Feministische grapjes zal ik nooit meer maken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen, en dat doet niets af aan de argumentatie. Heb jij dat wel gelezen?
Je bent hiermee een grotere man/vrouw dan 99% van Nederland.quote:
Ik ga niemand zijn strot dichtknijpen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je, en je hebt niet eens mijn strot dicht hoeven knijpen...
Nee maar hij dus wel...quote:Op zondag 16 november 2014 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga niemand zijn strot dichtknijpen.
en hou nou maar op, nu heb ik er genoeg van, moet je het topic eerst lezen voor je reageert metquote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mylene het volgende:
'Tell her your girlfriend is dead, put your hands around her neck and de-construct her self-esteem': Sleazy dating coach's shocking tips for men who are desperate to pick up women
Seksistische eikels weren is politiek correct, mensen die een religie aanhangen moet je respecteren....quote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als dit soort geesteszieken geweerd kan worden vanwege zijn uitspraken, moet het weren van haatbaarden toch helemaal kinderspiel zijn...
Ben je nu boos?quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee maar hij dus wel...
[..]
en hou nou maar op, nu heb ik er genoeg van, moet je het topic eerst lezen voor je reageert met
''wat is het probleem?''
snap je de reactie nu wel?
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.quote:Op zondag 16 november 2014 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is triest dat iemand die geen strafbare handelingen uitgevoerd heeft geweerd wordt uit westerse landen. Mocht hij iets geflikt hebben dat niet door de beugel kan, dan volgt een juridisch proces, in een normale beschaving. Blijkbaar is hier geen sprake van.
ik vind het nogal extreem om hem te weren eerlijk gezegd ....quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan ook bijvoorbeeld zijn dat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
Waarom krijgt die klappen van die donkere meid?quote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef jcdragon het volgende:
http://www.buzzfeed.com/markdistefano/melbourne-pick-up-protest
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Hij is echt een creep. Dat mensen geld betalen om lezingen van hem bij te wonen![]()
Nounouquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
En dit, dames en heren, is wat we noemen de rasklootzak. De rasklootzak is een van de weinige menssoorten die zonder verdere aanleiding volledig naar de tering getrapt mag worden.
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef Rurik het volgende:
[..]
ik vind het nogal extreem om hem te weren eerlijk gezegd ....
quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
En dit, dames en heren, is wat we noemen de rasklootzak. De rasklootzak is een van de weinige menssoorten die zonder verdere aanleiding volledig naar de tering getrapt mag worden.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Die Owen Cook is ook een ventje: http://www.liveleak.com/view?i=02b_1416002432
Dit is vergelijkbaar met extremistische moslims of andere moordzuchtige/haatverspreidende wezens. De vrijheid van meningsuiting eindigt waar oproepen tot geweld beginnen. En ja, dit is oproepen tot geweld.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hij ziet vrouwen als minderwaardige wezens en promoot deze gedachte tijdens zijn voorstellingen en op zijn blog. Westerse landen hebben mensenrechten hoog in het vaandel staan, zou dat niet nogal raar zijn om zo iemand toe te laten, die tegen deze principes in gaat ?
Diegenen die de openbare orde verstoren, zijn strafbaar. Zolang het evenement zelf niet tot strafbare gedragingen aanspoort of stimuleert, houdt een dergelijke grondslag geen stand. Demonstreren prima, geweld toepassen niet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Een reden om Julien Blanc uit een land te weren kan zijn, omdat hij de 'openbare orde' in de UK zou kunnen verstoren, wanneer hij daar zou optreden. Op grond van deze reden mag een land hem toegang weigeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |