Jeugd journaal dan ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha echt hevan die woorden gebruiken die die eens gehoord heeft in het journaal
Dit is geen rellen meer, dit is tsja, hoe zal ik net noemen, dit is pantoffeldiertje-niveau.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een beetje rellen in de KLB SC mag best toch? Wel jammer dat er hier bepaalde dingen geroepen worden over mij, ik geen fuck geef en als ik wat zeg de admins erbij gehaald worden, toch best triest van die mensen.
Ik zal ophouden.
Nee. Wel vindt hij dat anderen een ban moeten hebben of je komt hem weer tegen met één van zijn vele kloons....quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef yvonne het volgende:
Is er eik 1 topic te vinden waar wickedman niet zit te trollen?
Hij is een uit de hand gelopen pick up artiest. Maar dan zonder succesquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef yvonne het volgende:
Is er eik 1 topic te vinden waar wickedman niet zit te trollen?
quote:
Kijk em bang zijn voor banquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een beetje rellen in de KLB SC mag best toch? Wel jammer dat er hier bepaalde dingen geroepen worden over mij, ik geen fuck geef en als ik wat zeg de admins erbij gehaald worden, toch best triest van die mensen.
Ik zal ophouden.
Gauw nu alles fout typen zodat het nep lijkt hihihii!! ;Dquote:
Haha echt he, eerst hardcore doen, nu poeslief.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kijk em bang zijn voor ban
Ahhh koechie koechie koechie
maar hij geeft geen fuck hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha echt he, eerst hardcore doen, nu poeslief.
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is geen rellen meer, dit is tsja, hoe zal ik net noemen, dit is pantoffeldiertje-niveau.
Hihihih xd ya. :p ;d ;squote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gauw nu alles fout typen zodat het nep lijkt hihihii!! ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |