Gelukkig nietquote:
Ik kom met randstadrail :Squote:
Pleonasme.quote:
Klinkt goed! Galapagos om zelfde reden ook niet gedaan. Achteraf wel jammer ergens, maar goed het is onmogelijk alles te zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:41 schreef Mortaxx het volgende: [..] Argentinië chili peru De rest is voor volgend jaar :p wilde galapagos eigenlijk ook erbij doen maar dat is toch wat duur. Ook qua tijd
Ik kan vanaf hier de metro en de RR zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die stopt srs 150meter van mijn huis.
Homo maagdjequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef wickedmen het volgende:
Ik vind Gridlok wel lief en schattig, hoe hij telkens tegen mijn beentjes probeert aan te schoppen.
Of zn moeder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja heeft je zus ook van die grote?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef LudoSanders het volgende:
Kan wickedmen mooi je blauwe kleurtje overnemen.
Gezichtsuitdrukking en lichaamshouding.quote:
Je kan altijd nog bij het circus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook machinist worden, maar ik ben te klein.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook machinist worden, maar ik ben te klein.
Ik wilde vroeger altijd zo'n cockpit en dan Flight Simulator spelen. Net als die piloot van Malasian Airlines.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vroeger op school zeiden ze dat ik nooit mijn geld zou verdienen met uit het raam kijken
Vraag je moeder maar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef Che_ het volgende:
Is die ziekte van wickedmen overdraagbaar als je z'n posts leest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |