Enkel een teken van groot vertrouwen. Dat ik wel je capaciteiten zie, maar dat deze er nog niet uitkomen en ik je daar bij helpen wilde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook wel een beetje triest he?
Dan nog raar dat je iemand zo snel ditched terwijl dat de beste kandidaat is voor je wekelijkse columns over opgerolde broekspijpen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkel een teken van groot vertrouwen. Dat ik wel je capaciteiten zie, maar dat deze er nog niet uitkomen en ik je daar bij helpen wilde.
Oh in dat gevalquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkel een teken van groot vertrouwen. Dat ik wel je capaciteiten zie, maar dat deze er nog niet uitkomen en ik je daar bij helpen wilde.
Had inderdaad beter kunnen gaan over drie-kwartsbroeken met witte spillebeentjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog raar dat je iemand zo snel ditched terwijl dat de beste kandidaat is voor je wekelijkse columns over opgerolde broekspijpen.
Of een compliment dat ik die stage niet meer nodig acht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog raar dat je iemand zo snel ditched terwijl dat de beste kandidaat is voor je wekelijkse columns over opgerolde broekspijpen.
Draag je die vaak?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had inderdaad beter kunnen gaan over drie-kwartsbroeken met witte spillebeentjes.
Voor jezelf? omdat je het alleen wel aan kan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of een compliment dat ik die stage niet meer nodig acht.
Leuk toch hoe die zich zo druk maaktquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is net zo treurig inderdaad. Zitten jullie lekker saampjes op het dieptepunt.
haha mad omdat ik een complimentje krijg ? :$ Snel !! Zeg iets over mij!! snelllquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor jezelf? omdat je het alleen wel aan kan?
Iedereen weet dat stagiaires in dienst nemen tijd kost.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor jezelf? omdat je het alleen wel aan kan?
Welke broeken raad je aan voor Zuid-Amerikaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of een compliment dat ik die stage niet meer nodig acht.
Rustig maarquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha mad omdat ik een complimentje krijg ? :$ Snel !! Zeg iets over mij!! snelll
In dienst nemen niet. Een en ander bijleren misschien wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen weet dat stagiaires in dienst nemen tijd kost.
HAHA OH SNAP!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had inderdaad beter kunnen gaan over drie-kwartsbroeken met witte spillebeentjes.
Van die afritsbare vuile Freek Vonk die ge daar zeit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke broeken raad je aan voor Zuid-Amerika
Pro tip: niet kopenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar inderdaad Nootjes, als ik mij niet vergis staat er ook een artikel over driekwartbroeken op mijn blog.
Link?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
Maar inderdaad Nootjes, als ik mij niet vergis staat er ook een artikel over driekwartbroeken op mijn blog.
http://ludosfashionblog.w(...)een-driekwartsbroek/quote:
In het buitenland gelden andere regels.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://ludosfashionblog.w(...)een-driekwartsbroek/
Een driekwartsbroek
Die kun je beter ook maar in je kast laten hangen en ten stelligste ontkennen dat hij daar überhaupt hangt.
Pro tip: niet kopen
In het buitenland ben jij blijkbaar te druk bezig met jezelf te leren kennen om de omgeving en cultuur in je op te nemen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het buitenland gelden andere regels.
Aldus Jan de Visser in Thailandquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In het buitenland ben jij blijkbaar te druk bezig met jezelf te leren kennen om de omgeving en cultuur in je op te nemen.
Heb je mail ontvangen. Dank daarvoor. Danny is bezig dit account verified te maken net als bij twitter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:34 schreef remi1986 het volgende:
site doorgestuurd naar Erik de Vogel trouwens ivm gebruik van zijn foto
Jah mon.quote:
Ik pleit voor een unban.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jah mon.
Maar nu wickedmen weg is is het wel gelijk een stuk rustiger, dat is wel jammer.
Geen fissa zonder bitchesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jah mon.
Maar nu wickedmen weg is is het wel gelijk een stuk rustiger, dat is wel jammer.
Dacht ook ff dat ie een ban (door TT) kreeg maar is niet zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik pleit voor een unban.
...
Tot zover mijn argumentatie.
'quote:
wat was de TT voor yvonne hier kwam?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ook ff dat ie een ban (door TT) kreeg maar is niet zo.
2nutz is een homoquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was de TT voor yvonne hier kwam?
Neen.quote:
Gast, je bent echt een wijf he. Doen alsof ik er niet ben en net ook nog dissen op mode, dayummm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Das waar, alleen dan moet het veilig gedaan worden anders krijg je 9 maanden later ongelukjes en gaan ze later op FOK! zitten stoer te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |