raam kijken
Vraag je moeder maar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef Che_ het volgende:
Is die ziekte van wickedmen overdraagbaar als je z'n posts leest?
Stomboquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor grafradio dit is, maar het eerste kerstliedje wel al gehoord.
[..]
Ja dat was de grap
stombo
[..]
Zie reactie hierboven
ook stombo
Kan wel, op FOK! dingen roepen helpt dan niet veel thoquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf toch altijd zo druk als er onrecht is, echte wereld verbeteraar.
Vandaar dat het soms wat gefrustreerd over komt, als of je dagelijks wordt afgeschoten door vrouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh oke.
Maar als ik je toch serieus moet nemen, heb niks tegen beide. Kan alleen niet tegen onzin en kan daarbij best denigrerend over komen maar dat is bij alles wat een belachelijk tintje heeft en mij niet zint.
Zoiets slaat ook weer nergens op.
Had ook al zo'n idee dat dat het moest zijn.quote:
Nee mijn familie aan moeders kant is kleintettig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja heeft je zus ook van die grote?
[..]
vroeger op school zeiden ze dat ik nooit mijn geld zou verdienen met uit het raam kijken
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan altijd nog bij het circus.
quote:
Zou volstouwen met katten.quote:
Oh nooit geweten dat je mij kende in RL.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Vandaar dat het soms wat gefrustreerd over komt, als of je dagelijks wordt afgeschoten door vrouwen.
Krijg wel een beetje medelijden met hem, fok is zijn brein aan het aantasten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Nou nou nou wat een frustratie TS.
[..]
Stombo
[..]
Kan wel, op FOK! dingen roepen helpt dan niet veel tho
[..]
Vandaar dat het soms wat gefrustreerd over komt, als of je dagelijks wordt afgeschoten door vrouwen.
[..]
Had ook al zo'n idee dat dat het moest zijn.
Ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg wel een beetje medelijden met hem, fok is zijn brein aan het aantasten.
Vrienden op FOK! WHAHHASAJJHASJDSFJDSAJDGKJDGKFDSquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik nietals je constant je gedraagt als een gefrustreerde borstkastlikker dan maak je op den duur gewoon geen vrienden
quote:
inb4 " LOL FOK VRIENDEN WHEHHH NERDJE "quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik nietals je constant je gedraagt als een gefrustreerde borstkastlikker dan maak je op den duur gewoon geen vrienden
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vrienden op FOK! WHAHHASAJJHASJDSFJDSAJDGKJDGKFDS
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " LOL FOK VRIENDEN WHEHHH NERDJE "
Nee maar is waar toch jij bent een dikke vette papzak en 2NutZ is een onzekere kneus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " LOL FOK VRIENDEN WHEHHH NERDJE "
Nu nietquote:
Flikker nou eens op met je gekut in iedere sc.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee maar is waar toch jij bent een dikke vette papzak en 2NutZ is een onzekere kneus?
Of mis ik hier iets?
Wow spot on, hoe kom je aan al deze wijsheid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee maar is waar toch jij bent een dikke vette papzak en 2NutZ is een onzekere kneus?
Of mis ik hier iets?
Niet weten dat ik meerdere persoonlijkheden heb.quote:
Je moet wickedmens neus niet in andermans zaken steken, hoe lastig dat ook is.quote:
quote:
surrereert?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet weten dat ik meerdere persoonlijkheden heb.
Tenzij je surrereert dat ik meerdere personen heb.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet wickedmens neus niet in andermans zaken steken, hoe lastig dat ook is.
Marokkanen schamen zich nog voor hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef Eyip het volgende:
TS opent een topic zonder een half A4![]()
Mja, je blijft een kutmarokkaantje natuurlijk. Is de opmerking van hem over je moeder al voorbij gekomen?
Hahahahaha shitquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Marokkanen schamen zich nog voor hem
Een beetje rellen in de KLB SC mag best toch? Wel jammer dat er hier bepaalde dingen geroepen worden over mij, ik geen fuck geef en als ik wat zeg de admins erbij gehaald worden, toch best triest van die mensen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je gekut in iedere sc.
Moet constant denken aan iemand die dan gaat schelden bij het UWV omdat hij meer uitkering wil.quote:
Het erge is, hij trolt niet... dat is hoe hij is... en hij is overtuigd van zijn eigen kunnen en doen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef yvonne het volgende:
Is er eik 1 topic te vinden waar wickedman niet zit te trollen?
Hahaha echt hequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet constant denken aan iemand die dan gaat schelden bij het UWV omdat hij meer uitkering wil.
Jeugd journaal dan ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha echt hevan die woorden gebruiken die die eens gehoord heeft in het journaal
Dit is geen rellen meer, dit is tsja, hoe zal ik net noemen, dit is pantoffeldiertje-niveau.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een beetje rellen in de KLB SC mag best toch? Wel jammer dat er hier bepaalde dingen geroepen worden over mij, ik geen fuck geef en als ik wat zeg de admins erbij gehaald worden, toch best triest van die mensen.
Ik zal ophouden.
Nee. Wel vindt hij dat anderen een ban moeten hebben of je komt hem weer tegen met één van zijn vele kloons....quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef yvonne het volgende:
Hij is een uit de hand gelopen pick up artiest. Maar dan zonder succesquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef yvonne het volgende:
quote:
Kijk em bang zijn voor banquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een beetje rellen in de KLB SC mag best toch? Wel jammer dat er hier bepaalde dingen geroepen worden over mij, ik geen fuck geef en als ik wat zeg de admins erbij gehaald worden, toch best triest van die mensen.
Ik zal ophouden.
Gauw nu alles fout typen zodat het nep lijkt hihihii!! ;Dquote:
Haha echt he, eerst hardcore doen, nu poeslief.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kijk em bang zijn voor ban
Ahhh koechie koechie koechie
maar hij geeft geen fuck hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha echt he, eerst hardcore doen, nu poeslief.
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is geen rellen meer, dit is tsja, hoe zal ik net noemen, dit is pantoffeldiertje-niveau.
Hihihih xd ya. :p ;d ;squote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gauw nu alles fout typen zodat het nep lijkt hihihii!! ;D
Niemand fysiek geslagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.
Er wordt heus niemand fysiek geslagen en een beetje focken is waar deze site deels voor staat toen ik hier kwam.
Mensen nemen zichzelf ook te serieus hier.
Laat ik het zo zeggen de sfeer wordt er leuker op.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is een uit de hand gelopen pick up artiest. Maar dan zonder succes
hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Verveel me echt de pleuris.
Hahahaha, maak hier een reeks van, Domme shit die mensen zeggen in KLB SC.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit hequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niemand fysiek geslagen
Laat me je niet 1 shmet geven die je met terugwerkende kracht voelt tot de tijd dat je nog in de buidel zat.
Dé lijst in plaatjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha, maak hier een reeks van, Domme shit die mensen zeggen in KLB SC.
quote:
En we hebben het dieptepunt bereikt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.
Als je het persoonlijk wilt oppakken best maar niet tough internethero spelen.
Uhhhh nee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En we hebben het dieptepunt bereikt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
Laat me je niet 1 shmet geven die je met terugwerkende kracht voelt tot de tijd dat je nog in de buidel zat.
Haha wat wil jij doen met je 1.65mquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.
Hhahahhaha. Ga zitten jongen. Je weet niet wat je zegtquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knulquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan er altijd wel om lachen ja, stereo-types die zichzelf bewijzen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knul
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed ik ben weg hier. Che_ je hebt mij niet verbaast.
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Doe ik ook niet. Ik moet alleen iets anders doen en als ik hier iets blijf zeggen loop ik tegen een ban aan. Wordt niemand gelukkiger op behalve de kleine jongens die een admin er bij moeten halen omdat het hun te veel wordt.quote:
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.
Er wordt heus niemand fysiek geslagen en een beetje focken is waar deze site deels voor staat toen ik hier kwam.
Mensen nemen zichzelf ook te serieus hier.
Laat ik het zo zeggen de sfeer wordt er leuker op.
Kon dat nog?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geloof me je gaat niks zeggen als je me ziet. Dus ga maar verder met je pua boekjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Een beetje leven in de brouwerij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knul
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geloof me je gaat niks zeggen als je me ziet. Dus ga maar verder met je pua boekjes
ja, dat is sfeermuziek voor mijquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, totdat jij met je Karel Laaggeluid en Mentale Theo-lawaai komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moment wanneer er om adressen gevraagd wordt is overduidelijk rock bottom. Ongeacht eerdere stupiditeiten er uit wiens toetsenbord dan ook gekomen zijn.quote:
Hahahaha dat ook nog. Ik geef sws geen platte hand aan <1.80mquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha wat wil jij doen met je 1.65m
Matig van je dit LS. Dacht dat jij wel wat slimmer dan dit zou zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het moment wanneer er om adressen gevraagd wordt is overduidelijk rock bottom. Ongeacht eerdere stupiditeiten er uit wiens toetsenbord dan ook gekomen zijn.
Bruce Lee was 1,71m .. zegt niksquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha dat ook nog. Ik geef sws geen platte hand aan <1.80m
Ik ben alom aanwezigquote:
Bruce Wie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Bruce Lee was 1,71m .. zegt niks
Bruce Lee was een meester in de gevechtsport, supersnel en goeie fysiek.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Bruce Lee was 1,71m .. zegt niks
okquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wickedmen zoek je nog een stageplaats gedurende je ban? Er is een opening op mijn fashionblog. Had deze plaats eigenlijk vrijgehouden voor BlauweTijger, maar die schijnt zich ineens een beetje te gedragen.
Ja, ik vroeg me al af of je het zelf al had gezien omdat je wel wat mee krijgt natuurlijk of dat iemand een TR ofzo had gedaan. Dat kon ik mij niet voorstellen namelijk.quote:
Kgggggg hahahahahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Matig van je dit LS. Dacht dat jij wel wat slimmer dan dit zou zijn.
Hij zegt van ik sla je zo neer, ik zeg alleen dat hij dit niet moet typen vanachter zijn toestenbordje en schermpje als hij het persoonlijk wilt maken en dat ik mijn adres wil geven. Dat hij niet komt is 99,9% zeker.
Ook wel een beetje triest he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wickedmen zoek je nog een stageplaats gedurende je ban? Er is een opening op mijn fashionblog. Had deze plaats eigenlijk vrijgehouden voor BlauweTijger, maar die schijnt zich ineens een beetje te gedragen.
Dat is net zo treurig inderdaad. Zitten jullie lekker saampjes op het dieptepunt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Matig van je dit LS. Dacht dat jij wel wat slimmer dan dit zou zijn.
Hij zegt van ik sla je zo neer, ik zeg alleen dat hij dit niet moet typen vanachter zijn toestenbordje en schermpje als hij het persoonlijk wilt maken en dat ik mijn adres wil geven. Dat hij niet komt is 99,9% zeker.
okquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is net zo treurig inderdaad. Zitten jullie lekker saampjes op het dieptepunt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai chlo veer dwc mur grid tyden
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai chlo veer dwc mur grid tyden
Enkel een teken van groot vertrouwen. Dat ik wel je capaciteiten zie, maar dat deze er nog niet uitkomen en ik je daar bij helpen wilde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook wel een beetje triest he?
Dan nog raar dat je iemand zo snel ditched terwijl dat de beste kandidaat is voor je wekelijkse columns over opgerolde broekspijpen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkel een teken van groot vertrouwen. Dat ik wel je capaciteiten zie, maar dat deze er nog niet uitkomen en ik je daar bij helpen wilde.
Oh in dat gevalquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkel een teken van groot vertrouwen. Dat ik wel je capaciteiten zie, maar dat deze er nog niet uitkomen en ik je daar bij helpen wilde.
Had inderdaad beter kunnen gaan over drie-kwartsbroeken met witte spillebeentjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog raar dat je iemand zo snel ditched terwijl dat de beste kandidaat is voor je wekelijkse columns over opgerolde broekspijpen.
Of een compliment dat ik die stage niet meer nodig acht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog raar dat je iemand zo snel ditched terwijl dat de beste kandidaat is voor je wekelijkse columns over opgerolde broekspijpen.
Draag je die vaak?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had inderdaad beter kunnen gaan over drie-kwartsbroeken met witte spillebeentjes.
Voor jezelf? omdat je het alleen wel aan kan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of een compliment dat ik die stage niet meer nodig acht.
Leuk toch hoe die zich zo druk maaktquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is net zo treurig inderdaad. Zitten jullie lekker saampjes op het dieptepunt.
haha mad omdat ik een complimentje krijg ? :$ Snel !! Zeg iets over mij!! snelllquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor jezelf? omdat je het alleen wel aan kan?
Iedereen weet dat stagiaires in dienst nemen tijd kost.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor jezelf? omdat je het alleen wel aan kan?
Welke broeken raad je aan voor Zuid-Amerikaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of een compliment dat ik die stage niet meer nodig acht.
Rustig maarquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha mad omdat ik een complimentje krijg ? :$ Snel !! Zeg iets over mij!! snelll
In dienst nemen niet. Een en ander bijleren misschien wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen weet dat stagiaires in dienst nemen tijd kost.
HAHA OH SNAP!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had inderdaad beter kunnen gaan over drie-kwartsbroeken met witte spillebeentjes.
Van die afritsbare vuile Freek Vonk die ge daar zeit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke broeken raad je aan voor Zuid-Amerika
Pro tip: niet kopenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar inderdaad Nootjes, als ik mij niet vergis staat er ook een artikel over driekwartbroeken op mijn blog.
Link?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar inderdaad Nootjes, als ik mij niet vergis staat er ook een artikel over driekwartbroeken op mijn blog.
http://ludosfashionblog.w(...)een-driekwartsbroek/quote:
In het buitenland gelden andere regels.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://ludosfashionblog.w(...)een-driekwartsbroek/
Een driekwartsbroek
Die kun je beter ook maar in je kast laten hangen en ten stelligste ontkennen dat hij daar überhaupt hangt.
Pro tip: niet kopen
In het buitenland ben jij blijkbaar te druk bezig met jezelf te leren kennen om de omgeving en cultuur in je op te nemen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het buitenland gelden andere regels.
Aldus Jan de Visser in Thailandquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In het buitenland ben jij blijkbaar te druk bezig met jezelf te leren kennen om de omgeving en cultuur in je op te nemen.
Heb je mail ontvangen. Dank daarvoor. Danny is bezig dit account verified te maken net als bij twitter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:34 schreef remi1986 het volgende:
site doorgestuurd naar Erik de Vogel trouwens ivm gebruik van zijn foto
Jah mon.quote:
Ik pleit voor een unban.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jah mon.
Maar nu wickedmen weg is is het wel gelijk een stuk rustiger, dat is wel jammer.
Geen fissa zonder bitchesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jah mon.
Maar nu wickedmen weg is is het wel gelijk een stuk rustiger, dat is wel jammer.
Dacht ook ff dat ie een ban (door TT) kreeg maar is niet zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik pleit voor een unban.
...
Tot zover mijn argumentatie.
'quote:
wat was de TT voor yvonne hier kwam?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ook ff dat ie een ban (door TT) kreeg maar is niet zo.
2nutz is een homoquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was de TT voor yvonne hier kwam?
Neen.quote:
Gast, je bent echt een wijf he. Doen alsof ik er niet ben en net ook nog dissen op mode, dayummm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Das waar, alleen dan moet het veilig gedaan worden anders krijg je 9 maanden later ongelukjes en gaan ze later op FOK! zitten stoer te doen.quote:
Ja, ik ben het wijf in dezen. Jij niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gast, je bent echt een wijf he. Doen alsof ik er niet ben en net ook nog dissen op mode, dayummm.
[..]
Das waar, alleen dan moet het veilig gedaan worden anders krijg je 9 maanden later ongelukjes en gaan ze later op FOK! zitten stoer te doen.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wijf in dezen. Jij niet.
quote:Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ah een echte alpha man van de gym
Bredebroeder heten maar niet durven te zoenen![]()
Ja wtfquote:
Zie dWc met zijn rode Ralph Lauren.quote:
Patrick Kicken, derhalve niet grappig.quote:
De heren daarentegen komen wel high class sophisticated over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Het zou je dochter maar zijn zeg... snap dat stenigen wel een beetje.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
De heren daarentegen komen wel high class sophisticated over.
Ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie dWc met zijn rode Ralph Lauren.
dbz?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Robophatt het volgende:
Wauw lijkt DBZ wel hier met al dat eindloze gejammer zonder dat er iemand wordt afgemaakten als dat al gebeurt komen ze ook nog altijd terug ook.
dragonball zquote:
wil jou wel spiritbombenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Robophatt het volgende:
Wauw lijkt DBZ wel hier met al dat eindloze gejammer zonder dat er iemand wordt afgemaakten als dat al gebeurt komen ze ook nog altijd terug ook.
Is je zusje door een neger/mocro geneukt of wat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Modus het volgende:
Er is echt helemaal niemand die denkt 'bwaahahaa een neger*![]()
oh maar wacht deze draagt RL of een LV nektasje, ohja, nee dan is het er 1 op stand met fatsoenlijke normen en waarden'.
*of Marokkaan
en dan zeg je dat ik van de PVV ben .. flikker op man idiootquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Modus het volgende:
Er is echt helemaal niemand die denkt 'bwaahahaa een neger*![]()
oh maar wacht deze draagt RL of een LV nektasje, ohja, nee dan is het er 1 op stand met fatsoenlijke normen en waarden'.
*of Marokkaan
Ja joh ik wacht wel weer.quote:
Haha mad. Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is je zusje door een neger/mocro geneukt of wat?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik van de PVV ben .. flikker op man idioot
Heb je wel een zusje?quote:
ja dat is het enige wat je kan zeggen of niet als je kritiek krijgt? Gisteren of eergisteren ook al met BTquote:
Oké meneer de kassenbouwer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is het enige wat je kan zeggen of niet als je kritiek krijgt? Gisteren of eergisteren ook al met BT
idioot
Maar de laatste keer dat hij zelf een chick voor zichzelf had was Boggle nog op tv.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is het enige wat je kan zeggen of niet als je kritiek krijgt? Gisteren of eergisteren ook al met BT
idioot
ja ik mis de tijd van de gulden ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar de laatste keer dat hij zelf een chick voor zichzelf had was Boggle nog op tv.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ik mis de tijd van de gulden ook
Gvdquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ik mis de tijd van de gulden ook
Thailand?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:11 schreef Salatrel het volgende:
een bootje boeken valt nog niet mee als de ene helft van de site wel door google translate heen gehaald is en de andere helft niet
#kriostylequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hey Robo, waar was je al die tijd? Ik heb je gemist.
Gardameer?quote:
quote:
Echt hč, daar hadden er wel een aantal graag op zijn fluitje geblazen.quote:
EWA HOE IS HET MET JANINE? EN WERKT DIE SCHOONMAAKSTER NOG STEEDS VOOR JE.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt hč, daar hadden er wel een aantal graag op zijn fluitje geblazen.
Hoer een eind op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
[..]
EWA HOE IS HET MET JANINE? EN WERKT DIE SCHOONMAAKSTER NOG STEEDS VOOR JE.
Wanneer daten in de rozenboom ofzo
Xx
Ps je dochter Nina is lekker
Ben je chagerijnig door die afpersings praktijken? Had je niet met zo een dubieus bedrijf in zee moeten gaanquote:
Echt hč.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wow.quote:
http://nedhardy.com/2013/(...)hout-makeup-20-pics/ (en dat is nog afgezien van copious amounts of photoshop in je pic)quote:
Of je gaat wegquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:37 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
Ok dit is hoe we het doen:
- ik draai me om
- tel tot 10
- en wie niet weg is
- word GESHOETOED!!
- BREEEEEEH
je loopt achterquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef krioro het volgende:
http://nedhardy.com/2013/(...)hout-makeup-20-pics/ (en dat is nog afgezien van copious amounts of photoshop in je pic)
Moet me inhouden om geen Murdera te postenquote:
nu doe je het toch jij boefjequote:Op dinsdag 18 november 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
LIF / De menselijke vogelbekdier (lichaamsmodificatie)
[..]
Moet me inhouden om geen Murdera te posten.
'Die aziaten'. Jij niet, vriend.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou bij alle 4 toch wel even de potloodtest doen snapjum.
Op jou aan het wachten op die plek waar we hadden afgesproken maar je kwam nooit opdagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hey Robo, waar was je al die tijd? Ik heb je gemist.
altijd wel vermakelijk. Maar was toch al bekend dat dat gewoon een mockumentary was? Fake docu ter vermaak.quote:
Don't know. Dit is de eerste officiële.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
altijd wel vermakelijk. Maar was toch al bekend dat dat gewoon een mockumentary was? Fake docu ter vermaak.
jij bent echt overspelige slettesletquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op jou aan het wachten op die plek waar we hadden afgesproken maar je kwam nooit opdagen
Wow zomaar ineens dezequote:Op dinsdag 18 november 2014 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij bent echt overspelige sletteslet
Ff kijken binnenkort.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Don't know. Dit is de eerste officiële.
Best wel scaryFootage van vage shit enzo.
Ik las dit met grover's stemquote:
Same tho.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Ikzelf ben gefascineerd door alles wat er in het heelal te vinden is. Zou je misschien niet zeggen maar ik weet srs best wel veel van astronomie/sterrenkunde. Die shit is zo interessant he.
Zo niceOver 4.5 miljard jaar ontploft de zon (nu ook 4.55 miljard jaar oud) en is de mensheid sowieso uitgeroeid. Hele zonnestelsel zal dan out gaan met een bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
ja wat nou. Beetje lief tegen me doen maar dan ondertussen met Ludo wiepen. Fok jouquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan niet wachten om met mijn raketje naar Gliese 581 c te gaan en er een gezin te stichten
''Op deze planeet zou leven mogelijk kunnen zijn.''kan niet wachten tot je daar bent iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ja dat komt door die agressieve reacties van jou altijd meteenquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja wat nou. Beetje lief tegen me doen maar dan ondertussen met Ludo wiepen. Fok jou
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je daar bent idd
Wist je dat er ook een planeet is voor negers? Die heet de VY Canis Majoris. De grootste ster die tot nu toe ontdekt is. Die planeet heeft een zonnelichtkracht van 270.000 L☉. Fried chick my nigger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je daar bent idd
je bent zelf agressief kapitein coņoquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat komt door die agressieve reacties van jou altijd meteen
waneer gaat t OV daarheenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wist je dat er ook een planeet is voor negers? Die heet de VY Canis Majoris. De grootste ster die tot nu toe ontdekt is. Die planeet heeft een zonnelichtkracht van 270.000 L☉. Fried chick my nigger.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent zelf agressief kapitein coņo
mensen die reizen op saldoquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Overigens maar 3840 lichtjaren verwijderd van ons. Over 1 lichtjaar doen we 27.000 jaar met onze huidige techniek dus ik zou je OV chipkaart alvast maar op gaan laden kkniggur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |