Niemand fysiek geslagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.
Er wordt heus niemand fysiek geslagen en een beetje focken is waar deze site deels voor staat toen ik hier kwam.
Mensen nemen zichzelf ook te serieus hier.
Laat ik het zo zeggen de sfeer wordt er leuker op.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is een uit de hand gelopen pick up artiest. Maar dan zonder succes
hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Verveel me echt de pleuris.
Hahahaha, maak hier een reeks van, Domme shit die mensen zeggen in KLB SC.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit hequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niemand fysiek geslagen
Laat me je niet 1 shmet geven die je met terugwerkende kracht voelt tot de tijd dat je nog in de buidel zat.
Dé lijst in plaatjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha, maak hier een reeks van, Domme shit die mensen zeggen in KLB SC.
quote:
En we hebben het dieptepunt bereikt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.
Als je het persoonlijk wilt oppakken best maar niet tough internethero spelen.
Uhhhh nee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En we hebben het dieptepunt bereikt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
Laat me je niet 1 shmet geven die je met terugwerkende kracht voelt tot de tijd dat je nog in de buidel zat.
Haha wat wil jij doen met je 1.65mquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Luister maat, als je grote woorden hebt via het internet. Dm ik je nu mijn adres en ga je nog komen ook.
Hhahahhaha. Ga zitten jongen. Je weet niet wat je zegtquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knulquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan er altijd wel om lachen ja, stereo-types die zichzelf bewijzen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar de sfeer word er toch zo veel leuker op met die knul
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed ik ben weg hier. Che_ je hebt mij niet verbaast.
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed ik ben weg hier. Che_ je hebt mij niet verbaast.
Doe ik ook niet. Ik moet alleen iets anders doen en als ik hier iets blijf zeggen loop ik tegen een ban aan. Wordt niemand gelukkiger op behalve de kleine jongens die een admin er bij moeten halen omdat het hun te veel wordt.quote:
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kut, hoe ga ik aan jou uitleggen dat het erg leuk is hoe mensen happen en onderuit te halen zijn en dat vele mensen ervan kunnen genieten.
Er wordt heus niemand fysiek geslagen en een beetje focken is waar deze site deels voor staat toen ik hier kwam.
Mensen nemen zichzelf ook te serieus hier.
Laat ik het zo zeggen de sfeer wordt er leuker op.
Kon dat nog?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |