bronquote:Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.
Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".
Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.
In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
Ja, ook zoietsquote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Twiitch het volgende:
Terroristen mogen zo terug maar een datingsadviseur (wel een creep hoor) niet.
Dat uit zijn methodes blijkt dat hij net zo veel respect voor vrouwen heeft als de meest conservatieve ayatollahs uit Iran is wat hem zo'n controversieel figuur maakt.quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk waarom zijn methodes zo tegen de borst(en) stuiten in de OP, wat is het dat hem zo´n controversiele alpha male maakt?
Er is heeft veel over deze gast te vinden.quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk waarom zijn methodes zo tegen de borst(en) stuiten in de OP, wat is het dat hem zo´n controversiele alpha male maakt?
quote:FIVE EXTREME PICK-UP TIPS FROM JULIEN BLANC
1. Yelling 'Pikachu!' and placing their heads on his crotch
'At least in Tokyo, if you're a white male, you can do what you want,' Blanc says, in a seminar recorded on video.
'I'm just romping through the streets, just grabbing girls heads, just like, "head, on d***", "head, on d***", yelling "Pikachu!" with a Pikachu shirt.'
2. 'Deadly' jokes
A blog post on Blanc's 'Real Social Dynamics Nation' website appears to suggest using cruel jokes as a way of picking up women.
The post is titled '"My Girlfriend Passed Away" - The Twisted Humor That Inevitably Knifes Through To Her Panties.
Explanatory YouTube videos placed in the article have been taken down.
A Tinder exchange also published on Blanc's website shows a person, who is chatting up a woman on the dating app, suggesting that the person's father had died.
'I just buried my father today.. Who would lie about something like that,' the person writes.
3. The 'choke opener'
Blanc is pictured choking women and hushing them in multiple Instagram posts. In one caption, written on October 10, he dubs this his 'choke opener', a means of starting a seductive conversation with women.
4. Use 'pull talk'
In a video on the RSD Nation website, Blanc encourages his fans to use 'pull talk' - or, 'spewing bulls***' - while physically leading women to the 'sex location'.
'Your words? Spewing bulls***,' he explains. '(They are) wizard stories, pull talk!'
'It's very light hearted, it's very fun, it's kind of like: "Oh yeah so when this, oh yeah and what about this.
'Just any f***ing thing you want to say and again, your actions are making it happen. '
'Your actions are taking the responsibility off of her, they're leading, it's not permission seeking, and that is how you move closer to the sex location'.
5. 'Deconstruct her self-esteem'
Another blog post provides tips about how to 'manipulate' a woman's self esteem.
'Click on this video right now that (sic) reveals how to deconstruct any girl's self-esteem,' the post says. But the clip has since been removed from YouTube.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Het schijnt iig aardig wat issue's te hebben;
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Display weapons, abuse petsquote:
Vandaar natuurlijk de oproep om naar Tokyo af te reizenquote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Laureline het volgende:
Best seksistisch, door deze 'expert' de toegang tot het land te ontzeggen geef je eigenlijk toe dat de Britse vrouwen dus niet zelfstandig in staat zouden zijn zo'n figuur af te wijzen of keihard uit te lachen bij zijn 'versier'pogingen.
quote:'At least in Tokyo, if you're a white male, you can do what you want,' Blanc says, in a seminar recorded on video
quote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je bent gewoon een baas normaal als je het zonder zijn tactieken af kan.
Dat is gewoon een combinatie van geluk en aangeboren eigenschappen, niks baas aan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je bent gewoon een baas als je het zonder zijn tactieken af kan.
Dat is niet ongebruikelijk. Je hoeft niet super hot te zijn om veel dames te kunnen regelen. Het punt is alleen dat het nogal triest is om dames op deze manier te regelen en dat je er ook lang niet iedere dame mee kunt regelen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een gast die er normaal uitziet regelt even tig dames.
Het is triest dat iemand die geen strafbare handelingen uitgevoerd heeft geweerd wordt uit westerse landen. Mocht hij iets geflikt hebben dat niet door de beugel kan, dan volgt een juridisch proces, in een normale beschaving. Blijkbaar is hier geen sprake van.quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is niet ongebruikelijk. Je hoeft niet super hot te zijn om veel dames te kunnen regelen. Het punt is alleen dat het nogal triest is om dames op deze manier te regelen en dat je er ook lang niet iedere dame mee kunt regelen.
Waarom noem jij hem dan een baas?quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef waxxx het volgende:
[..]
Dat is gewoon een combinatie van geluk en aangeboren eigenschappen, niks baas aan.
Bizar dit.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er is heeft veel over deze gast te vinden.
'Tell her your girlfriend is dead, put your hands around her neck and de-construct her self-esteem': Sleazy dating coach's shocking tips for men who are desperate to pick up women
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zieke gast.
Zou dit een van zijn "studenten" zijn?quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
'Tell her your girlfriend is dead, put your hands around her neck and de-construct her self-esteem': Sleazy dating coach's shocking tips for men who are desperate to pick up women
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zieke gast.
quote:ZUTPHEN – Jaloezie was de grote beweegreden voor de 31-jarige Z.B. uit Zutphen om op 7 juni zijn vriendin volledig in elkaar te slaan. De vrouw liep daarbij een gebroken oogkas op en verloor een tand. De vader van zes kinderen bij drie vrouwen hoorde in de rechtszaal 12 weken cel voorwaardelijk tegen zich eisen met verplicht reclasseringstoezicht en een eventuele behandeling mochten de deskundigen dat nodig vinden. Daarnaast moet hij een werkstraf doen van 100 uur. De advocaat vond de eis aan de forse kant. Hij vindt de verwondingen wel erg, maar of ze nou gekwalificeerd kunnen worden als zwaar lichamelijk letsel betwijfelt hij.
Maar B. heeft nu naar eigen zeggen zijn leven gebeterd en wil haar terug. "Ik denk dat mogelijk is." B. moest zich dinsdag verantwoorden bij de rechtbank in zijn woonplaats en bekende daar dat hij fout zat. Hij werd al eerder veroordeeld voor huiselijk geweld, al was dat bij een andere vrouw en langer dan vijf jaar geleden. Maar toch, B. erkende zelf ook wel dat daar iets niet goed zit bij hem. De Zutphenaar wil dan ook werken aan zijn problemen. Uitspraak over twee weken.
Vrouwen vallen voor zijn alfa methode en beta's vinden dat niet leuk.quote:
Er is weinig "alfa" aan hem.quote:Op zondag 16 november 2014 18:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Vrouwen vallen voor zijn alfa methode en beta's vinden dat niet leuk.
Mijn moeder krijgt ook een allowance en kan dankzij mijn vader geen baan krijgen. Is ze nu mishandeld?quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zieke gast.
Je hoeft niet veroordeeld te worden. Heb je niet gelezen dat dit over vrouwen gaat?quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is triest dat iemand die geen strafbare handelingen uitgevoerd heeft geweerd wordt uit westerse landen. Mocht hij iets geflikt hebben dat niet door de beugel kan, dan volgt een juridisch proces, in een normale beschaving. Blijkbaar is hier geen sprake van.
Domineren en mensen verassen met situaties die ze niet verwachten doen we al sinds het eerste dorpje op aarde. Waarschijnlijk zelfs daarvoor al.quote:Op zondag 16 november 2014 18:19 schreef waxxx het volgende:
[..]
Hij is origineel en heeft er goed over nagedacht.
Elkaar vermoorden doen we ook al sinds het eerste dorpje op aarde, wat is je punt?quote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Domineren en mensen verassen met situaties die ze niet verwachten doen we al sinds het eerste dorpje op aarde. Waarschijnlijk zelfs daarvoor al.
Iedere keer verbaas ik me weer over het niveau van fok! Ik reageer op iemand die domineren en mensen verassen origineel noemt. Vervolgens komt helder licht Rurik ons weer eens verblijden met een stoere hak.quote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Rurik het volgende:
[..]
Elkaar vermoorden doen we ook al sinds het eerste dorpje op aarde, wat is je punt?
Ja dat heb ik gelezen, en dat doet niets af aan de argumentatie. Heb jij dat wel gelezen?quote:Op zondag 16 november 2014 18:14 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je hoeft niet veroordeeld te worden. Heb je niet gelezen dat dit over vrouwen gaat?
ok ok, ik las het verkeerdquote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedere keer verbaas ik me weer over het niveau van fok! Ik reageer op iemand die domineren en mensen verassen origineel noemt. Vervolgens komt helder licht Rurik ons weer eens verblijden met een stoere hak.
Feministische grapjes zal ik nooit meer maken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen, en dat doet niets af aan de argumentatie. Heb jij dat wel gelezen?
Je bent hiermee een grotere man/vrouw dan 99% van Nederland.quote:
Ik ga niemand zijn strot dichtknijpen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je, en je hebt niet eens mijn strot dicht hoeven knijpen...
Nee maar hij dus wel...quote:Op zondag 16 november 2014 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga niemand zijn strot dichtknijpen.
en hou nou maar op, nu heb ik er genoeg van, moet je het topic eerst lezen voor je reageert metquote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
Seksistische eikels weren is politiek correct, mensen die een religie aanhangen moet je respecteren....quote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als dit soort geesteszieken geweerd kan worden vanwege zijn uitspraken, moet het weren van haatbaarden toch helemaal kinderspiel zijn...
Ben je nu boos?quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee maar hij dus wel...
[..]
en hou nou maar op, nu heb ik er genoeg van, moet je het topic eerst lezen voor je reageert met
''wat is het probleem?''
snap je de reactie nu wel?
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is triest dat iemand die geen strafbare handelingen uitgevoerd heeft geweerd wordt uit westerse landen. Mocht hij iets geflikt hebben dat niet door de beugel kan, dan volgt een juridisch proces, in een normale beschaving. Blijkbaar is hier geen sprake van.
ik vind het nogal extreem om hem te weren eerlijk gezegd ....quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan ook bijvoorbeeld zijn dat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
Waarom krijgt die klappen van die donkere meid?quote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef jcdragon het volgende:
http://www.buzzfeed.com/markdistefano/melbourne-pick-up-protest
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Hij is echt een creep. Dat mensen geld betalen om lezingen van hem bij te wonen![]()
Nounouquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
En dit, dames en heren, is wat we noemen de rasklootzak. De rasklootzak is een van de weinige menssoorten die zonder verdere aanleiding volledig naar de tering getrapt mag worden.
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef Rurik het volgende:
[..]
ik vind het nogal extreem om hem te weren eerlijk gezegd ....
quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
En dit, dames en heren, is wat we noemen de rasklootzak. De rasklootzak is een van de weinige menssoorten die zonder verdere aanleiding volledig naar de tering getrapt mag worden.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Die Owen Cook is ook een ventje: http://www.liveleak.com/view?i=02b_1416002432
Dit is vergelijkbaar met extremistische moslims of andere moordzuchtige/haatverspreidende wezens. De vrijheid van meningsuiting eindigt waar oproepen tot geweld beginnen. En ja, dit is oproepen tot geweld.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?
Diegenen die de openbare orde verstoren, zijn strafbaar. Zolang het evenement zelf niet tot strafbare gedragingen aanspoort of stimuleert, houdt een dergelijke grondslag geen stand. Demonstreren prima, geweld toepassen niet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
Domme lachende schapen inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn publiek vind het ook erg vermakelijk.
Lijkt wel een sketch van Hans Teeuwenquote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Die Owen Cook is ook een ventje: http://www.liveleak.com/view?i=02b_1416002432
Was dat maar zo, deze gast is bloedserieus denk ik.quote:Op zondag 16 november 2014 19:40 schreef Rurik het volgende:
[..]
Lijkt wel een sketch van Hans Teeuwen
Was dat ook maar zo. Denk dat ze het allemaal oprecht grappig vonden.quote:
Ik zie eerlijk gezegd niet zo veel verschil met haatbaarden en andere extremisten en die zijn ook "gewoon" welkom in de westerse wereld...quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
Vrij kansloze actie, gezien wat Nederland allemaal binnen laat.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef jcdragon het volgende:
Hij hoeft Nederland ook niet binnen te komen
https://secure.avaaz.org/(...)lanc_en_RSD/?onXIHib
#takedownjulienblanc
Daar heb je misschien wel gelijk in. Maar props dat iemand wel een poging doet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vrij kansloze actie, gezien wat Nederland allemaal binnen laat.
Het verkrachting cijfer is overal erg hoog, ook in het westen. Maar nee, we laten iemand niet binnen die zijn geld verdiend met stoute verhaaltjes !!quote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vrij kansloze actie, gezien wat Nederland allemaal binnen laat.
Je zou kunnen zeggen dat Julien Blancs opmerkingen op zijn blog en tijdens zijn voorstellingen ongewenst gedrag naar vrouwen kan uitlokken. In het ergste geval kunnen deze ideeën zelfs ongewenste gedragingen veroorzaken die strafbaar zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Diegenen die de openbare orde verstoren, zijn strafbaar. Zolang het evenement zelf niet strafbare gedragingen aanspoort of stimuleert, houdt een dergelijke grondslag geen stand.
Toch vraag ik me af of deze vent een gevaar voor de samenleving is.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?
Gvd.. je zal als vrouw zijnde maar in het echt door zo'n figuur worden aangesprokenquote:
Griezel eerste klas en blijkbaar hebben we hier op Fok! een heel topic vol andere griezels die zijn gedachtegoed aanhangenquote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8.
bronquote:Aan:
Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie
Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam
Julien Blanc en zijn Amerikaanse bedrijf RSD (Real Social Dynamics) noemen zichzelf "dating coaches", maar in werkelijkheid zetten zij in hun lezingen en peperdure "bootcamps" mannen over de hele wereld aan tot seksueel geweld tegen vrouwen. Op 4-6 december komt RSD weer naar Amsterdam.
Voorbeelden van de "versiertrucs" van RSD? Oprichter Owen Cook beschrijft in een instructievideo lachend hoe hij een vrouw verkracht. Julien Blanc leert mannen om vrouwen bij de keel te grijpen en verspreidt video's waarin hij dit voordoet onder de hashtag #ChokingGirlsAroundtheWorld. Op Instagram postte hij een diagram over de cyclus van geweld tegen vrouwen met de opmerking dat het "net zo goed een checklist zou kunnen zijn".
Julien Blancs methoden zijn niet alleen seksistisch, maar ook racistisch. In één video zegt hij: "Als blanke man in Tokio kun je doen wat je wilt: ik hobbel gewoon over straat, grijp gewoon meisjes bij hun hoofd vast, en gewoon zo, hoofd, pffft op de pik."
http://www.addictinginfo.(...)g-a-lesson-in-karma/
Kortom, veel van de adviezen van RSD zetten aan tot het plegen van seksuele misdrijven en deze "dating coaches" zijn een gevaar voor de openbare orde.
RSD-coach Todd Valentine geeft op 4-6 december een bootcamp in Amsterdam. Ook volgend jaar staan op 23-25 januari, 12-14 maart en 30 april t/m 2 mei RSD-bootcamps in Amsterdam gepland.
Teken deze petitie om minister Opstelten en burgemeester Van der Laan te vragen om NEE te zeggen tegen Julien Blanc en RSD.
Wij verzoeken de minister van Justitie:
- de activiteiten van RSD in Nederland te verbieden
- Julien Blanc, Todd Valentine en andere RSD-coaches de toegang tot Nederland te ontzeggen.
Wij verzoeken de burgemeester van Amsterdam:
- hotels en vergaderfaciliteiten in Amsterdam op te roepen om reserveringen voor evenementen van RSD te annuleren / weigeren
- het publiek te informeren over de praktijken van RSD en (vroegere) slachtoffers aan te sporen contact op te nemen met de politie, zodat de schuldigen kunnen worden vervolgd.
Achtergrond:
Nadat Jennifer Li begin november een petitie op touw zette om een lezing van Julien Blanc in Australië tegen te houden, kwam er via de sociale media een campagne op gang die zich al snel over de hele wereld verspreidde. Blanc werd Australië uitgezet en ook Brazilië heeft hem ongewenst verklaard. Inmiddels lopen er petities om Julien Blanc en RSD uit Japan, Korea, Singapore, het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Canada, Duitsland en Argentinië te weren.
ENGLISH SUMMARY:
Julien Blanc and his company RSD (Real Social Dynamics) call themselves "dating coaches" but actually propagate sexual violence against women. Julien Blanc teaches sexist and racist "pick-up" methods that amount to sexual assault. The advice offered by RSD instigates sex crimes and these "dating coaches" are a danger to public order. RSD coach Todd Valentine is coming to Amsterdam to hold a "boot camp" on 4-6 December.
Blijkbaar behoeft de westerse samenleving geen bescherming tegen potentiële terroristen of haatzaaiende imams, maar als één of andere halve gare een paar verhaaltjes vertelt of online plaatst en daar grof geld mee verdient, is de wereld te klein...quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat Julien Blancs opmerkingen op zijn blog en tijdens zijn voorstellingen ongewenst gedrag naar vrouwen kan uitlokken. In het ergste geval kunnen deze ideeën zelfs ongewenste gedragingen veroorzaken die strafbaar zijn.
Juliens tweets zoals 'what does no mean no ?', 'it's a lot easier to treat her like shit, if you objectify her first' of deze 'don't worry, I only abuse women' kan een jongen het idee geven dat het oké is om slecht met een meisje om te gaan of zelfs door te gaan tijdens de seks, ook al geeft het meisje aan het niet prettig te vinden. Als regering wil je niet verantwoordelijk zijn voor de promotie van dit soort gedachtegoed en gedrag. Ik vind het daarom terecht dat ze hem de toegang weigeren.
getekendquote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Mylene het volgende:
Julien Blanc komt dus rond Sinterklaas naar Nederland en er is een petitie gestart om hem de toegang te weren. Zie de post hierboven ergens. Hier de motivatie.
[..]
bron
Ook getekendquote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Mylene het volgende:
Julien Blanc komt dus rond Sinterklaas naar Nederland en er is een petitie gestart om hem de toegang te weren. Zie de post hierboven ergens. Hier de motivatie.
[..]
bron
Het lukt niet he? Het onderwerp veranderen Ook bij je eerste post al niet.quote:Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Blijkbaar behoeft de westerse samenleving geen bescherming tegen potentiële terroristen of haatzaaiende imams, maar als één of andere halve gare een paar verhaaltjes vertelt of online plaatst en daar grof geld mee verdient, is de wereld te klein...
?quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Rurik het volgende:
[..]
Het lukt niet he? Het onderwerp veranderen Ook bij je eerste post al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |