Ben je chagerijnig door die afpersings praktijken? Had je niet met zo een dubieus bedrijf in zee moeten gaanquote:
Echt hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt hè, daar hadden er wel een aantal graag op zijn fluitje geblazen.
Wow.quote:
http://nedhardy.com/2013/(...)hout-makeup-20-pics/ (en dat is nog afgezien van copious amounts of photoshop in je pic)quote:
Of je gaat wegquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:37 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
Ok dit is hoe we het doen:
- ik draai me om
- tel tot 10
- en wie niet weg is
- word GESHOETOED!!
- BREEEEEEH
je loopt achterquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt hè, daar hadden er wel een aantal graag op zijn fluitje geblazen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef krioro het volgende:
http://nedhardy.com/2013/(...)hout-makeup-20-pics/ (en dat is nog afgezien van copious amounts of photoshop in je pic)
Moet me inhouden om geen Murdera te postenquote:
nu doe je het toch jij boefjequote:Op dinsdag 18 november 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
LIF / De menselijke vogelbekdier (lichaamsmodificatie)
[..]
Moet me inhouden om geen Murdera te posten.
'Die aziaten'. Jij niet, vriend.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou bij alle 4 toch wel even de potloodtest doen snapjum.
Op jou aan het wachten op die plek waar we hadden afgesproken maar je kwam nooit opdagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hey Robo, waar was je al die tijd? Ik heb je gemist.
altijd wel vermakelijk. Maar was toch al bekend dat dat gewoon een mockumentary was? Fake docu ter vermaak.quote:
Don't know. Dit is de eerste officiële.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
altijd wel vermakelijk. Maar was toch al bekend dat dat gewoon een mockumentary was? Fake docu ter vermaak.
jij bent echt overspelige slettesletquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op jou aan het wachten op die plek waar we hadden afgesproken maar je kwam nooit opdagen
Wow zomaar ineens dezequote:Op dinsdag 18 november 2014 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij bent echt overspelige sletteslet
Ff kijken binnenkort.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Don't know. Dit is de eerste officiële.
Best wel scaryFootage van vage shit enzo.
Ik las dit met grover's stemquote:
Same tho.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Ikzelf ben gefascineerd door alles wat er in het heelal te vinden is. Zou je misschien niet zeggen maar ik weet srs best wel veel van astronomie/sterrenkunde. Die shit is zo interessant he.
Zo niceOver 4.5 miljard jaar ontploft de zon (nu ook 4.55 miljard jaar oud) en is de mensheid sowieso uitgeroeid. Hele zonnestelsel zal dan out gaan met een bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
ja wat nou. Beetje lief tegen me doen maar dan ondertussen met Ludo wiepen. Fok jouquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan niet wachten om met mijn raketje naar Gliese 581 c te gaan en er een gezin te stichten
''Op deze planeet zou leven mogelijk kunnen zijn.''kan niet wachten tot je daar bent iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ja dat komt door die agressieve reacties van jou altijd meteenquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja wat nou. Beetje lief tegen me doen maar dan ondertussen met Ludo wiepen. Fok jou
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je daar bent idd
Wist je dat er ook een planeet is voor negers? Die heet de VY Canis Majoris. De grootste ster die tot nu toe ontdekt is. Die planeet heeft een zonnelichtkracht van 270.000 L☉. Fried chick my nigger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je daar bent idd
je bent zelf agressief kapitein coñoquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat komt door die agressieve reacties van jou altijd meteen
waneer gaat t OV daarheenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wist je dat er ook een planeet is voor negers? Die heet de VY Canis Majoris. De grootste ster die tot nu toe ontdekt is. Die planeet heeft een zonnelichtkracht van 270.000 L☉. Fried chick my nigger.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent zelf agressief kapitein coño
mensen die reizen op saldoquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Overigens maar 3840 lichtjaren verwijderd van ons. Over 1 lichtjaar doen we 27.000 jaar met onze huidige techniek dus ik zou je OV chipkaart alvast maar op gaan laden kkniggur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |