Niemand fysiek geslagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.
Er wordt heus niemand fysiek geslagen en een beetje focken is waar deze site deels voor staat toen ik hier kwam.
Mensen nemen zichzelf ook te serieus hier.
Laat ik het zo zeggen de sfeer wordt er leuker op.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is een uit de hand gelopen pick up artiest. Maar dan zonder succes
hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Verveel me echt de pleuris.
Hahahaha, maak hier een reeks van, Domme shit die mensen zeggen in KLB SC.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit hequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niemand fysiek geslagen
Laat me je niet 1 shmet geven die je met terugwerkende kracht voelt tot de tijd dat je nog in de buidel zat.
Dé lijst in plaatjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha, maak hier een reeks van, Domme shit die mensen zeggen in KLB SC.
quote:
En we hebben het dieptepunt bereikt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.
Als je het persoonlijk wilt oppakken best maar niet tough internethero spelen.
Uhhhh nee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En we hebben het dieptepunt bereikt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
Laat me je niet 1 shmet geven die je met terugwerkende kracht voelt tot de tijd dat je nog in de buidel zat.
Haha wat wil jij doen met je 1.65mquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.
Hhahahhaha. Ga zitten jongen. Je weet niet wat je zegtquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knulquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan er altijd wel om lachen ja, stereo-types die zichzelf bewijzen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knul
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed ik ben weg hier. Che_ je hebt mij niet verbaast.
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Doe ik ook niet. Ik moet alleen iets anders doen en als ik hier iets blijf zeggen loop ik tegen een ban aan. Wordt niemand gelukkiger op behalve de kleine jongens die een admin er bij moeten halen omdat het hun te veel wordt.quote:
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.
Er wordt heus niemand fysiek geslagen en een beetje focken is waar deze site deels voor staat toen ik hier kwam.
Mensen nemen zichzelf ook te serieus hier.
Laat ik het zo zeggen de sfeer wordt er leuker op.
Kon dat nog?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geloof me je gaat niks zeggen als je me ziet. Dus ga maar verder met je pua boekjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Een beetje leven in de brouwerij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knul
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geloof me je gaat niks zeggen als je me ziet. Dus ga maar verder met je pua boekjes
ja, dat is sfeermuziek voor mijquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, totdat jij met je Karel Laaggeluid en Mentale Theo-lawaai komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moment wanneer er om adressen gevraagd wordt is overduidelijk rock bottom. Ongeacht eerdere stupiditeiten er uit wiens toetsenbord dan ook gekomen zijn.quote:
Hahahaha dat ook nog. Ik geef sws geen platte hand aan <1.80mquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha wat wil jij doen met je 1.65m
Matig van je dit LS. Dacht dat jij wel wat slimmer dan dit zou zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het moment wanneer er om adressen gevraagd wordt is overduidelijk rock bottom. Ongeacht eerdere stupiditeiten er uit wiens toetsenbord dan ook gekomen zijn.
Bruce Lee was 1,71m .. zegt niksquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha dat ook nog. Ik geef sws geen platte hand aan <1.80m
Ik ben alom aanwezigquote:
Bruce Wie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Bruce Lee was 1,71m .. zegt niks
Bruce Lee was een meester in de gevechtsport, supersnel en goeie fysiek.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Bruce Lee was 1,71m .. zegt niks
okquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wickedmen zoek je nog een stageplaats gedurende je ban? Er is een opening op mijn fashionblog. Had deze plaats eigenlijk vrijgehouden voor BlauweTijger, maar die schijnt zich ineens een beetje te gedragen.
Ja, ik vroeg me al af of je het zelf al had gezien omdat je wel wat mee krijgt natuurlijk of dat iemand een TR ofzo had gedaan. Dat kon ik mij niet voorstellen namelijk.quote:
Kgggggg hahahahahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Matig van je dit LS. Dacht dat jij wel wat slimmer dan dit zou zijn.
Hij zegt van ik sla je zo neer, ik zeg alleen dat hij dit niet moet typen vanachter zijn toestenbordje en schermpje als hij het persoonlijk wilt maken en dat ik mijn adres wil geven. Dat hij niet komt is 99,9% zeker.
Ook wel een beetje triest he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wickedmen zoek je nog een stageplaats gedurende je ban? Er is een opening op mijn fashionblog. Had deze plaats eigenlijk vrijgehouden voor BlauweTijger, maar die schijnt zich ineens een beetje te gedragen.
Dat is net zo treurig inderdaad. Zitten jullie lekker saampjes op het dieptepunt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Matig van je dit LS. Dacht dat jij wel wat slimmer dan dit zou zijn.
Hij zegt van ik sla je zo neer, ik zeg alleen dat hij dit niet moet typen vanachter zijn toestenbordje en schermpje als hij het persoonlijk wilt maken en dat ik mijn adres wil geven. Dat hij niet komt is 99,9% zeker.
okquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is net zo treurig inderdaad. Zitten jullie lekker saampjes op het dieptepunt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai chlo veer dwc mur grid tyden
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai chlo veer dwc mur grid tyden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |