Dan heb je het gemaakt ja!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:46 schreef Peunage het volgende:
Die man heeft heel 4chan tot zijn fanbase![]()
Zoals ik al zei, veel van zijn videos is met een gedeelte waarbij hij het tegenovergestelde laat zien. Marketing, getroll en slim spelen over controversiele onderwerpen. Als je meer filmpjes van hem hebt gezien dan weet je dat hij geen vrouwenhater is zoals op die extreme marketing stunts.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:43 schreef Casiotone het volgende:
troll
dat is de enige manier waarop je dit uit je toetsenbord kunt krijgen
Vrouwenhaat van de een na bovenste plank goedpraten.. man man man
Heel het versierconcept moet je lichtjes opvatten, en er vooral samen plezier in hebben. Dat is de essentie die ze hanteren. Verdiep je er meer in en je komt er vanzelf achter. Kuddegedrag is wel apart. Eerst zelf echt onderzoeken.quote:
Als Julien trollt doet hij het niet voor seks. Dat zegt hij zelf ook, "denk je echt dat je hierdoor meer seks krijgt?". Je plaagt en teased voor het teasen zelf. Niet met verborgen agenda, dat werkt niet. Ze voelt dan aan dat je faked.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:02 schreef speknek het volgende:
Vrouwen als dingen zien die je moet bespelen totdat ze het gewenste verdrag vertonen (seks) is niet echt respect voor vrouwen. Dat is vooral egostreling. Dat leidt dan ook niet tot waardevolle relaties.
Ik denk dat er in de DSM IV vast een ruim omschreven diagnose van dit soort manipulatief gedrag en aftasten en uitbuiten van andermans zwakke punten (en daar van genieten) te vinden zal zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als Julien trollt doet hij het niet voor seks. Dat zegt hij zelf ook, "denk je echt dat je hierdoor meer seks krijgt?". Je plaagt en teased voor het teasen zelf. Niet met verborgen agenda, dat werkt niet. Ze voelt dan aan dat je faked.
Je kunt ze niet scheiden. Het zijn de reacties die je van de ander krijgt waar je positieve of negatieve reinforcement haalt. Het is als het bespelen van een game, met dien verstande dat je de vrouw letterlijk als game ziet en niet als een mens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als Julien trollt doet hij het niet voor seks. Dat zegt hij zelf ook, "denk je echt dat je hierdoor meer seks krijgt?". Je plaagt en teased voor het teasen zelf. Niet met verborgen agenda, dat werkt niet. Ze voelt dan aan dat je faked.
Hey, als sociaal onhandige, contactgestoorde user wil ik niet met de pua industrie worden geassocieerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef Modus het volgende:
Ah, de sociaal ietwat onhandige contactgestoorde firefly3 (de perfecte doelgroep voor de PUA industrie) die niet meer in R&P mag komen wegens langdurig overal ongewenst PUA wijsheden doordrammen, ziet zijn kans schoon.
Best grappig dat ik geen problemen heb met vrouwen of relaties en dat de meerderheid met internetdating zitten te klooienquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef Modus het volgende:
Ah, de sociaal ietwat onhandige contactgestoorde firefly3 (de perfecte doelgroep voor de PUA industrie) die niet meer in R&P mag komen wegens langdurig overal ongewenst PUA wijsheden doordrammen, ziet zijn kans schoon.
Feit is dat hij dit zo verteld aan zijn klas, zonder tegen die klas te zeggen dat dit niet is zoals het moet. En niet alleen dat stukje over dat misbruik waar hij zichzelf voor op zijn borst klopt spreken van geen respect voor vrouwen, de rest van dat stukje doet hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Feit is dat hij veel respect heeft voor vrouwen en voor de marketing wat drama filmpjes uit brengt. In het volledige filmpje zei hij vast wel (zoals altijd) dat je vrouwen met respect moet behandelen en dat je geen dingen tegen haar wil in moet doen. Dat jij zo aanvallend reageert op een beetje real life trolling en effectieve marketing, zegt meer iets over jezelf.
Stop feeding the troll.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Feit is dat hij dit zo verteld aan zijn klas, zonder tegen die klas te zeggen dat dit niet is zoals het moet. En niet alleen dat stukje over dat misbruik waar hij zichzelf voor op zijn borst klopt spreken van geen respect voor vrouwen, de rest van dat stukje doet hetzelfde.
Blijf je nu echt ontkennen dat hij daar zelf zegt dat hij wist dat ze niet wilde en dat dat juist was wat het zo tof maakte? Zegt hij niet zelf dat ze hem daarna nooit meer wilde zien?
Hoe is dit effectieve marketing? Wil hij graag alleen idioten aantrekken, het grootste deel van zijn marktdeel afstoten?
Het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zelf zegt dat ze niet wilde, hij zijn pik er amper in kreeg omdat het droog was en dicht zat.
En ze vond het zo leuk dat ze nooit meer iets met hem te maken wilde hebben.
Het zijn wat fragmenten en over gedramatiseerd tot aan getroll. In het echt is hij een vrij doodnormaal persoon. Er gaan ook vrouwen naar die meetings. Dat drama werkt blijkt wel uit de reacties. De boosheid die je hebt komt slechts uit jezelf, misschien heb je slechte ervaringen gehad met mannen? Vooral als je erodome heet op fok trek je rare pm berichten aan lijkt me.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Feit is dat hij dit zo verteld aan zijn klas, zonder tegen die klas te zeggen dat dit niet is zoals het moet. En niet alleen dat stukje over dat misbruik waar hij zichzelf voor op zijn borst klopt spreken van geen respect voor vrouwen, de rest van dat stukje doet hetzelfde.
Blijf je nu echt ontkennen dat hij daar zelf zegt dat hij wist dat ze niet wilde en dat dat juist was wat het zo tof maakte? Zegt hij niet zelf dat ze hem daarna nooit meer wilde zien?
Hoe is dit effectieve marketing? Wil hij graag alleen idioten aantrekken, het grootste deel van zijn marktdeel afstoten?
Al met al is dit voor mij eigenlijk nog de meest nuttige post in dit topic, thnxquote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vergeet altijd dat degene met de 3 op het eind een zwakzinnige klapjosti is en degene met de 3 ipv de e een normale user. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:44 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een beetje weinig rekening houdt met het feit dat minderheden niet altijd de gebruiken van een land begrijpen. Ben je een racist ofzo?
Ik wist niet eens dat er twee van ze warenquote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vergeet altijd dat degene met de 3 op het eind een zwakzinnige klapjosti is en degene met de 3 ipv de e een normale user. Bedankt voor de herinnering.
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er twee van ze waren
Je leert er mee leven...quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik dus ook nietDit alles zo lezende kan dat bijna niet anders dan een belediging voor die andere zijn
Wacht eens even...quote:
Zoals ze mij ook behandelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wacht eens even...
Checkvraag, hoe behandel jij vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |