bronquote:Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.
Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".
Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.
In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
Ja, ook zoietsquote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Twiitch het volgende:
Terroristen mogen zo terug maar een datingsadviseur (wel een creep hoor) niet.
Dat uit zijn methodes blijkt dat hij net zo veel respect voor vrouwen heeft als de meest conservatieve ayatollahs uit Iran is wat hem zo'n controversieel figuur maakt.quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk waarom zijn methodes zo tegen de borst(en) stuiten in de OP, wat is het dat hem zo´n controversiele alpha male maakt?
Er is heeft veel over deze gast te vinden.quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk waarom zijn methodes zo tegen de borst(en) stuiten in de OP, wat is het dat hem zo´n controversiele alpha male maakt?
quote:FIVE EXTREME PICK-UP TIPS FROM JULIEN BLANC
1. Yelling 'Pikachu!' and placing their heads on his crotch
'At least in Tokyo, if you're a white male, you can do what you want,' Blanc says, in a seminar recorded on video.
'I'm just romping through the streets, just grabbing girls heads, just like, "head, on d***", "head, on d***", yelling "Pikachu!" with a Pikachu shirt.'
2. 'Deadly' jokes
A blog post on Blanc's 'Real Social Dynamics Nation' website appears to suggest using cruel jokes as a way of picking up women.
The post is titled '"My Girlfriend Passed Away" - The Twisted Humor That Inevitably Knifes Through To Her Panties.
Explanatory YouTube videos placed in the article have been taken down.
A Tinder exchange also published on Blanc's website shows a person, who is chatting up a woman on the dating app, suggesting that the person's father had died.
'I just buried my father today.. Who would lie about something like that,' the person writes.
3. The 'choke opener'
Blanc is pictured choking women and hushing them in multiple Instagram posts. In one caption, written on October 10, he dubs this his 'choke opener', a means of starting a seductive conversation with women.
4. Use 'pull talk'
In a video on the RSD Nation website, Blanc encourages his fans to use 'pull talk' - or, 'spewing bulls***' - while physically leading women to the 'sex location'.
'Your words? Spewing bulls***,' he explains. '(They are) wizard stories, pull talk!'
'It's very light hearted, it's very fun, it's kind of like: "Oh yeah so when this, oh yeah and what about this.
'Just any f***ing thing you want to say and again, your actions are making it happen. '
'Your actions are taking the responsibility off of her, they're leading, it's not permission seeking, and that is how you move closer to the sex location'.
5. 'Deconstruct her self-esteem'
Another blog post provides tips about how to 'manipulate' a woman's self esteem.
'Click on this video right now that (sic) reveals how to deconstruct any girl's self-esteem,' the post says. But the clip has since been removed from YouTube.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Het schijnt iig aardig wat issue's te hebben;
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Display weapons, abuse petsquote:
Vandaar natuurlijk de oproep om naar Tokyo af te reizenquote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Laureline het volgende:
Best seksistisch, door deze 'expert' de toegang tot het land te ontzeggen geef je eigenlijk toe dat de Britse vrouwen dus niet zelfstandig in staat zouden zijn zo'n figuur af te wijzen of keihard uit te lachen bij zijn 'versier'pogingen.
quote:'At least in Tokyo, if you're a white male, you can do what you want,' Blanc says, in a seminar recorded on video
quote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je bent gewoon een baas normaal als je het zonder zijn tactieken af kan.
Dat is gewoon een combinatie van geluk en aangeboren eigenschappen, niks baas aan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je bent gewoon een baas als je het zonder zijn tactieken af kan.
Dat is niet ongebruikelijk. Je hoeft niet super hot te zijn om veel dames te kunnen regelen. Het punt is alleen dat het nogal triest is om dames op deze manier te regelen en dat je er ook lang niet iedere dame mee kunt regelen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een gast die er normaal uitziet regelt even tig dames.
Het is triest dat iemand die geen strafbare handelingen uitgevoerd heeft geweerd wordt uit westerse landen. Mocht hij iets geflikt hebben dat niet door de beugel kan, dan volgt een juridisch proces, in een normale beschaving. Blijkbaar is hier geen sprake van.quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is niet ongebruikelijk. Je hoeft niet super hot te zijn om veel dames te kunnen regelen. Het punt is alleen dat het nogal triest is om dames op deze manier te regelen en dat je er ook lang niet iedere dame mee kunt regelen.
Waarom noem jij hem dan een baas?quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dat is gewoon een combinatie van geluk en aangeboren eigenschappen, niks baas aan.
Bizar dit.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er is heeft veel over deze gast te vinden.
'Tell her your girlfriend is dead, put your hands around her neck and de-construct her self-esteem': Sleazy dating coach's shocking tips for men who are desperate to pick up women
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zieke gast.
Zou dit een van zijn "studenten" zijn?quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
'Tell her your girlfriend is dead, put your hands around her neck and de-construct her self-esteem': Sleazy dating coach's shocking tips for men who are desperate to pick up women
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zieke gast.
quote:ZUTPHEN – Jaloezie was de grote beweegreden voor de 31-jarige Z.B. uit Zutphen om op 7 juni zijn vriendin volledig in elkaar te slaan. De vrouw liep daarbij een gebroken oogkas op en verloor een tand. De vader van zes kinderen bij drie vrouwen hoorde in de rechtszaal 12 weken cel voorwaardelijk tegen zich eisen met verplicht reclasseringstoezicht en een eventuele behandeling mochten de deskundigen dat nodig vinden. Daarnaast moet hij een werkstraf doen van 100 uur. De advocaat vond de eis aan de forse kant. Hij vindt de verwondingen wel erg, maar of ze nou gekwalificeerd kunnen worden als zwaar lichamelijk letsel betwijfelt hij.
Maar B. heeft nu naar eigen zeggen zijn leven gebeterd en wil haar terug. "Ik denk dat mogelijk is." B. moest zich dinsdag verantwoorden bij de rechtbank in zijn woonplaats en bekende daar dat hij fout zat. Hij werd al eerder veroordeeld voor huiselijk geweld, al was dat bij een andere vrouw en langer dan vijf jaar geleden. Maar toch, B. erkende zelf ook wel dat daar iets niet goed zit bij hem. De Zutphenaar wil dan ook werken aan zijn problemen. Uitspraak over twee weken.
Vrouwen vallen voor zijn alfa methode en beta's vinden dat niet leuk.quote:
Er is weinig "alfa" aan hem.quote:Op zondag 16 november 2014 18:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Vrouwen vallen voor zijn alfa methode en beta's vinden dat niet leuk.
Mijn moeder krijgt ook een allowance en kan dankzij mijn vader geen baan krijgen. Is ze nu mishandeld?quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zieke gast.
Je hoeft niet veroordeeld te worden. Heb je niet gelezen dat dit over vrouwen gaat?quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is triest dat iemand die geen strafbare handelingen uitgevoerd heeft geweerd wordt uit westerse landen. Mocht hij iets geflikt hebben dat niet door de beugel kan, dan volgt een juridisch proces, in een normale beschaving. Blijkbaar is hier geen sprake van.
Domineren en mensen verassen met situaties die ze niet verwachten doen we al sinds het eerste dorpje op aarde. Waarschijnlijk zelfs daarvoor al.quote:Op zondag 16 november 2014 18:19 schreef waxxx het volgende:
[..]
Hij is origineel en heeft er goed over nagedacht.
Elkaar vermoorden doen we ook al sinds het eerste dorpje op aarde, wat is je punt?quote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Domineren en mensen verassen met situaties die ze niet verwachten doen we al sinds het eerste dorpje op aarde. Waarschijnlijk zelfs daarvoor al.
Iedere keer verbaas ik me weer over het niveau van fok! Ik reageer op iemand die domineren en mensen verassen origineel noemt. Vervolgens komt helder licht Rurik ons weer eens verblijden met een stoere hak.quote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Rurik het volgende:
[..]
Elkaar vermoorden doen we ook al sinds het eerste dorpje op aarde, wat is je punt?
Ja dat heb ik gelezen, en dat doet niets af aan de argumentatie. Heb jij dat wel gelezen?quote:Op zondag 16 november 2014 18:14 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je hoeft niet veroordeeld te worden. Heb je niet gelezen dat dit over vrouwen gaat?
ok ok, ik las het verkeerdquote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedere keer verbaas ik me weer over het niveau van fok! Ik reageer op iemand die domineren en mensen verassen origineel noemt. Vervolgens komt helder licht Rurik ons weer eens verblijden met een stoere hak.
Feministische grapjes zal ik nooit meer maken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen, en dat doet niets af aan de argumentatie. Heb jij dat wel gelezen?
Je bent hiermee een grotere man/vrouw dan 99% van Nederland.quote:
Ik ga niemand zijn strot dichtknijpen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je, en je hebt niet eens mijn strot dicht hoeven knijpen...
Nee maar hij dus wel...quote:Op zondag 16 november 2014 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga niemand zijn strot dichtknijpen.
en hou nou maar op, nu heb ik er genoeg van, moet je het topic eerst lezen voor je reageert metquote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
Seksistische eikels weren is politiek correct, mensen die een religie aanhangen moet je respecteren....quote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als dit soort geesteszieken geweerd kan worden vanwege zijn uitspraken, moet het weren van haatbaarden toch helemaal kinderspiel zijn...
Ben je nu boos?quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee maar hij dus wel...
[..]
en hou nou maar op, nu heb ik er genoeg van, moet je het topic eerst lezen voor je reageert met
''wat is het probleem?''
snap je de reactie nu wel?
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is triest dat iemand die geen strafbare handelingen uitgevoerd heeft geweerd wordt uit westerse landen. Mocht hij iets geflikt hebben dat niet door de beugel kan, dan volgt een juridisch proces, in een normale beschaving. Blijkbaar is hier geen sprake van.
ik vind het nogal extreem om hem te weren eerlijk gezegd ....quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan ook bijvoorbeeld zijn dat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
Waarom krijgt die klappen van die donkere meid?quote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef jcdragon het volgende:
http://www.buzzfeed.com/markdistefano/melbourne-pick-up-protest
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Hij is echt een creep. Dat mensen geld betalen om lezingen van hem bij te wonen![]()
Nounouquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
En dit, dames en heren, is wat we noemen de rasklootzak. De rasklootzak is een van de weinige menssoorten die zonder verdere aanleiding volledig naar de tering getrapt mag worden.
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef Rurik het volgende:
[..]
ik vind het nogal extreem om hem te weren eerlijk gezegd ....
quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
En dit, dames en heren, is wat we noemen de rasklootzak. De rasklootzak is een van de weinige menssoorten die zonder verdere aanleiding volledig naar de tering getrapt mag worden.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Die Owen Cook is ook een ventje: http://www.liveleak.com/view?i=02b_1416002432
Dit is vergelijkbaar met extremistische moslims of andere moordzuchtige/haatverspreidende wezens. De vrijheid van meningsuiting eindigt waar oproepen tot geweld beginnen. En ja, dit is oproepen tot geweld.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?
Diegenen die de openbare orde verstoren, zijn strafbaar. Zolang het evenement zelf niet tot strafbare gedragingen aanspoort of stimuleert, houdt een dergelijke grondslag geen stand. Demonstreren prima, geweld toepassen niet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
Domme lachende schapen inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn publiek vind het ook erg vermakelijk.
Lijkt wel een sketch van Hans Teeuwenquote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Was dat maar zo, deze gast is bloedserieus denk ik.quote:Op zondag 16 november 2014 19:40 schreef Rurik het volgende:
[..]
Lijkt wel een sketch van Hans Teeuwen
Was dat ook maar zo. Denk dat ze het allemaal oprecht grappig vonden.quote:
Ik zie eerlijk gezegd niet zo veel verschil met haatbaarden en andere extremisten en die zijn ook "gewoon" welkom in de westerse wereld...quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
Vrij kansloze actie, gezien wat Nederland allemaal binnen laat.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef jcdragon het volgende:
Hij hoeft Nederland ook niet binnen te komen
https://secure.avaaz.org/(...)lanc_en_RSD/?onXIHib
#takedownjulienblanc
Daar heb je misschien wel gelijk in. Maar props dat iemand wel een poging doet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vrij kansloze actie, gezien wat Nederland allemaal binnen laat.
Het verkrachting cijfer is overal erg hoog, ook in het westen. Maar nee, we laten iemand niet binnen die zijn geld verdiend met stoute verhaaltjes !!quote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vrij kansloze actie, gezien wat Nederland allemaal binnen laat.
Je zou kunnen zeggen dat Julien Blancs opmerkingen op zijn blog en tijdens zijn voorstellingen ongewenst gedrag naar vrouwen kan uitlokken. In het ergste geval kunnen deze ideeën zelfs ongewenste gedragingen veroorzaken die strafbaar zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Diegenen die de openbare orde verstoren, zijn strafbaar. Zolang het evenement zelf niet strafbare gedragingen aanspoort of stimuleert, houdt een dergelijke grondslag geen stand.
Toch vraag ik me af of deze vent een gevaar voor de samenleving is.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?
Gvd.. je zal als vrouw zijnde maar in het echt door zo'n figuur worden aangesprokenquote:
Griezel eerste klas en blijkbaar hebben we hier op Fok! een heel topic vol andere griezels die zijn gedachtegoed aanhangenquote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8.
bronquote:Aan:
Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie
Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam
Julien Blanc en zijn Amerikaanse bedrijf RSD (Real Social Dynamics) noemen zichzelf "dating coaches", maar in werkelijkheid zetten zij in hun lezingen en peperdure "bootcamps" mannen over de hele wereld aan tot seksueel geweld tegen vrouwen. Op 4-6 december komt RSD weer naar Amsterdam.
Voorbeelden van de "versiertrucs" van RSD? Oprichter Owen Cook beschrijft in een instructievideo lachend hoe hij een vrouw verkracht. Julien Blanc leert mannen om vrouwen bij de keel te grijpen en verspreidt video's waarin hij dit voordoet onder de hashtag #ChokingGirlsAroundtheWorld. Op Instagram postte hij een diagram over de cyclus van geweld tegen vrouwen met de opmerking dat het "net zo goed een checklist zou kunnen zijn".
Julien Blancs methoden zijn niet alleen seksistisch, maar ook racistisch. In één video zegt hij: "Als blanke man in Tokio kun je doen wat je wilt: ik hobbel gewoon over straat, grijp gewoon meisjes bij hun hoofd vast, en gewoon zo, hoofd, pffft op de pik."
http://www.addictinginfo.(...)g-a-lesson-in-karma/
Kortom, veel van de adviezen van RSD zetten aan tot het plegen van seksuele misdrijven en deze "dating coaches" zijn een gevaar voor de openbare orde.
RSD-coach Todd Valentine geeft op 4-6 december een bootcamp in Amsterdam. Ook volgend jaar staan op 23-25 januari, 12-14 maart en 30 april t/m 2 mei RSD-bootcamps in Amsterdam gepland.
Teken deze petitie om minister Opstelten en burgemeester Van der Laan te vragen om NEE te zeggen tegen Julien Blanc en RSD.
Wij verzoeken de minister van Justitie:
- de activiteiten van RSD in Nederland te verbieden
- Julien Blanc, Todd Valentine en andere RSD-coaches de toegang tot Nederland te ontzeggen.
Wij verzoeken de burgemeester van Amsterdam:
- hotels en vergaderfaciliteiten in Amsterdam op te roepen om reserveringen voor evenementen van RSD te annuleren / weigeren
- het publiek te informeren over de praktijken van RSD en (vroegere) slachtoffers aan te sporen contact op te nemen met de politie, zodat de schuldigen kunnen worden vervolgd.
Achtergrond:
Nadat Jennifer Li begin november een petitie op touw zette om een lezing van Julien Blanc in Australië tegen te houden, kwam er via de sociale media een campagne op gang die zich al snel over de hele wereld verspreidde. Blanc werd Australië uitgezet en ook Brazilië heeft hem ongewenst verklaard. Inmiddels lopen er petities om Julien Blanc en RSD uit Japan, Korea, Singapore, het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Canada, Duitsland en Argentinië te weren.
ENGLISH SUMMARY:
Julien Blanc and his company RSD (Real Social Dynamics) call themselves "dating coaches" but actually propagate sexual violence against women. Julien Blanc teaches sexist and racist "pick-up" methods that amount to sexual assault. The advice offered by RSD instigates sex crimes and these "dating coaches" are a danger to public order. RSD coach Todd Valentine is coming to Amsterdam to hold a "boot camp" on 4-6 December.
Blijkbaar behoeft de westerse samenleving geen bescherming tegen potentiële terroristen of haatzaaiende imams, maar als één of andere halve gare een paar verhaaltjes vertelt of online plaatst en daar grof geld mee verdient, is de wereld te klein...quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat Julien Blancs opmerkingen op zijn blog en tijdens zijn voorstellingen ongewenst gedrag naar vrouwen kan uitlokken. In het ergste geval kunnen deze ideeën zelfs ongewenste gedragingen veroorzaken die strafbaar zijn.
Juliens tweets zoals 'what does no mean no ?', 'it's a lot easier to treat her like shit, if you objectify her first' of deze 'don't worry, I only abuse women' kan een jongen het idee geven dat het oké is om slecht met een meisje om te gaan of zelfs door te gaan tijdens de seks, ook al geeft het meisje aan het niet prettig te vinden. Als regering wil je niet verantwoordelijk zijn voor de promotie van dit soort gedachtegoed en gedrag. Ik vind het daarom terecht dat ze hem de toegang weigeren.
getekendquote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Mylene het volgende:
Julien Blanc komt dus rond Sinterklaas naar Nederland en er is een petitie gestart om hem de toegang te weren. Zie de post hierboven ergens. Hier de motivatie.
[..]
bron
Ook getekendquote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Mylene het volgende:
Julien Blanc komt dus rond Sinterklaas naar Nederland en er is een petitie gestart om hem de toegang te weren. Zie de post hierboven ergens. Hier de motivatie.
[..]
bron
Het lukt niet he? Het onderwerp veranderen Ook bij je eerste post al niet.quote:Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Blijkbaar behoeft de westerse samenleving geen bescherming tegen potentiële terroristen of haatzaaiende imams, maar als één of andere halve gare een paar verhaaltjes vertelt of online plaatst en daar grof geld mee verdient, is de wereld te klein...
?quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Rurik het volgende:
[..]
Het lukt niet he? Het onderwerp veranderen Ook bij je eerste post al niet.
Dit.quote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Laureline het volgende:
Best seksistisch, door deze 'expert' de toegang tot het land te ontzeggen geef je eigenlijk toe dat de Britse vrouwen dus niet zelfstandig in staat zouden zijn zo'n figuur af te wijzen of keihard uit te lachen bij zijn 'versier'pogingen.
What. The. Fuck.quote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8.
Neuh ik vind hem hetzelfde als een haatimam.quote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vergeleken met de terugkerende Syriëstrijders en haatimams die binnen worden gelaten is Blanc een lieverdje, hypocrisie ten top weer.
Walgelijk of niet, het is geen reden om een persoon tot persona non grata te verklaren. Dat het daarentegen wel gebeurt is triestig.quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Zijn website: http://pimpingmygame.com.
Walgelijke gast, maar om zo iemand nu het land te ontzeggen, gaat mij wat ver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet me ook denken aan die gast van een paar jaar terug van mannen zijn beter dan vrouwen.
http://www.menarebetterthanwomen.com
quote:
Vergeleken met sommige psycho's op Fok! is deze gast nog vrij mild te noemenquote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
OMG wat triest.quote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.quote:
Naam van die gast?quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
Nee, was pm, ga ik geen naam van geven zo openbaar.quote:
Het was toch een stumper, doe gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 11:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, was pm, ga ik geen naam van geven zo openbaar.
Ik wil geen ban ofzo....quote:
Precies.quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
Eveneens eensch.quote:Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Precies.
Wat ik al eerder schreef, hem weren (of beletten te spreken) komt over alsof je hem serieus neemt en dat is iets wat bij zo'n stumper totaal niet aan de orde zou moeten zijn. Voegt hij (strafbare) daden bij zijn woorden, dan gewoon oppakken.
Aanzetten tot geweld is strafbaar in Nederland en als ik zo hoor wat deze meneer propageert, dan is dat feitelijk wat hij doet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Eveneens eensch.
Hij zou de vrijheid moeten hebben om zijn walgelijke gedachtengoed te prediken. Als idioten daar dan ook nog grof voor willen betalen, lucky guy. Sommige bekende mensen in deze wereld houden er ook walgelijke acties en uitspraken op na en die laten we ook nog steeds toe met zijn allen.
Op het moment dat hij of een van zijn volgertjes daadwerkelijk iets doen dat tegen de wet is, meteen aanpakken. Dit lijkt me een psychisch gestoorde gast die hulp nodig heeft in het maatschappelijk belang, helaas (voor de vrouwen en trouwens ook de mannen die blijkbaar niet zo sterk in hun schoenen staan en zich laten kaalplukken) worden zijn waanbeelden alleen maar gevoed en bevestigt en blijft de hulp uit.
Volgens mij is het precies omgekeerd, Blanc probeert mannen juist aan de vrouw te helpen, hij organiseert geen vrouwenhaat-groepen ofzo.quote:Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
PUAs zoals Julien Blanc zijn een modern maatschappelijk probleem, waarbij afgewezen mannen communities vormen en zichzelf versterken in hun afkeer voor vrouwen.
De manier is alleen wel doordrenkt van vrouwenhaat.quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies omgekeerd, Blanc probeert mannen juist aan de vrouw te helpen, hij organiseert geen vrouwenhaat-groepen ofzo.
De manier waarop, daar kun je wel vraagtekens bij zetten...
Dat geloof ik zo als ik die berichten zie (nooit een seminar van hem bijgewoondquote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld is strafbaar in Nederland en als ik zo hoor wat deze meneer propageert, dan is dat feitelijk wat hij doet.
Echt nieuw is het idee van PUA nou ook weer niet. Een voorbeeldje is bijv. www.pickupguide.com, die site komt al uit 1999. (Heb een jaar of vijf geleden eens een keertje in zo'n topic in R&P gekeken en daar werd o.a. deze site genoemd.)quote:Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
PUAs zoals Julien Blanc zijn een modern maatschappelijk probleem, waarbij afgewezen mannen communities vormen en zichzelf versterken in hun afkeer voor vrouwen. Je ziet het in beperkte mate terug op fok!. Er moet duidelijk iets aan gedaan worden, want het is toxisch voor de samenleving (temeer omdat het soms werkt ook). Iemand toegang tot het land ontzeggen vind ik dan weer wat ver gaan.
Ik heb ook wel eens een docu over wat onschuldigere varianten gezien die er veelal op gericht leken om mannen die wat weinig zelfvertrouwen hebbenhandvaten te bieden om contact te leggen met vrouwen. Daar lijkt me niet zoveel mis mee. Sociale vaardigheden zijn nou eenmaal ook vaardigheden die je kunt aanleren. Daar bestaat ook bijvoorbeeld in professioneel opzicht een hele industrie voor.quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef Azorius het volgende:
Dat hele PUA fenomeen is gewoon walgelijk, maar deze jongen slaat echt alles. 'Pick Up Artist'... alsof vrouwen versieren een kunstvorm is waarbij de man de artiest zou zijn. Waar gaat het heen met deze wereld.
Nee, jij bent hiermee een grotere man/vrouw dan 99% van Nederland.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Feministische grapjes zal ik nooit meer maken.
[..]
Je bent hiermee een grotere man/vrouw dan 99% van Nederland.
Laat ik vooropstellen dat ik het ook een raar, narcistisch ventje vind. Maar om iemand te weren voor zijn gedachtegoed gaat mij te ver. Het hebben van een afwijkende mening, zou nooit aanleiding moeten zijn om iemand het land te ontzeggen, als diegene er niet voor is veroordeeld. Je mening is tot op zekere hoogte een vrijwaring, maar als je daarin te ver gaat of iets doet dat niet kan, wordt je daarvoor vervolgd. Tot op heden is dit volgens mij niet gebeurt.quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat Julien Blancs opmerkingen op zijn blog en tijdens zijn voorstellingen ongewenst gedrag naar vrouwen kan uitlokken. In het ergste geval kunnen deze ideeën zelfs ongewenste gedragingen veroorzaken die strafbaar zijn.
Juliens tweets zoals 'what does no mean no ?', 'it's a lot easier to treat her like shit, if you objectify her first' of deze 'don't worry, I only abuse women' kan een jongen het idee geven dat het oké is om slecht met een meisje om te gaan of zelfs door te gaan tijdens de seks, ook al geeft het meisje aan het niet prettig te vinden. Als regering wil je niet verantwoordelijk zijn voor de promotie van dit soort gedachtegoed en gedrag. Ik vind het daarom terecht dat ze hem de toegang weigeren.
Ik snap nog steeds niet wat dit plaatje met dit topic te maken heeft, t komt iig niet van die gast...quote:
Ah dat heb ik gemist. Daar ligt wel duidelijk de grens ja.quote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld is strafbaar in Nederland en als ik zo hoor wat deze meneer propageert, dan is dat feitelijk wat hij doet.
Hij heeft bij dat plaatje de opmerking geplaatst dat het ook als je persoonlijke checklist kan dienen (dingen die je kunt doen om te zorgen dat ze geinteresseerd in je blijft zeg maar) op zijn facebook pagina.quote:Op maandag 17 november 2014 15:26 schreef 1Liner het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat dit plaatje met dit topic te maken heeft, t komt iig niet van die gast...
https://www.google.nl/sea(...)violence%3B720%3B750
5500 dollar aan waarde voor maar 500 dollar maximaal! Jullie anti reactie is een beetje raar. De beste man is bijna een liefdadigheidsinstelling zoveel geeft hij gratis weg.quote:Over 13 hours of PURE RAW TRAINING
With LIVE INFILED FOOTAGE to Demonstrate
What Good Game Actually Looks Like ........ $270/hr = $3,500+ USD
BE MY WINGMAN........ Priceless
BOUNCER GAME........ $47 USD
TYLER/JULIEN
GAME LESSONS........ $97 USD
HOW TO GET A
GF / F-BUDDY........ $67 USD
TOTAL VALUE........$3,711 USD
Epiphany Series
EACH SERIES (6)........ $147/ea = $882 USD
Pimp Series
EACH SERIES (3)........ $197/ea = $591 USD
ONCE-IN-A-LIFETIME
LIVE EVENT........ $297 USD
PRIVATE JULIEN
FACEBOOK GROUP........ PRICELESS![]()
30-DAY MONEY BACK
GUARANTEE........ PRICELESS
GRAND TOTAL VALUE........$5,481 USD
Meneer Blanc die neukt heel erg veel. Elliot kon niemand krijgen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:27 schreef Twiitch het volgende:
Hij doet me denken aan die creep uit Amerika. Die een tijdje terug begon te schieten.
Ik zie ook wel een overeenkomst hoor. Beiden gefrustreerd omdat ze niet normaal met vrouwen konden omgaan en vervolgens geweld tegen vrouwen gaan gebruiken. De een schiet ze dood de ander rand ze aan/verkracht ze.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Meneer Blanc die neukt heel erg veel. Elliot kon niemand krijgen.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Morrigan het volgende:
Toch vraag ik me af of deze vent een gevaar voor de samenleving is.
Het gaat me er ook om dat hij anderen met zijn ideeën aanzet tot maatschappelijk ongewenst gedrag. In mijn ogen is dat de grens waar vrijheid van meningsuiting stopt. Neem Hans Teeuwen. Hij beledigt bepaalde groepen in zijn shows tot op het bot, maar hij propagandeert geen haat of disrespect naar deze groepen. Julien geeft duidelijk de boodschap af, dat het prima is om vrouwen als minderwaardig te zien en te behandelen. Dat vind ik een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 17 november 2014 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik het ook een raar, narcistisch ventje vind. Maar om iemand te weren voor zijn gedachtegoed gaat mij te ver. Het hebben van een afwijkende mening, zou nooit aanleiding moeten zijn om iemand het land te ontzeggend, als diegene er niet voor is veroordeeld. Je mening is tot op zekere hoogte een vrijwaring, maar als je daarin te ver gaat of iets doet dat niet kan, wordt je daarvoor vervolgd. Tot op heden is dit volgens mij niet gebeurt.
Hij zegt dat hij veel neukt ja.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Meneer Blanc die neukt heel erg veel. Elliot kon niemand krijgen.
Ja klopt poeh. Laten we iedereen met een afwijkende zienswijze vogelvrij verklaren omdat de gedachtepolitie het niet met ze eens is.quote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me er ook om dat hij anderen met zijn ideeën aanzet tot maatschappelijk ongewenst gedrag. In mijn ogen is dat de grens waar vrijheid van meningsuiting stopt. Neem Hans Teeuwen. Hij beledigt bepaalde groepen in zijn shows tot op het bot, maar hij propagandeert geen haat of disrespect naar deze groepen. Julien geeft duidelijk de boodschap af, dat het prima is om vrouwen als minderwaardig te zien en te behandelen. Dat vind ik een wezenlijk verschil.
Ditquote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me er ook om dat hij anderen met zijn ideeën aanzet tot maatschappelijk ongewenst gedrag. In mijn ogen is dat de grens waar vrijheid van meningsuiting stopt. Neem Hans Teeuwen. Hij beledigt bepaalde groepen in zijn shows tot op het bot, maar hij propagandeert geen haat of disrespect naar deze groepen. Julien geeft duidelijk de boodschap af, dat het prima is om vrouwen als minderwaardig te zien en te behandelen. Dat vind ik een wezenlijk verschil.
Het gaat hier niet om een afwijkende zienswijze. Het gaat om het aanzetten tot gedrag dat grenst aan geweld/aanranding van vrouwen. Ook schuwen die mensen van RSD verkrachting niet, kijk maar naar dat YouTube filmpje waarin die Owen Cook een gedetailleerde beschrijving van een verkrachting geeft waarbij hij zichzelf overduidelijk als een held neerzet en zijn toehoorders aanspoort hetzelfde te doen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja klopt poeh. Laten we iedereen met een afwijkende zienswijze vogelvrij verklaren omdat de gedachtepolitie het niet met ze eens is.
Ik ben bang dat dat ook wel klopt. Er is helaas een bepaald type vrouwen die dat soort mannen aantrekkelijk vindt.quote:
japanse meisjes met hun hoofd naar je kruis drukken =/= "speels flirten"quote:Op maandag 17 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
Julien is zeer goed. Alle type vrouwen kan je krijgen door wat hij doet:speels flirten. Dat laat hij expres niet zien de laatste tijd want hij is al maanden bezig om te proberen negatief aandacht te krijgen
Daar lijkt het wel op, maar dat is het totaal niet. Mannen die vrouwen haten krijgen juist geen vrouwen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef erodome het volgende:
[..]
De manier is alleen wel doordrenkt van vrouwenhaat.
Je weet niet wat ervoor gebeurd, dat is expres weggelaten. Sowiezo kan je alles doen als vrouwen het zelf ook willen. Bij de minste kracht naar achteren doet julien een stap terug. Maar dit voel je vanzelf aan als je veel ervaring hebt. Als je goed bent kan je alles maken op een speelse wijze. Vrouwen doen dat vaak ook terug.quote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef Rurik het volgende:
[..]
japanse meisjes met hun hoofd naar je kruis drukken =/= "speels flirten"
Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en eruit ziet als een eend is de kans meer dan groot dat het gewoon een eend is.quote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, maar dat is het totaal niet. Mannen die vrouwen haten krijgen juist geen vrouwen.
Hij is in het echt veel socialer dan de meeste gasten, ook tegen vrouwen. Als je heel ver bent voel je haar aan en doet ze net zo hard mee.quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef Azorius het volgende:
Dat hele PUA fenomeen is gewoon walgelijk, maar deze jongen slaat echt alles. 'Pick Up Artist'... alsof vrouwen versieren een kunstvorm is waarbij de man de artiest zou zijn. Waar gaat het heen met deze wereld.
Weren lijkt me dan ook weer niet de juiste oplossing. Mensen kunnen zelf best inzien dat dit een rare gozer is en mannen die naar zijn bijeenkomsten gaan moeten zich diep schamen.
Aandachtshoerquote:Op maandag 17 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
Julien is zeer goed. Alle type vrouwen kan je krijgen door wat hij doet:speels flirten. Dat laat hij expres niet zien de laatste tijd want hij is al maanden bezig om te proberen negatief aandacht te krijgen
Je praat over die Julien alsof je een christen bent die het over Jezus/God heeft. Hij kan niks fout doen lijkt het wel.quote:Op maandag 17 november 2014 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet niet wat ervoor gebeurd, dat is expres weggelaten. Sowiezo kan je alles doen als vrouwen het zelf ook willen. Bij de minste kracht naar achteren doet julien een stap terug. Maar dit voel je vanzelf aan als je veel ervaring hebt. Als je goed bent kan je alles maken op een speelse wijze. Vrouwen doen dat vaak ook terug.
Ik denk dat hij veel geld betaald heeft voor zijn workshopsquote:Op maandag 17 november 2014 20:24 schreef Rurik het volgende:
[..]
Je praat over die Julien alsof je een christen bent die het over Jezus/God heeft. Hij kan niks fout doen lijkt het wel.
Op zijn materiaal online legt hij keer op keer uit dat geweld of zelfs elke kleine nee een NEE is. Dat je zijn dingen niet moet doen als beginneling, want zij voelen vrouwen niet aan. Hij zegt ook keer op keer dat het samen leuk moet blijven. Dit is alleen omdat hij negatief in de pers wilt staan, een collega/vriend van hem stond een paar jaar terug zo negatief in de pers. Bij deze heeft hij het gehaald. Hij kickt erop om moeilijke omstandigheden om te draaien. Niets lastiger als je bekend staat als vrouwenhaterquote:Op maandag 17 november 2014 20:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en eruit ziet als een eend is de kans meer dan groot dat het gewoon een eend is.
Waar zit dat totaal niet als je vrouwen zo neerzet en zo behandeld? Leg me dan eens uit waar de "liefde" erin zit, want ik heb het niet gezien. Als iemand zelfs een plaatje over (seksueel) geweld aanhaalt als checklist van wat je juist wel moet doen wordt het erg lastig dat anders te zien dan vrouwenhaat.
Dat hij graag vrouwen neukt maakt niet dat hij respect heeft of geen haat heeft. Sterker nog, zijn manier van doen spreekt van voor tot achteren van haat.
Gods Juliens wegen zijn ondoorgrondelijk!quote:Op maandag 17 november 2014 20:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op zijn materiaal online legt hij keer op keer uit dat geweld of zelfs elke kleine nee een NEE is. Dat je zijn dingen niet moet doen als beginneling, want zij voelen vrouwen niet aan. Hij zegt ook keer op keer dat het samen leuk moet blijven. Dit is alleen omdat hij negatief in de pers wilt staan, een collega/vriend van hem stond een paar jaar terug zo negatief in de pers. Bij deze heeft hij het gehaald. Hij kickt erop om moeilijke omstandigheden om te draaien. Niets lastiger als je bekend staat als vrouwenhater
Wat hij doet werkt in de praktijk. Ik heb zelf ook veel geprobeert, met veel vallen en opstaan lukte het me steeds beter. Gewoon op straat enzo gesprekjes aan gaan en daarna daten.quote:Op maandag 17 november 2014 20:24 schreef Rurik het volgende:
[..]
Je praat over die Julien alsof je een christen bent die het over Jezus/God heeft. Hij kan niks fout doen lijkt het wel.
en daarna lekker verkrachten, zoals Owen Cookquote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat hij doet werkt in de praktijk. Ik heb zelf ook veel geprobeert, met veel vallen en opstaan lukte het me steeds beter. Gewoon op straat enzo gesprekjes aan gaan en daarna daten.
Je hebt veel fantasie.quote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat hij doet werkt in de praktijk. Ik heb zelf ook veel geprobeert, met veel vallen en opstaan lukte het me steeds beter. Gewoon op straat enzo gesprekjes aan gaan en daarna daten.
Vrouwen nemen meer en meer initiatief naarmate je beter wordt.quote:Op maandag 17 november 2014 20:30 schreef Rurik het volgende:
[..]
en daarna lekker verkrachten, zoals Tyler Durden
Zo hé, dus om vrouwen te versieren moet je met ze praten? Wat een ontdekking! Dit gaat een einde maken aan de maagdelijkheid van een hoop FOK!kers.quote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven he dat je er beter in kunt worden? Het is wel extreem gaaf, maar je moet het wel een tijd proberen. Je zult zien dat je na 1 maand letterlijk twee keer zo goed in de markt kan gaan liggen.quote:
Praten is stap 0. 90% van de mannen worden gefriendzonedquote:Op maandag 17 november 2014 20:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo hé, dus om vrouwen te versieren moet je met ze praten? Wat een ontdekking! Dit gaat een einde maken aan de maagdelijkheid van een hoop FOK!kers.
Er is een petitie om te voorkomen dat hij nederland binnenkomt.quote:Op maandag 17 november 2014 20:33 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het allemaal super sneu, dat je moet intimideren om te versieren. Het zet alleen maar aan tot misbruik, versieren doe je met charme en een lach, niet met intimidatie. Ik zou hem ook toegang tot het land ontzeggen, wat een sneue sukkel.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Mylene het volgende:
Aan:
Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie
Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam
Julien Blanc en zijn Amerikaanse bedrijf RSD (Real Social Dynamics) noemen zichzelf "dating coaches", maar in werkelijkheid zetten zij in hun lezingen en peperdure "bootcamps" mannen over de hele wereld aan tot seksueel geweld tegen vrouwen. Op 4-6 december komt RSD weer naar Amsterdam.
Voorbeelden van de "versiertrucs" van RSD? Oprichter Owen Cook beschrijft in een instructievideo lachend hoe hij een vrouw verkracht. Julien Blanc leert mannen om vrouwen bij de keel te grijpen en verspreidt video's waarin hij dit voordoet onder de hashtag #ChokingGirlsAroundtheWorld. Op Instagram postte hij een diagram over de cyclus van geweld tegen vrouwen met de opmerking dat het "net zo goed een checklist zou kunnen zijn".
Julien Blancs methoden zijn niet alleen seksistisch, maar ook racistisch. In één video zegt hij: "Als blanke man in Tokio kun je doen wat je wilt: ik hobbel gewoon over straat, grijp gewoon meisjes bij hun hoofd vast, en gewoon zo, hoofd, pffft op de pik."
http://www.addictinginfo.(...)g-a-lesson-in-karma/
Kortom, veel van de adviezen van RSD zetten aan tot het plegen van seksuele misdrijven en deze "dating coaches" zijn een gevaar voor de openbare orde.
RSD-coach Todd Valentine geeft op 4-6 december een bootcamp in Amsterdam. Ook volgend jaar staan op 23-25 januari, 12-14 maart en 30 april t/m 2 mei RSD-bootcamps in Amsterdam gepland.
Teken deze petitie om minister Opstelten en burgemeester Van der Laan te vragen om NEE te zeggen tegen Julien Blanc en RSD.
Wij verzoeken de minister van Justitie:
- de activiteiten van RSD in Nederland te verbieden
- Julien Blanc, Todd Valentine en andere RSD-coaches de toegang tot Nederland te ontzeggen.
Wij verzoeken de burgemeester van Amsterdam:
- hotels en vergaderfaciliteiten in Amsterdam op te roepen om reserveringen voor evenementen van RSD te annuleren / weigeren
- het publiek te informeren over de praktijken van RSD en (vroegere) slachtoffers aan te sporen contact op te nemen met de politie, zodat de schuldigen kunnen worden vervolgd.
Achtergrond:
Nadat Jennifer Li begin november een petitie op touw zette om een lezing van Julien Blanc in Australië tegen te houden, kwam er via de sociale media een campagne op gang die zich al snel over de hele wereld verspreidde. Blanc werd Australië uitgezet en ook Brazilië heeft hem ongewenst verklaard. Inmiddels lopen er petities om Julien Blanc en RSD uit Japan, Korea, Singapore, het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Canada, Duitsland en Argentinië te weren.
ENGLISH SUMMARY:
Julien Blanc and his company RSD (Real Social Dynamics) call themselves "dating coaches" but actually propagate sexual violence against women. Julien Blanc teaches sexist and racist "pick-up" methods that amount to sexual assault. The advice offered by RSD instigates sex crimes and these "dating coaches" are a danger to public order. RSD coach Todd Valentine is coming to Amsterdam to hold a "boot camp" on 4-6 December.
bron
Nee. 90% van de ruggengraatloze losers wordt gefriendzoned. Een beetje man geeft aan dat er meer is dan een platonische aantrekkingskracht.quote:Op maandag 17 november 2014 20:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Praten is stap 0. 90% van de mannen worden gefriendzonedaandacht van een vrouw is nog niets.
je moet die mannen gewoon sex geven.quote:Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
PUAs zoals Julien Blanc zijn een modern maatschappelijk probleem, waarbij afgewezen mannen communities vormen en zichzelf versterken in hun afkeer voor vrouwen. Je ziet het in beperkte mate terug op fok!. Er moet duidelijk iets aan gedaan worden, want het is toxisch voor de samenleving (temeer omdat het soms werkt ook). Iemand toegang tot het land ontzeggen vind ik dan weer wat ver gaan.
90% van de mannen zijn ruggengraatloze losers. Want op een gegeven moment had ik zoveel nieuwe vrouwelijke contacten in een week dat ik het niet meer bij kon houden wie wie was. Dat komt omdat de meeste mannen het niet kunnen om ff een date te regelen op straat overdag bijvoorbeeld. Alleen wanneer ze geluk hebben. Puur geluk.quote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. 90% van de ruggengraatloze losers wordt gefriendzoned. Een beetje man geeft aan dat er meer is dan een platonische aantrekkingskracht.
Oh, en jezelf uit de friendzone manipuleren is sneu. Héél sneu. Sneuer dan überhaupt in de friendzone zitten.
En nog lelijk ook. Zijn babbel moet wel heel erg goed zijn.quote:
Ben je tegenwoordig al een ruggengraatloze loser als je geen zin hebt om een vrouw het bed in te manipuleren? Een betere beschrijving van zulke mannen zou zijn: niet een halve verkrachter.quote:Op maandag 17 november 2014 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
90% van de mannen zijn ruggengraatloze losers. Want op een gegeven moment had ik zoveel nieuwe vrouwelijke contacten in een week dat ik het niet meer bij kon houden wie wie was. Dat komt omdat de meeste mannen het niet kunnen om ff een date te regelen op straat overdag bijvoorbeeld. Alleen wanneer ze geluk hebben. Puur geluk.
De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.quote:Op maandag 17 november 2014 20:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig al een ruggengraatloze loser als je geen zin hebt om een vrouw het bed in te manipuleren? Een betere beschrijving van zulke mannen zou zijn: niet een halve verkrachter.
Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren?quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.
Vrouwen houden ook van flirten. Dat zie je snel genoeg wanneer ze bij je blijft staan en aandachtig bij je blijft.quote:Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren?
zeg je nu dat die kerel niet manipulatief is!?quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.
Ik ben van mening dat mensen die te weinig met vrouwen in contact komen juist manipulatief zijn. Met cadeautjes aan vrouwen geven en extra lief doen om seks met ze te kunnen krijgen, in plaats van gewoon samen gezellig te hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef Rurik het volgende:
[..]
zeg je nu dat die kerel niet manipulatief is!?
ok, goede tips man, maar dat is niet waar deze kerel voor staatquote:Op maandag 17 november 2014 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen die te weinig met vrouwen in contact komen juist manipulatief zijn. Met cadeautjes aan vrouwen geven en extra lief doen om seks met ze te kunnen krijgen, in plaats van gewoon samen gezellig te hebben.
Deze beginners praten meestal ook net iets met een hogere stem met vrouwen dan met mannen.
Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.quote:Op maandag 17 november 2014 21:17 schreef Rurik het volgende:
[..]
ok, goede tips man, maar dat is niet waar deze kerel voor staat
quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vergeet altijd dat degene met de 3 op het eind een zwakzinnige klapjosti is en degene met de 3 ipv de e een normale user. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen houden ook van flirten. Dat zie je snel genoeg wanneer ze bij je blijft staan en aandachtig bij je blijft.
Zit je nu zijn acties goed te praten?quote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.
mijn god, jij bent naiefquote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.
Dat die Japanse dames allemaal zo lachen heeft volgens mij eerder te maken met hun cultuur dan met dat ze het leuk vinden.quote:Op maandag 17 november 2014 21:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
2:43 Ik denk niet dat het kassameisje zijn manier van flirten leuk vind.
Deze vent legt het goed uit.quote:Op maandag 17 november 2014 21:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat die Japanse dames allemaal zo lachen heeft volgens mij eerder te maken met hun cultuur dan met dat ze het leuk vinden.
Al zou dit waar zijn (wat ik niet geloof), dan maakt dat hem alleen maar nóg sneuerquote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is er mis met versieren? Als je het doet met de intentie een kortstondige relatie te hebben of met meerdere meisjes het bed in te duiken terwijl het meisje hele andere verwachtingen heeft dan is het manipulatief. Het kan toch echter ook dat het meisje het zelf ook niet al te serieus neemt?quote:Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren?
En niet alleen bij het uitgaan. Ik weet nog wel de eerste dag dat ik in Japan op vakantie was, op weg van het vliegtuig naar het hostel, dat in een willekeurig straatje een meid van een groentewinkeltje me aansprak met "wat heb je mooie ogen" of zoiets.quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In die uitgaansgebieden zijn japanse meisjes aan het flirten. Daar zoeken japanse meisjes specifiek blanke mannen.
Veel vrouwen zoeken spannende kerels, dus zullen het wel naar hun zin hebben met zo'n gast.quote:Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef Twiitch het volgende:
Wat voor labiele wrakstukken sla je met die methodes aan de haak?
Nou dat vooralquote:Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]Wtf?
Dat slaat niet eens ergens op
Verder is het wel heel duidelijk dat deze gast zware issues heeft, wat een gefrustreerde idioot
Dat valt inderdaad niet positief uit te leggen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]Wtf?
Dat slaat niet eens ergens op
Verder is het wel heel duidelijk dat deze gast zware issues heeft, wat een gefrustreerde idioot
quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een beetje weinig rekening houdt met het feit dat minderheden niet altijd de gebruiken van een land begrijpen. Ben je een racist ofzo?quote:Op maandag 17 november 2014 21:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat die Japanse dames allemaal zo lachen heeft volgens mij eerder te maken met hun cultuur dan met dat ze het leuk vinden.
Ze zijn zo veeleisend, die meisjes.quote:Op maandag 17 november 2014 20:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo hé, dus om vrouwen te versieren moet je met ze praten? Wat een ontdekking! Dit gaat een einde maken aan de maagdelijkheid van een hoop FOK!kers.
Japan is zelf een behoorlijk racistisch en vrouwonvriendelijk land. Mijn UI komt uit de Japanse film "Go!". Het kijken waard, omdat het aan de ene kant uit Shakespeare's Romeo & Juliet citeert voor een kosmopolitische aanklacht tegen het racisme in de Japanse maatschappij, maar tegelijk het liefdesverhaal toch weer in de vorm giet van een dom huppelkutje dat valt voor de brutale macho-man. (Verder is het best een leuke film.)quote:Op maandag 17 november 2014 22:44 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een beetje weinig rekening houdt met het feit dat minderheden niet altijd de gebruiken van een land begrijpen. Ben je een racist ofzo?
Ik kijk alleen de Japanse hunger games film. Heb wat andere geprobeerd en het is een constante wtf met psychopaten over het algemeen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Japan is zelf een behoorlijk racistisch en vrouwonvriendelijk land. Mijn UI komt uit de Japanse film "Go!". Het kijken waard, omdat het aan de ene kant uit Shakespeare's Romeo & Juliet citeert voor een kosmopolitische aanklacht tegen het racisme in de Japanse maatschappij, maar tegelijk het liefdesverhaal toch weer in de vorm giet van een dom huppelkutje dat valt voor de brutale macho-man. (En het is best een leuke film.)
Nee nee, geen psychopaten in deze film. Kan 'm echt aanraden voor een kijkje in de Japanse cultuur.quote:Op maandag 17 november 2014 23:18 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de Japanse hunger games film. Heb wat andere geprobeerd en het is een constante wtf met psychopaten over het algemeen.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee nee, geen psychopaten in deze film. Kan 'm echt aanraden voor een kijkje in de Japanse cultuur.
Alhoewel Japanse fantasiefilms mét psychopaten ook best vermakelijk kunnen zijn. "Love exposure" bijvoorbeeld - vier uur lang kijken naar echt totaal ziekelijk geschifte personages maar desondanks echt een geniale film.Maar dat terzijde.
Dat is 'm ja.quote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd een goed teken als je volledig legale betaalde video dienst dit laat zien voor het downloaden.
Vervang her voor him en je hebt de derde golf feminazi's.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zieke gast.
Dit klopt volgens mij ook wel voor een groot deel als je internet mag geloven. Vroeger bleef je heel je leven bij je moeder wonen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
Dus zijn missie is om de grootste troll uit te hangen en kijken of ie er mee wegkomt?quote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jullie zijn real life getroll serieus nemen. Hij speelt met jullie emoties zonder dat jullie het door hebben.quote:
Precies, maar het is een beetje uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:22 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dus zijn missie is om de grootste troll uit te hangen en kijken of ie er mee wegkomt?
Redelijke "PUA's" zeiken vrouwen juist niet af. Woorden als kutwijf enzo worden juist gebruikt door mensen buiten de community. Vrouwenhaat stoot juist vrouwen af, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:57 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dit klopt volgens mij ook wel voor een groot deel als je internet mag geloven. Vroeger bleef je heel je leven bij je moeder wonen.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is het allemaal samen vrouwen afzeiken en:
[ afbeelding ]
Alles is spelenderwijs. Een key factor dat hij vaak genoeg uitlegt. De manier waarop je het doet is essentieel. Je kunt alles maken, als het maar van een win-win situatie komt. Wanneer ze het niet wilt is hij de eerste die een stap terug doet, al voordat het echt gebeurd is. Net als dat je aan kunt voelen dat een vrouw wilt zoenen nog voordat het gebeurd is, dat leer je gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 21:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
2:43 Ik denk niet dat het kassameisje zijn manier van flirten leuk vind.
Uhuh. Hij is de eerste die een stap terug doet maar scheldt wel een vrouw op tinder uit voor hoer omdat ze niet met hem wil neukenquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles is spelenderwijs. Een key factor dat hij vaak genoeg uitlegt. De manier waarop je het doet is essentieel. Je kunt alles maken, als het maar van een win-win situatie komt. Wanneer ze het niet wilt is hij de eerste die een stap terug doet, al voordat het echt gebeurd is. Net als dat je aan kunt voelen dat een vrouw wilt zoenen nog voordat het gebeurd is, dat leer je gewoon.
Bewijs?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uhuh. Hij is de eerste die een stap terug doet maar scheldt wel een vrouw op tinder uit voor hoer omdat ze niet met hem wil neuken
Hij zit gewoon te trollen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ja... ik neem die gast sowieso al allesbehalve serieus en nogmaals, als hij trollt vind ik hem alleen maar een nog grotere stumper. Dat wil er alleen niet zo in bij jou hè. Snap ik wel hoor... het is lastig toegeven dat één van je grote voorbeelden gewoon een gestoorde sukkel is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jullie zijn real life getroll serieus nemen. Hij speelt met jullie emoties zonder dat jullie het door hebben.
Ik vind het wel humor. Dat mensen zo boos worden over iemand die niet eens 1x in aanmerking is gekomen voor een crimineel delict zegt al genoeg over het kuddegedrag en meer wat over hunzelf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ja... ik neem die gast allesbehalve serieus en nogmaals, als hij trollt vind ik hem alleen maar een nog grotere stumper. Dat wil er alleen niet zo in bij jou hè. Snap ik wel hoor... het is lastig toegeven dat één van je grote voorbeelden gewoon een gestoorde sukkel is.
Wow, dat is echt lachen man, hilarisch idd. Net als zijn "broken" opmerking. Hij is gewoon ZO grappig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:12 schreef firefly3 het volgende:
Hij heeft weleens een foto gestuurd naar een vrouw waarmee hij al seks heeft gehad, van hem en een ander vrouw naakt in bed. Iets wat je normaal gesproken uiteraard niet moet doen, maar hij kickt op de boel escaleren tot het hilarischeHij wilt het hemzelf zo moeilijk mogelijk maken.
Mensen die wanhopig op zoek zijn hebben idd nog nooit getrolled met vrouwen of geplaagt. Tinder is sowiezo gewoon een spelletje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wow, dat is echt lachen man, hilarisch idd. Net als zijn "broken" opmerking. Hij is gewoon ZO grappig.
Gvd zeg, bijna plaatsvervangende schaamte hier
Niks mis met -op een leuke manier!- trollen/ plagen. Laat het gedrag van die gast daar nou alleen totaal niet onder vallen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen die wanhopig op zoek zijn hebben idd nog nooit getrolled met vrouwen of geplaagt. Tinder is sowiezo gewoon een spelletje.
Dat beslissen de vrouwen wel die voor hem staan. Heb vroeger ook vaak genoeg op msn getrolled, tinder is haast hetzelfde. Is totaal niet boeiend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niks mis met -op een leuke manier!- trollen/ plagen. Laat het gedrag van die gast daar nou alleen totaal niet onder vallen...
Hij zegt duidelijk in de videos dat mensen geen gekke dingen moeten doen, vooral niet als je nog niets weet van sociale interacties.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:25 schreef Igen het volgende:
Het gaat er niet om wat hij zelf doet, het gaat erom wat hij anderen aanmoedigt om te doen. "Aanzetten tot" is in Nederland ook strafbaar. En het lijkt me nogal wiedes dat je iemand weert die alleen maar hierheen komt met als enige doel om een strafbaar feit te plegen.
Oh ok. Ja ik ga niet hele video's van hem kijken hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zegt duidelijk in de videos dat mensen geen gekke dingen moeten doen, vooral niet als je nog niets weet van sociale interacties.
Als hij dit zo expres doet om een stoer spelletje te spelen maakt dat het niet minder triest ofzo. Eigenlijk maakt het het alleen maar treuriger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jullie zijn real life getroll serieus nemen. Hij speelt met jullie emoties zonder dat jullie het door hebben.
Hij kickt dus op mensen pijn doen bedoel je? Iets wat perfect past bij al het andere van hem wat hier in de topic beschreven wordt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:12 schreef firefly3 het volgende:
Hij heeft weleens een foto gestuurd naar een vrouw waarmee hij al seks heeft gehad, van hem en een ander vrouw naakt in bed. Iets wat je normaal gesproken uiteraard niet moet doen, maar hij kickt op de boel escaleren tot het hilarischeHij wilt het hemzelf zo moeilijk mogelijk maken.
Hij geeft ze ook weer positieve energie. Ups en downs in emoties is waar vrouwen, mensen in het algemeen, extra aantrekt. Je kunt ook verslaafd raken aan negatieve emoties. Sommige vrouwen zoeken het zelfs op. Sowiezo zoeken vrouwen drama op om een gevoel te krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij kickt dus op mensen pijn doen bedoel je? Iets wat perfect past bij al het andere van hem wat hier in de topic beschreven wordt.
Dit gaat niet om het zichzelf zo moeilijk mogelijk maken, dit gaat om kijken hoe ver hij kan gaan met iemand, hoe erg hij met iemand kan sollen. Hij vindt het blijkbaar maar wat leuk om onzekere typjes over de afgrond te jagen en ze hun grenzen te laten verbreken. Dat dan wel op een manier waar ze een fikse tik aan overhouden.
Stoer man. Onzekere vrouwen scoor je hier idd mee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij geeft ze ook weer positieve energie. Ups en downs in emoties is waar vrouwen, mensen in het algemeen, extra aantrekt. Je kunt ook verslaafd raken aan negatieve emoties. Sommige vrouwen zoeken het zelfs op. Sowiezo zoeken vrouwen drama op om een gevoel te krijgen.
Elke vrouw heeft haar onzekerheden, zelfs filmactrices. Maar de rode draad moet positief zijn. Een maat van me werd een keer al afgewezen toen hij simpelweg iets vroeg aan een vrouw. Een ander maat van me kan vanalles flikken en nog vinden ze hem leuk. Er is een groot verschil tussen de communicatie waar vrouwen aangetrokken voelen, en de drama aan het oppervlakte.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stoer man. Onzekere vrouwen scoor je hier idd mee.
Ach, wat een fijne vent toch, nee, nu ben ik helemaal om. Hij heeft gewoon graag iemand in zijn macht en wil keer op keer aantonen dat hij kan doen wat hij wil.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij geeft ze ook weer positieve energie. Ups en downs in emoties is waar vrouwen, mensen in het algemeen, extra aantrekt. Je kunt ook verslaafd raken aan negatieve emoties. Sommige vrouwen zoeken het zelfs op. Sowiezo zoeken vrouwen drama op om een gevoel te krijgen.
Volgens mij wordt voor dit soort mensen wel eens de term "borderliner" gebruikt...quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat voor zieke geest moet je zijn om dit een leuk spelletje te vinden?
Dit soort redelijke PUA's? Oprichter van die groep waar jij zo'n enorme fan van bent?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Redelijke "PUA's" zeiken vrouwen juist niet af. Woorden als kutwijf enzo worden juist gebruikt door mensen buiten de community. Vrouwenhaat stoot juist vrouwen af, gelukkig maar.
Vrouwen volgen waar de drama is. Daarom vinden 99% van de vrouwen de titanic leuk enzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach, wat een fijne vent toch, nee, nu ben ik helemaal om. Hij heeft gewoon graag iemand in zijn macht en wil keer op keer aantonen dat hij kan doen wat hij wil.
En nee, normale vrouwen zoeken geen drama op om een gevoel te krijgen.
Verder, je hebt niet door dat hoe meer je "uitlegt" hoe erger deze gast eruit komt?
Leuke haat titel, inhoudelijk heeft het niets met verkrachting te maken. Nee is nee, dat zeggen ze keer op keerquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dit soort redelijke PUA's? Oprichter van die groep waar jij zo'n enorme fan van bent?
Oh ja, hij praat hier over hoe hij een vrouw verkracht. En scheld haar ondertussen de huid vol. Als een 'grapje'.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen volgen waar de drama is. Daarom vinden 99% van de vrouwen de titanic leuk enzo.
Vandaar dat hij zelf zegt dat ze niet wilde, hij zijn pik er amper in kreeg omdat het droog was en dicht zat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuke haat titel, inhoudelijk heeft het niets met verkrachting te maken. Nee is nee, dat zeggen ze keer op keersowiezo zijn vrouwen niet zo dom als dat jij beweerd. Dat is eigenlijk wat jullie zeggen, dat vrouwen dom zijn en in truukjes trappen.
Hij zegt letterlijk: Zij heeft geen zin maar ik ram mijn lul naar binnen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuke haat titel, inhoudelijk heeft het niets met verkrachting te maken. Nee is nee, dat zeggen ze keer op keersowiezo zijn vrouwen niet zo dom als dat jij beweerd. Dat is eigenlijk wat jullie zeggen, dat vrouwen dom zijn en in truukjes trappen.
En over dat nee is nee...quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Shocking.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zelf zegt dat ze niet wilde, hij zijn pik er amper in kreeg omdat het droog was en dicht zat.
En ze vond het zo leuk dat ze nooit meer iets met hem te maken wilde hebben.
Hij heeft dat waarschijnlijk allemaal verzonnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zelf zegt dat ze niet wilde, hij zijn pik er amper in kreeg omdat het droog was en dicht zat.
Kan best, maar het zo vertellen alsof het allemaal geweldig is is gewoon ziek. Dit geeft hij mensen mee he, hij staat daar als "leraar".quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft dat waarschijnlijk allemaal verzonnen.
Provocatief ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan best, maar het zo vertellen alsof het allemaal geweldig is is gewoon ziek. Dit geeft hij mensen mee he, hij staat daar als "leraar".
Fokking fantastick toch, een meisje die niet wil lekker haatneuken.
Zo klinkt het inderdaad erger dan het is, maar elkaar verleiden kan altijd als je maar niet het woordje nee krijgt of als ze je hand opzij probeert te doen. Sowiezo heet het niet voor niets opgeilen. Ze is geen aan/uit knopje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet erger dan het is, zo zegt hij het, letterlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo klinkt het inderdaad erger dan het is, maar elkaar verleiden kan altijd als je maar niet het woordje nee krijgt of als ze je hand opzij probeert te doen. Sowiezo heet het niet voor niets opgeilen. Ze is geen aan/uit knopje.
Je moet trollen nu, kan niet anders....quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Alsof jullie nooit een vrouw verleid hebben en langzaam nat gemaakt hebben, of wacht
Zoals ik al zei, ze is nog steeds een wezen die nee kan zeggen of hem van haar af kan duwen. Je doet alsof vrouwen domme wezens zijn die niet voor hunzelf kunnen opkomen of hun milening kunnen uiten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet erger dan het is, zo zegt hij het, letterlijk.
Wat is er opgeilen aan gelijk op het bed mikken en je pik in een droge kut steken, om dan snel klaar te komen voordat zij warm kan worden?
En hij is ook een mens die gewoon kan accepteren dat iemand geen zin heeft. Dat ze het niet leuk vond verteld hij toch echt zelf, dat was hem blijkbaar wel duidelijk, sterker nog, daar schept hij over op, hoe tof dat wel niet was, met iemand neuken waarvan hij wist dat ze dat niet wilde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze is nog steeds een wezen die nee kan zeggen of hem van haar af kan duwen. Je doet alsof vrouwen domme wezens zijn die niet voor hunzelf kunnen opkomen of hun milening kunnen uiten.
Houd je kop gast. Flikker op. Sommigen kunnen moeilijk nee zeggen tegen manipulatieve honden. Praat dit niet goed zegquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze is nog steeds een wezen die nee kan zeggen of hem van haar af kan duwen. Je doet alsof vrouwen domme wezens zijn die niet voor hunzelf kunnen opkomen of hun milening kunnen uiten.
Je snapt zelf ook wel dat hij er rare drama overheen doet. Mission accomplished, negatieve reclame is ook reclamequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet trollen nu, kan niet anders....
Wat hij daar zegt is geen verleiding, hij zegt haar terwijl ze niet wil te nemen, verteld hoe droog ze was en hoe gespannen ze was en eindigt met het zo geweldig vinden dat hij zo vlotjes klaarkwam voordat ze warm ervan kon worden.
Give me a break, vrouwen zijn niet zo dom als dat jij beweert.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd je kop gast. Flikker op. Sommigen kunnen moeilijk nee zeggen tegen manipulatieve honden. Praat dit niet goed zeg
Want alle vrouwen zijn gelijk? Hij wist dat ze niet wilde, waarom dan toch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Give me a break, vrouwen zijn niet zo dom als dat jij beweert.
En blanc is 1 en al vrouwenhaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Redelijke "PUA's" zeiken vrouwen juist niet af. Woorden als kutwijf enzo worden juist gebruikt door mensen buiten de community. Vrouwenhaat stoot juist vrouwen af, gelukkig maar.
Pfff...quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Give me a break, vrouwen zijn niet zo dom als dat jij beweert.
Het filmpje is (zag ik een keer) een stukje van een groter filmpje om het nu zo negatief mogelijk te brengen. Zelfde als wat Julien doet. Beginners weten niet wanneer ze achteruit moeten stappen, dat is wat ze keer op keer uitleggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want alle vrouwen zijn gelijk? Hij wist dat ze niet wilde, waarom dan toch?
ja alle vrouwenhatende kneuzen smullen hiervan natuurlijk.. helaas heeft ie straks geen venue meer om zn lezinkjes te gevenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat hij er rare drama overheen doet. Mission accomplished, negatieve reclame is ook reclame
Vrouwen kan je niet manipuleren tot seks. Je kunt slechts al een klootzak zijn en dat vrouwen zich daar tot aangetrokken voelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:16 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Pfff...
Niemand zegt dat vrouwen dom zijn. Als persoon kun je makkelijk meegezogen worden door een manipulatief persoon. Daar hoef je geen man of vrouw voor te zijn.
En psychologische mishandeling van vrouwen, zoals in dat cirkeldiagram dat een paar keer in dit topic al is opgedoken, is zeker ook een sprookje. Dat zijn zeker ook onschuldige methoden waarvan sommige vrouwen het gewoon heel sexy vinden als een man zo doet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen kan je niet manipuleren tot seks. Je kunt slechts al een klootzak zijn en dat vrouwen zich daar tot aangetrokken voelen.
Dit is wat hij gewoon lachend voor de klas staat te vertellen, op geen enkel moment zegt hij nee, dat is natuurlijk domme gein, een vb van hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat hij er rare drama overheen doet. Mission accomplished, negatieve reclame is ook reclame
Dat je dit goed kan praten is verontrustendquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen kan je niet manipuleren tot seks. Je kunt slechts al een klootzak zijn en dat vrouwen zich daar tot aangetrokken voelen.
Feit is dat hij veel respect heeft voor vrouwen en voor de marketing wat drama filmpjes uit brengt. In het volledige filmpje zei hij vast wel (zoals altijd) dat je vrouwen met respect moet behandelen en dat je geen dingen tegen haar wil in moet doen. Dat jij zo aanvallend reageert op een beetje real life trolling en effectieve marketing, zegt meer iets over jezelf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is wat hij gewoon lachend voor de klas staat te vertellen, op geen enkel moment zegt hij nee, dat is natuurlijk domme gein, een vb van hoe het niet moet.
Daarvoor is hij nog even lekker aan het ranten over sletten(alsof hij zelf geen slet is) en dat hij een hekel had aan deze stripper, echt zo'n hoerslet ofzo zegt hij. Echt ook hier, wat een fijne vent, echt geen enkele vrouwenhaat te vinden bij hem.
Je doet erg je best om er iets van te maken wat niet te zien is, hij zegt echt letterlijk dat hij wist dat ze niet wilde, dat hij daar de gevolgen van voelde, dat hij helemaal blij was dat hij klaarkwam voordat ze perongelijk wel zin kreeg.
Er is daarin geen enkele nuance, dit is wat hij letterlijk zegt zonder daar ook maar iets aan te veranderen.
Dit gaat ook niet om de openbare media die hij opgezocht heeft, maar om hij die voor een klas staat te vertellen, leuke anekdote die na een rant over domme sletten komt.
Dan heb je het gemaakt ja!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:46 schreef Peunage het volgende:
Die man heeft heel 4chan tot zijn fanbase![]()
Zoals ik al zei, veel van zijn videos is met een gedeelte waarbij hij het tegenovergestelde laat zien. Marketing, getroll en slim spelen over controversiele onderwerpen. Als je meer filmpjes van hem hebt gezien dan weet je dat hij geen vrouwenhater is zoals op die extreme marketing stunts.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:43 schreef Casiotone het volgende:
troll
dat is de enige manier waarop je dit uit je toetsenbord kunt krijgen
Vrouwenhaat van de een na bovenste plank goedpraten.. man man man
Heel het versierconcept moet je lichtjes opvatten, en er vooral samen plezier in hebben. Dat is de essentie die ze hanteren. Verdiep je er meer in en je komt er vanzelf achter. Kuddegedrag is wel apart. Eerst zelf echt onderzoeken.quote:
Als Julien trollt doet hij het niet voor seks. Dat zegt hij zelf ook, "denk je echt dat je hierdoor meer seks krijgt?". Je plaagt en teased voor het teasen zelf. Niet met verborgen agenda, dat werkt niet. Ze voelt dan aan dat je faked.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:02 schreef speknek het volgende:
Vrouwen als dingen zien die je moet bespelen totdat ze het gewenste verdrag vertonen (seks) is niet echt respect voor vrouwen. Dat is vooral egostreling. Dat leidt dan ook niet tot waardevolle relaties.
Ik denk dat er in de DSM IV vast een ruim omschreven diagnose van dit soort manipulatief gedrag en aftasten en uitbuiten van andermans zwakke punten (en daar van genieten) te vinden zal zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als Julien trollt doet hij het niet voor seks. Dat zegt hij zelf ook, "denk je echt dat je hierdoor meer seks krijgt?". Je plaagt en teased voor het teasen zelf. Niet met verborgen agenda, dat werkt niet. Ze voelt dan aan dat je faked.
Je kunt ze niet scheiden. Het zijn de reacties die je van de ander krijgt waar je positieve of negatieve reinforcement haalt. Het is als het bespelen van een game, met dien verstande dat je de vrouw letterlijk als game ziet en niet als een mens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als Julien trollt doet hij het niet voor seks. Dat zegt hij zelf ook, "denk je echt dat je hierdoor meer seks krijgt?". Je plaagt en teased voor het teasen zelf. Niet met verborgen agenda, dat werkt niet. Ze voelt dan aan dat je faked.
Hey, als sociaal onhandige, contactgestoorde user wil ik niet met de pua industrie worden geassocieerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef Modus het volgende:
Ah, de sociaal ietwat onhandige contactgestoorde firefly3 (de perfecte doelgroep voor de PUA industrie) die niet meer in R&P mag komen wegens langdurig overal ongewenst PUA wijsheden doordrammen, ziet zijn kans schoon.
Best grappig dat ik geen problemen heb met vrouwen of relaties en dat de meerderheid met internetdating zitten te klooienquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef Modus het volgende:
Ah, de sociaal ietwat onhandige contactgestoorde firefly3 (de perfecte doelgroep voor de PUA industrie) die niet meer in R&P mag komen wegens langdurig overal ongewenst PUA wijsheden doordrammen, ziet zijn kans schoon.
Feit is dat hij dit zo verteld aan zijn klas, zonder tegen die klas te zeggen dat dit niet is zoals het moet. En niet alleen dat stukje over dat misbruik waar hij zichzelf voor op zijn borst klopt spreken van geen respect voor vrouwen, de rest van dat stukje doet hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Feit is dat hij veel respect heeft voor vrouwen en voor de marketing wat drama filmpjes uit brengt. In het volledige filmpje zei hij vast wel (zoals altijd) dat je vrouwen met respect moet behandelen en dat je geen dingen tegen haar wil in moet doen. Dat jij zo aanvallend reageert op een beetje real life trolling en effectieve marketing, zegt meer iets over jezelf.
Stop feeding the troll.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Feit is dat hij dit zo verteld aan zijn klas, zonder tegen die klas te zeggen dat dit niet is zoals het moet. En niet alleen dat stukje over dat misbruik waar hij zichzelf voor op zijn borst klopt spreken van geen respect voor vrouwen, de rest van dat stukje doet hetzelfde.
Blijf je nu echt ontkennen dat hij daar zelf zegt dat hij wist dat ze niet wilde en dat dat juist was wat het zo tof maakte? Zegt hij niet zelf dat ze hem daarna nooit meer wilde zien?
Hoe is dit effectieve marketing? Wil hij graag alleen idioten aantrekken, het grootste deel van zijn marktdeel afstoten?
Het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Het zijn wat fragmenten en over gedramatiseerd tot aan getroll. In het echt is hij een vrij doodnormaal persoon. Er gaan ook vrouwen naar die meetings. Dat drama werkt blijkt wel uit de reacties. De boosheid die je hebt komt slechts uit jezelf, misschien heb je slechte ervaringen gehad met mannen? Vooral als je erodome heet op fok trek je rare pm berichten aan lijkt me.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Feit is dat hij dit zo verteld aan zijn klas, zonder tegen die klas te zeggen dat dit niet is zoals het moet. En niet alleen dat stukje over dat misbruik waar hij zichzelf voor op zijn borst klopt spreken van geen respect voor vrouwen, de rest van dat stukje doet hetzelfde.
Blijf je nu echt ontkennen dat hij daar zelf zegt dat hij wist dat ze niet wilde en dat dat juist was wat het zo tof maakte? Zegt hij niet zelf dat ze hem daarna nooit meer wilde zien?
Hoe is dit effectieve marketing? Wil hij graag alleen idioten aantrekken, het grootste deel van zijn marktdeel afstoten?
Al met al is dit voor mij eigenlijk nog de meest nuttige post in dit topic, thnxquote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vergeet altijd dat degene met de 3 op het eind een zwakzinnige klapjosti is en degene met de 3 ipv de e een normale user. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:44 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een beetje weinig rekening houdt met het feit dat minderheden niet altijd de gebruiken van een land begrijpen. Ben je een racist ofzo?
Ik wist niet eens dat er twee van ze warenquote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er twee van ze waren
Je leert er mee leven...quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik dus ook nietDit alles zo lezende kan dat bijna niet anders dan een belediging voor die andere zijn
Wacht eens even...quote:
Zoals ze mij ook behandelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wacht eens even...
Checkvraag, hoe behandel jij vrouwen?
Ok, jij bent de normale.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals ze mij ook behandelen.
Met alle liefde dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |