Nee maar is waar toch jij bent een dikke vette papzak en 2NutZ is een onzekere kneus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " LOL FOK VRIENDEN WHEHHH NERDJE "
Nu nietquote:
Flikker nou eens op met je gekut in iedere sc.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee maar is waar toch jij bent een dikke vette papzak en 2NutZ is een onzekere kneus?
Of mis ik hier iets?
Wow spot on, hoe kom je aan al deze wijsheid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee maar is waar toch jij bent een dikke vette papzak en 2NutZ is een onzekere kneus?
Of mis ik hier iets?
Niet weten dat ik meerdere persoonlijkheden heb.quote:
Je moet wickedmens neus niet in andermans zaken steken, hoe lastig dat ook is.quote:
quote:
surrereert?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet weten dat ik meerdere persoonlijkheden heb.
Tenzij je surrereert dat ik meerdere personen heb.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet wickedmens neus niet in andermans zaken steken, hoe lastig dat ook is.
Marokkanen schamen zich nog voor hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef Eyip het volgende:
TS opent een topic zonder een half A4![]()
Mja, je blijft een kutmarokkaantje natuurlijk. Is de opmerking van hem over je moeder al voorbij gekomen?
Hahahahaha shitquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Marokkanen schamen zich nog voor hem
Een beetje rellen in de KLB SC mag best toch? Wel jammer dat er hier bepaalde dingen geroepen worden over mij, ik geen fuck geef en als ik wat zeg de admins erbij gehaald worden, toch best triest van die mensen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je gekut in iedere sc.
Moet constant denken aan iemand die dan gaat schelden bij het UWV omdat hij meer uitkering wil.quote:
Het erge is, hij trolt niet... dat is hoe hij is... en hij is overtuigd van zijn eigen kunnen en doen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef yvonne het volgende:
Is er eik 1 topic te vinden waar wickedman niet zit te trollen?
Hahaha echt hequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet constant denken aan iemand die dan gaat schelden bij het UWV omdat hij meer uitkering wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |