Ja, ik ben het wijf in dezen. Jij niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gast, je bent echt een wijf he. Doen alsof ik er niet ben en net ook nog dissen op mode, dayummm.
[..]
Das waar, alleen dan moet het veilig gedaan worden anders krijg je 9 maanden later ongelukjes en gaan ze later op FOK! zitten stoer te doen.
kquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wijf in dezen. Jij niet.
quote:Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ah een echte alpha man van de gym
Bredebroeder heten maar niet durven te zoenen![]()
Ja wtfquote:
Zie dWc met zijn rode Ralph Lauren.quote:
Patrick Kicken, derhalve niet grappig.quote:
De heren daarentegen komen wel high class sophisticated over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Het zou je dochter maar zijn zeg... snap dat stenigen wel een beetje.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
De heren daarentegen komen wel high class sophisticated over.
Ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie dWc met zijn rode Ralph Lauren.
dbz?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Robophatt het volgende:
Wauw lijkt DBZ wel hier met al dat eindloze gejammer zonder dat er iemand wordt afgemaakten als dat al gebeurt komen ze ook nog altijd terug ook.
dragonball zquote:
wil jou wel spiritbombenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Robophatt het volgende:
Wauw lijkt DBZ wel hier met al dat eindloze gejammer zonder dat er iemand wordt afgemaakten als dat al gebeurt komen ze ook nog altijd terug ook.
Is je zusje door een neger/mocro geneukt of wat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Modus het volgende:
Er is echt helemaal niemand die denkt 'bwaahahaa een neger*![]()
oh maar wacht deze draagt RL of een LV nektasje, ohja, nee dan is het er 1 op stand met fatsoenlijke normen en waarden'.
*of Marokkaan
en dan zeg je dat ik van de PVV ben .. flikker op man idiootquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef Modus het volgende:
Er is echt helemaal niemand die denkt 'bwaahahaa een neger*![]()
oh maar wacht deze draagt RL of een LV nektasje, ohja, nee dan is het er 1 op stand met fatsoenlijke normen en waarden'.
*of Marokkaan
Ja joh ik wacht wel weer.quote:
Haha mad. Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is je zusje door een neger/mocro geneukt of wat?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik van de PVV ben .. flikker op man idioot
Heb je wel een zusje?quote:
ja dat is het enige wat je kan zeggen of niet als je kritiek krijgt? Gisteren of eergisteren ook al met BTquote:
Oké meneer de kassenbouwer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is het enige wat je kan zeggen of niet als je kritiek krijgt? Gisteren of eergisteren ook al met BT
idioot
Maar de laatste keer dat hij zelf een chick voor zichzelf had was Boggle nog op tv.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is het enige wat je kan zeggen of niet als je kritiek krijgt? Gisteren of eergisteren ook al met BT
idioot
ja ik mis de tijd van de gulden ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar de laatste keer dat hij zelf een chick voor zichzelf had was Boggle nog op tv.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ik mis de tijd van de gulden ook
Gvdquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ik mis de tijd van de gulden ook
Thailand?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:11 schreef Salatrel het volgende:
een bootje boeken valt nog niet mee als de ene helft van de site wel door google translate heen gehaald is en de andere helft niet
#kriostylequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hey Robo, waar was je al die tijd? Ik heb je gemist.
Gardameer?quote:
quote:
Echt hè, daar hadden er wel een aantal graag op zijn fluitje geblazen.quote:
EWA HOE IS HET MET JANINE? EN WERKT DIE SCHOONMAAKSTER NOG STEEDS VOOR JE.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt hè, daar hadden er wel een aantal graag op zijn fluitje geblazen.
Hoer een eind op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
[..]
EWA HOE IS HET MET JANINE? EN WERKT DIE SCHOONMAAKSTER NOG STEEDS VOOR JE.
Wanneer daten in de rozenboom ofzo
Xx
Ps je dochter Nina is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |